Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Birkan:Kayışdağına çıkarken(carrefour'un arkasından) Sevpa var.Ben ordan aldım ve çok memnunum ilgilerinden.Benim motorumda 720 km. de.Şu ana kadar herhangi bir sorun çıkarmadı.Çıkarsa bile içim rahat arkasında Uğur var.Her motorda sorunlar olabilir,ama en kötüsüde yolda kalmak tabii :pale:
Ben epey bir gezdim almadan.Asya alacaktım aslında.Fakat yedek parça ve servislerinin pek iyi olmadığını duydum.Bu işte önemli olan servistir ne marka olursa olsun motorun.Ben yapamam edemem dersen,biraz daha bekle para biriktir honda yada yamaha nın scooter larını al derim.
Ben memnunum,umarım büyük bir sorun çıkarmaz
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
132
aynen ben de oradan aldım ewime uzakolmasına karşın diğer bayiler defol git edası ile konuştulr
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
arkadaşlar bu EVPA nın telefonu ve adresi var mı acaba ? :cyclopsani:
birde motoru oradan almasakta bakımını yaparlar mı acaba ? :pale:
şimdiden teşekkürler kolay gelsin... :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben dün bir 150 zat aldım , Allah tan dileğim bunlara benzer sorunlar yaşamam inşallah.. servis bakımlarını muntazaman yaptırmayı planlıyorum. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kıdemli zatçı olarak seciminden dolayı kutlar kazasız belasız sürüşler dilerim..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupaşa

iki kişi binildiğinde performans nedir abi ? max kaç km görebiliyorsun 2 kişi binince ? amacım abartıları yaşamak değil , sadece makinamın sınırları doğru mu değil mi onu bi tartmak istiyorum. ben iki kişide-düz yolda 80 , yokuş yukarı 55 in üzerini göremiyorum. acaba yakıttanmı? yoksa bi problemmi var ?
sence nedir ???

:silent: :silent: :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bounce: Söylediğin hızlar limitler dahilinde rodajda olan bi zat için gayet normaldir. Hatta daha fazlada zorlama. Hep aynı örnegi veririm.Senin gibi 3 gunlukken motorumu; ben 90 kg. esim 70 kg. Bebek etiler yokusunu aslan gibi cıktık..Fazla sıkıstırma derim rodajda iken.. :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şuan itibariyle motor 950km yol yaptı... fazla abanmamaya gayret gösteriyorum, öyleyse bi 500 km falan ben artçı almayayım en iyisi... tek başıma fazla motoru yormadan mesafeler alayım... yoksa motoru elimize alırız herhalde he ??? :pale:
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
36
ya beyler bende 150 zat aldım. yaklaşık 1.5 hafta oldu ama ancak 3 gün binebildim. 3 gün sonra motor giderken bi anda susuverdi. servise götürdüm şarj dinamosu yanmış dediler. ya bide adam 40 yılda bir böyle arızalar olur oda seni bulmuş demesinmi :jocolor: sanırım ATİLLAER arkadaşım da aynı sorunla karşılaşmış. 1 hafta önce sipariş verdiler hala gelmedi. allah kerim artık ne zaman gelir?? sanki içimde pişmanlık oluştu 150 ZAT a karşı :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman nazik kullanın ZAT ları , hassas makinalar.......... :santa:
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
10
arkadaslar bilgileriniz we yardimlariniz için tesekkur ederimm..05/10/2005 tarıhınden itibaren benimde artik 150 zat im varr :flower: inşallah bir sorunla karsilaşmam..allah korusun..hepinizede kazasiz belasiz surusler dilerim..kendinize cok iyi bakı benım bıraz gezmem gerekiyor :cherry: deamon orayi bilmiorum ama bulusuruz birgunbe maltepe merkez camisinin ordayim..buarada hayirli ramazanlar :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Birkan kardes

