Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
46
ARMAGEDON, Benim göstergede öyle.Kitabında deponun 11 lt olduğu yazıyo ama ibre kırmızıya gelince 7-8 litreye doluyo.Sanırım herkesinki böyle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar 3lt. yedek deposu vardır.. :bounce:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Passat:bir sorunu yoksa ki zaten garanti kapsamı içinde alabilirsin.Sakın servisine göstermeden ve kullanmadan alma..Mesela bende satmayı düşünüyorum,ama bir sorun olduğundan değil.Başka planlarım var fakat diğer yandan ona o kadar alıştım ve sevdimki bir tarafımda satma diyor...
Şimdiden hayırlı olsun sana. :)
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
46
Benim motorun hava filtresi yağlanmış.Geçen gün açtım filtrenin alt kısmı yağlıydı.
Oturduğu yuvadada biraz yağ vardı.Bu ne demek :silent: Bi fikri olan varmı.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
normal bir durum bu.sakın ellemeseydin kağıt petekleri.bu motorlarda kullanılan hava filtreleri yağlı tip,kuruduğu zaman karton gibi kaskatı oluyor ve filtrasyon görevini yapamıyor.havadaki bütün tozu ve pislikleri süzemiyor.bir miktar yağ kalmalı peteklerin yüzeyindeki toz zerreciklerini çapak vs.. leri tutabilsin.
endişelenme...
kitapçığında bu konuyla ilgili bir başlık bulacaksın.
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
5
abiler size bir sey soracagım ben zat ımı aldım 3 gün oluyor 250 km yaptım ancak 4. gün sabak kontagı çevirdim tak tak tak tak diye bir ses geldi 15 sn ben de korktım marşa basmadım .sonradan bir kere marsa bastım uzun çalısmadı 2. kere bastım çalıstı istop etti .3 . de nihayet çalıstı acaba motorumda br bozukluk mu var
ben sabahları bir kerede çalısmsı için neler yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum simdiden her sey için teşekkürler
 
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
25
Arkadaşlar ben yeni düştüm buraya aslında çok uzun zamandır okuyorum kurcalıyorum sitenizi ve tam anlamıyla :thumleft: bir numara bir site .
ben mygitar.com sitesinde yöneticiyim forum kurallarını az bucuk bilirim ama burda zat 150 ve mt125 demişsiniz ben mt125 almayı düşünüyorum ama her sayfayı tek tek okudum mt125 hakkında çok az içerikli mesaj bulabildim isterseniz bu iki konuyu ayırısanız daha faydalı olur ....

Bir şey daha soracağım bugun mondial servisine gittim '' Satış merkezine '' ellerinde 2005 model mondial kalmamış '' MT125 '' 2006 modeller cıkacak o yüzden fazla almadık dedi.

2006 model mondial lerin resimleri v.b. dökümanlar elinde olan varmı ...
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
29
arkadaşlar selam; 1-2 saat önce feci bi kaza atlattım o.cocuğu bir taksici yüzünden... bağdat cad. gidiyorum yanımda da bir taksi var (1 metre kadar sağımda) 50 km civarı hızla ilerlerken... kafamı mı sağa çevirdim taksiciyle göz göze geldik ve anlamadığım bir şekilde yüzüme baka baka üzerime kırdı... bende taksiye yapışmamak için sol tarafa aynayada bakamadan kırdım... (bu olay bi saniyeden daha kısa sürdü) arkadan gelen bi mersedes allahtan çok hızlı gitmiyormuş aldı beni sağ tambonla lastik arasına bende dayandım birlikte sürtüne sürtüne 10-15 metre belki daha çok gittik ve durduk (arkadan gelen arkadaş kıvılcımların çıktığını söylüyor)... herhangi bi sakatlık çıkmadı allahtan düşme falan sadece ufak tefen çizik var motorda (nasıl olduysa iyi kurtarmışım)... şerefsiz taksici (ağzıma gelenleri burada yazamıyorum siz anladınız) arkasına bile bakmadan gazladı gitti... o anki panikten plakasınıda alamadım... yakalasam zaten allah ne verediyse girecem kafasını koparacaktım o.cocuğunun

daha kütüsü olabilir kaçmak için biraz fazla sola kırdığımda mersedes hızlı gelse arabanın altında kalabilir... sola kaçmasam taksiye çarpıp düşebilir arkadan gelen arabaların altında kalabilirdim... allah korudu walla...

