Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Eki 2005
- Mesajlar
- 676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar burada olmamamın nedeni hiç sorunla karşılaşmadığım içindir... bunu bilesiniz evet zat 150 sitemizde neden az konuşuluyor buradan siz çıkartın kimsenin sorunu yok...hem olsada bereket versin ki küçük ufak sorunlar... evet soruna gelince ben dışarıya bırakıyorum motoru malum çocuklar ustındeoynuyor hadi kızmadı birkere bagırdım ne var abi oynuyoruz dedi. "lan şimdi ben sana göztyeririm oyunu" dedim balkondan çıkıp camın kenarından baktım çocuklar kaçmıştı. neyse sorun bu degil dün yine gelip bıraktı. ertesi gün motoru çalıştırdım ara gazı vericem o dane! gaz teli kopmuşşş eee şimdi nasıl götürüceğim bunu servise?
brandadır hocam senin çözümün branda........ yada ufaklıklara ikişer tokat çekicen - bak bidaa binebiliolarmı ööle