:bounce: Kıdemli ve fanatik zat cı olarak aramıza hos geldin dior, secimin için seni bir kez daha kutluyor :cat: , kazasız belasız sürüşler diliyorum :king: .. Aman kasksız çıkma.. :bounce:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
konu servisler ve ilgi ise ümraniyedeki özel iş motoru tavsiye ederim arkadaşlar mesala motorum şile yolunda giderken birden duruverdi ben benzin bitti zannedip benzinciye gittim benzin aldım ama yine tık yok allatan kuryeci arkadaşlar beni eve kadar cektide yırttık biraz önce sultanbeyklğindeki servise gittim adam tambir dolandırıcı bana kırkdereden su getirdi para alabilmek için yok garantiden çıkmış dedi yok 1000 bakımı dedi sonuçta herife üçret ödedim yani böyle servislerde var ve adamın garantiden çıkmış olmasının gerekçesi montajı aldığınız bayi yaptığı için kullanma kılavuzundakı montaj pulunu iptal diye çiziyor eminim sizlerdede böyledir adam burada iptal yazıyor dolayısıyla garantiden çıkmış diyo beni delirtdi zaten oruç dolayısıyla yeterince gerginim herifi birazsonra uğurun sitesine şikayet edicem bu tür olaylara lütfen kayıtsız kalmayın :pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar buraya yenı katıldım 150 ZAT kullanıcısıyım.. cok memnunum prblemım ufaktefek sesler dısında yok.. onlarıda hallettık..(servıs kesınlıkle sevpa olmalı) motorum bugun 1000 km oldu.. tıtız bır ınsan oldugum ıcın yagını degıstırdım 10-40 maxıma po yagını koydum kesınlıkle onerırım motorun gıdısı dahı degıstı... haaa bu arada sakın unutmayın sanzuman yagını kesınlıkle degıstırın.... yakıtta herkesın oldugu gıbı benımde problemlerım var tabıı gorusmek uzereeee :cherry:
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
36
hayırlı olsun birkan kardeş :cat: benden sana tavsiye 0 km motor nasılolsa bişe olmaz deme!! kullanma kılavuzunu iyice oku! rodaj ve ilk bakım bitene kdr düzgün kullan. Çok HASSAS makineler bu 150 zat lar. yoksa daha hevesini almadan servisin yolunu tutarsın. kazasız belasız sürüşler dilerim :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bırkancım gule bule kullan allah kaza bela vermesın aman kasksız cıkma maltepe cıvarında umarım gorusuruz.... :rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
necef umarım o koyduğun yağ motorsikletler için olanıdır.Arabalar için olan maxima değil değil mi?
Armagedon:Ne oldu Şile yolunda motora?Bende sürekli o yola giderim h.sonları filan..onun için sordum :silent:
 
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
4
ARKADAŞLAR LASER DİYE BİR KASK DUYDUNUZMU?VALLA BENİM MOTORDA YENİ 30 KM AMA HAVALARDA BOZUYOR ARTIK ....YAĞMURLU HAVALARADA NEKADAR GÜVENLİ SİZCE ZAT 150 LİLERİMİZ.....

BEN EMİRGANDA OTURUYORUM......mASLAKTA BİR SERVİS VARMIŞ AMA PEK MET ETMİYORLAR.....bİRDE BANA YAKIN MECİDİYEKÖY HANGİSİ DAHA İLĞİLİ VE İYİ BENİMLEDE PAYLAŞIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM......

iLK BAKIMINI 400.500 KM ARASI YAPIP 800 GİBİDE TÜM AKSAMIYLA İLGİLİ DEĞİŞİKLİKLER YAPMAK İSTİYORUM.....

BANA TAM ANLAMIYLA NELERİ DEĞİŞTİRMEM GEREKTİĞİNİ SÖYLERSENİZ ÇOK SEVİNİRİM....(BUJİ,KAYIŞ VB.....)

CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM.....
KALIN SAĞLICAKLA.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst