Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar burada olmamamın nedeni hiç sorunla karşılaşmadığım içindir... bunu bilesiniz evet zat 150 sitemizde neden az konuşuluyor buradan siz çıkartın kimsenin sorunu yok...hem olsada bereket versin ki küçük ufak sorunlar... evet soruna gelince ben dışarıya bırakıyorum motoru malum çocuklar ustındeoynuyor hadi kızmadı birkere bagırdım ne var abi oynuyoruz dedi. "lan şimdi ben sana göztyeririm oyunu" dedim balkondan çıkıp camın kenarından baktım çocuklar kaçmıştı. neyse sorun bu degil dün yine gelip bıraktı. ertesi gün motoru çalıştırdım ara gazı vericem o dane! gaz teli kopmuşşş eee şimdi nasıl götürüceğim bunu servise?

brandadır hocam senin çözümün branda........ yada ufaklıklara ikişer tokat çekicen - bak bidaa binebiliolarmı ööle ;) hafiften tabi - daha çocuk onlar sonuçta.... :rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
141
aman sorun çıkartmasınlarda bizi yolda bırakmasınlarda benzin bitmesi dışında ona biz dfikkat edelim motorşlarımızdan o kadar çok şey i,stedikki şöle olsun böle olsun uçmasını isticez yakında :D
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
SEVPA İLE İLGİLİ GÜZEL SÖZLER ÜZERİNE BENDE ARTIK BAKIM İÇİN ORAYA GÖTÜRECEĞİM
İLGİLENEN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİM :cat:
KAZASIZ GÜNLER HEPİMİZE :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam biz ZAT 150 ciler olarak bi toplantı - gezi-organizasyon yapamazmıyız ????
açayımmı bi başlık ??? ne dersiniz ???? bi haftasonuna mesela şööle ??? havalar bozmadan iyi olur..... oturur dertleşiriz , sorunları çözeriz iyi kötü falan......

:cat:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
33
(
benim gaz teli de 2 hafta evvel durduk yerde kopmuştu...akşamın 8'inde yolda kalmıştım...rölantiyi sonuna kadar açarak eve gitmeyi akıl ettim...ertesi gün de servise tabi


deamon saol kardeş ben gecenlerde siteyi okudum ozaman böyle birşey gelmemişti aklıma ha yolda giderken bir kere dedim şimdi gaz verirken benim telde kopar mı diye :cherry: onu dediğim günün ertesi koptu :farao: sonra aklıma senin rolantıyı yükseltim servise gittigin aklıma geldi tabi serviz bir hayli uzak ve yokuşlu bir yer ben motoru 20 km hızla surup tabi yokuşlarda itip okmeydanına kadar getirip, orada ki motor tamircisine bıraktım. işe gitmemgerekiyordu. yarın alacağım. nekadar tutacasğı hakkında fiyatta sormadım ama uçuz bir şey dir umarım. bunun için serviz para aldımı senden? hadi görüşmek üzere zat arkadaşlar sorunlarla görüşmeye devam ama sorunsuzda görüşelim :rendeer: :king:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
33
brandadır hocam senin çözümün branda........ yada ufaklıklara ikişer tokat çekicen - bak bidaa binebiliolarmı ööle ;) hafiften tabi - daha çocuk onlar sonuçta....

aklıma gelmedideğil alıp sopayı aşağıya inip bir güzel ağızlarını burunlarını dağıtmak... :flower: yok be benimde aklıma branda geldi çok iyi bir çözüm... :rendeer:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
nokta

tam 4 ayrı servise gaz teli var mı diye telefon açtım hiçbirinde yoktu ...ben de mahalle bisikletçisinden çelik tel alıp kendim hallettim tam 4 saatime mal oldu...olaydan 4-5 gün sonra her zaman gittiğim servis telefon açtı parçcan geldi gel al dedi....10ytl aldılar (aslında garantiye girmesi gerekiyodu ama bişey demedim) şu an yedek olarak bekletiyorum...
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
141
hehe bende sürü ile var o telden bisiklet yarışları için bulunduruyorum yaklaşık 23 tane falan var bursadan kopan bana geldin :d :p :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
33
yav yapmışlar gaz telini fiyat 20 ytl işçilik 15 ytl aaah :pr: toplam 35 ytl verdim birde akşam garanti olsun diye yanıma bankamatik ten 40 ytl çekmiştim motorcuya gittim 35 ytl dedi. elimi cebime attım yok! cüzdana baktım yok! allaah! 40 ytl nerde? :cyclopsani: yok yok heryere baktım sonra banka sordum en yakın perpa'da var mış.. neyse abimin dükkanı yakındı da gidip ondan aldım para motoru aldım 40 ytl kayıp 35 ytl motor masrafı 75 ytl maliyet çıktı bana :silent: nasıl oluyor anlamadım :salut: ha motora gelince adamlar hiç boşluk bırakmamışlar çok çok az bir gaz boşluğu var kalkışlar super ve hızlanma müthiş olmuş :queen: aklım hala kaybettiğim 40 ytl de ama bulamadım :thumright:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
141
geçmiş olsun arkadaşım bana bursaya gelmmiş olsan 75 milyon benzi,n yakmaz gezmiş olur bende bedavaya teli takmış olurdum yaptığın yola sayardın :D
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
nokta yetkili servise yaptırmadın mı arkadaşım...3 aylık motorun gaz telinin kopması zaten fiyasko...garantiden değişmesi lazımdı...bu arada tekrar edeyim ben gaz teline 10ytl verdim sadece parça için yani...yedekte tutuyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BENZİN SARFİYATI olayı benim çok canımı sıkmaya başladı yaw..... çok yakıo abicim makina çokkkkk...... km de 150,000 liraya yaklaştı nerdeyse, tamam hava rüzgarlı bilmemne ama , adamın morali bozuluo bilader yaw .... çokta abanmıorum ama yinede 150000 lira yakıo kmde...... bu nası iştir nası insafsız alettir yaw :)

her bindiğimde diorum - kardeş bu sefer az yakıcan dimi ?
cvp bile vermio inanın....... :salut:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
benzin sarfiyatına yapacak bisey yok ama seninki harbiden çok yakıyomuş (MERT) 100 falan yakıyo benimki rotajdamı çok kastın acaba 150 kglik alete 150cc motor az ondan çok yakıyor.... birde cumartesi buluşabildinizmi??? :silent:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
141
vallaha kolay gelsin 150 kg ve 150 cc olayı benimde aklıma yatmıyor ama napalım alıcam artık içime sinerek şu an alacağım en ii si mondial 150 zat
rodaj uyarılarını gerekenleri defalarca siteden takip ettim halen etmekteyim umarım benim alıcağımda sorun çıkmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallaha kolay gelsin 150 kg ve 150 cc olayı benimde aklıma yatmıyor ama napalım alıcam artık içime sinerek şu an alacağım en ii si mondial 150 zat
rodaj uyarılarını gerekenleri defalarca siteden takip ettim halen etmekteyim umarım benim alıcağımda sorun çıkmaz

hafız sende zaten 150 ZAT yokmuydu ???
anlamadım ben açıkçası olayı ???? :sunny:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
90.000 yakıyor benim motorum..sanırım seninkinin çok yeni olmasından..yada gaza ne zaman ne kadar asılacağını pek bilmiyorsun..bunlar hassas motorlar,biraz daha dikkat..+ nası hesapladığını çok merak ediorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst