- Katılım
- 8 Eyl 2005
- Mesajlar
- 788
Birkan:Kayışdağına çıkarken(carrefour'un arkasından) Sevpa var.Ben ordan aldım ve çok memnunum ilgilerinden.Benim motorumda 720 km. de.Şu ana kadar herhangi bir sorun çıkarmadı.Çıkarsa bile içim rahat arkasında Uğur var.Her motorda sorunlar olabilir,ama en kötüsüde yolda kalmak tabii
ale:
Ben epey bir gezdim almadan.Asya alacaktım aslında.Fakat yedek parça ve servislerinin pek iyi olmadığını duydum.Bu işte önemli olan servistir ne marka olursa olsun motorun.Ben yapamam edemem dersen,biraz daha bekle para biriktir honda yada yamaha nın scooter larını al derim.
Ben memnunum,umarım büyük bir sorun çıkarmaz
Ben epey bir gezdim almadan.Asya alacaktım aslında.Fakat yedek parça ve servislerinin pek iyi olmadığını duydum.Bu işte önemli olan servistir ne marka olursa olsun motorun.Ben yapamam edemem dersen,biraz daha bekle para biriktir honda yada yamaha nın scooter larını al derim.
Ben memnunum,umarım büyük bir sorun çıkarmaz