scooter olmasa ayağım arabanın tekerine de girebilirdi.. ayakkabım ve pantalonun paçası simsiyah olmuş, tekere sürttü herhalde... ayakların içerde olmasının faydası varmış..

diyeceğim bu taksici ve dolmuşcu tayfasının topunun köküne kibrit çakmak lazım.. hepsi psikopat... bi organizasyonla tavır almak tepki koymak lazım...

siz siz olun taksicilere fazla yaklaşmayın
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
2
Arkadaşlar uzun süreden beri üyeliksiz olarak takip ediyordum motosiklet seçimimde gerçekten çok yardımcı oldunuz ve şuanda kırmızı bi zat 150 im var (bkz. kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun) öncelikle ilk görüşlerimi belirtiyim herkesin yakındığı gibi bende arka frenin iyi tutmamasından şikayetçiyim dün başıma gelen ki ben buna nazardır deyip geçtim olayın asıl kaynağının ön ve arka frenin dengesiz olmasından kaynaklandığını düşünüyorum olayıda anlatayım :
şehir içi düz yolda ilerlerken önümdeki mercedes in ani bi fren yapmasıyla bende önce arka sonra yetmemesinden dolayı ön freni sıkmamla dengenin bozulması bir oldu tabi aynen yerdeyim saolsun etraftan yardım ettiler filan baktım sağ sinyal altında hafif çizikler oluştu bende pek bişi yok allahtan, motordada herhangi bir teknik sorun görünmüyor ama yinede kısa zamanda servise gidip bi baktıracağım.
birde bu arada sormak istediğim bi soru var orjinal boya servislerde bulunurmu yani düzelebilirmi çizikler yada ne önerirsiniz en olmadı ön kasayıda değiştirebilirim çünkü 2 metre ilerden belli olmasa bile ben baktığımda görebiliyorum ve içim gidiyor :pale:
.
bu arada arka freni nasıl sıkabileceğimide yazarsanız sevinirim.
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
10
öncelikle herkese slm..uzun suredır takıp edıorum we sitenin cok yararlı oldunu qorunce en sonunda uye olmaya karar werdım..nese bunları qecelım..benım sızın onerılerınıze bilqilerinize ihtiyacım war..mondial 150 zat hakkında herseyyi orenmek istiorum.kısaca anadolu yakasında oturuorum maltepede..bana yakin en ii serwis nerdedir..nerden almalıyım..yada almalımıyım..herkes aynı seyi soyluyo cin mallarına quwen olmas die..aslında ilk once asyamotor as 150 T-1 almaya karar wermıstım ama fikrim deişti motorsıklet bılqısıne quwendıqım bi tanidiqimiz asla alma dediii..yolculuk sırasında motor ortadan 2 ye ayrılmıs we asyamotor mahkemelıkmiş..bizim yamaha yzf 1000 thunderace wardı dun kawasakı er5 le takas yaptık..bende kendıme scooter almak istiom ama ole pizzaci scooterı qıbı ıstemıom .. anladınız sanırım..herneysee yardımınıza ihtiyacım war şimdiden cok tesekkurlerr :thumleft: :king: msjlarınızı beklıorumm... :cat:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
onlyx' Alıntı:
Arkadaşlar uzun süreden beri üyeliksiz olarak takip ediyordum motosiklet seçimimde gerçekten çok yardımcı oldunuz ve şuanda kırmızı bi zat 150 im var (bkz. kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun) öncelikle ilk görüşlerimi belirtiyim herkesin yakındığı gibi bende arka frenin iyi tutmamasından şikayetçiyim dün başıma gelen ki ben buna nazardır deyip geçtim olayın asıl kaynağının ön ve arka frenin dengesiz olmasından kaynaklandığını düşünüyorum olayıda anlatayım :
şehir içi düz yolda ilerlerken önümdeki mercedes in ani bi fren yapmasıyla bende önce arka sonra yetmemesinden dolayı ön freni sıkmamla dengenin bozulması bir oldu tabi aynen yerdeyim saolsun etraftan yardım ettiler filan baktım sağ sinyal altında hafif çizikler oluştu bende pek bişi yok allahtan, motordada herhangi bir teknik sorun görünmüyor ama yinede kısa zamanda servise gidip bi baktıracağım.
birde bu arada sormak istediğim bi soru var orjinal boya servislerde bulunurmu yani düzelebilirmi çizikler yada ne önerirsiniz en olmadı ön kasayıda değiştirebilirim çünkü 2 metre ilerden belli olmasa bile ben baktığımda görebiliyorum ve içim gidiyor :pale:
.
bu arada arka freni nasıl sıkabileceğimide yazarsanız sevinirim.
arka tekerde arkafirenin ayar vidası var oradan ayarlaya bilirsin zira ben bugün ayarladım
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
birkan

sevgili kardeşim burası bilgi alıp verilen bir forum...lütfen yazı şekline biraz daha özen göster...inan okumakta dahi zorlandım...her gün gazetelere sayfa sayfa türkçemizden utanmayalım diye ilanlar veriliyor...türkçemizi koruyalım yaşatalım

-------------

gelelim zat 150 hakkındaki düşüncelerime:

alet oldukça güzel, 2500 km yaptım 3 ayda...son 1000 km'de oldukça açıldı motor...kalkış iyi...30-90 arası hızlanma süper...100 km'de 3,5 litre yakıyor...

ama gel gör ki parça yok...km telini disk kilidini takılı unutmak suretiyle kendim kopardım...servise suç benim garantiden karşılanmayacak parasını ben vericem dememe rağmen 1,5 aydır km teli gelmedi....

dün yağ kontrolü yaptım 750 ml olması gereken yağ 300ml çıktı...tüm yağı boşalttım...10-40 yeni yağ koymak üzere karterin vidasını kapatıyordum ki vida kırıldı ve elimde kaldı...artık hangi alaşımdan yaptılarsa...4 ayrı servise telefon açtım ama parça yok...tornacılar sağolsun 30 ytl'ye patladı ama orjinal parçadan 3 kat sağlam bi kapak yaptılar taktım...

bugün ise gaz teli birden kopuverdi...4 ayrı servisi aradım yok yok yok...mahalle bisikletçisinden 2 ytl'ye 2 metre boyunda çelik tel aldım ve 4 saatlik bir emekle işi hallettim...

bu alet 2 yıl garantili ve daha 3 aydır kullanıyorum...başıma gelenler de bunlar...varın siz karar verin alıp almamaya

saygılar
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
+ Popüler Başlıkların sayfa sayıları azalıyor , niye mesajlar silindi ?

- Belli bir zaman içinde önemini yitiren ve başlığı şişiren mesajlar bir düzene sokmak için moderatorler tarafından silinir. Genelde bu silinen mesajlar başlıkla ilgili olmayan ve silinse dahi başlığın içeriğine herhangi bir zarar ve yararı olmayan mesajlardır. Forum genelinde, konular dahilinde ikili sohbetler ve mesajlasmalar yapilamaz. Konuyu amacindan saptiran veya konuyla alakasiz mesajlar atilamaz bu yazılar forumdan silinir.

+ Niye moderatör mesajıma uyarı eklemiş ?

- Moderatörler forum kurallarına uymayan mesajlarda düzenleme yapma yetkisine sahiptir. Kurallara uymayan mesaj sebebi belirtilerek düzenlenir. Bu uyarıdan sonrada üye aynı kuralla ihlallerine devam eder ise yeni hatalı mesajları uyarı yapılmaksızın silinir. Üyelerin Moderatör uyarı mesajını mesajın içinden silmek kesinlikle yasaktır.

+ Moderatör hatalı olmayan bir mesaja uyarı koymus niye ?

- Moderatörlerin forum sayfalarına yeni mesaj atma yetkisi yoktur. Varolan mesajları düzenleyip silebilirler. Forumda bütün bir başlığa uyarı yapılacaksa o başlığa atılmı son mesaja uyarı eklenir. Uyarı eklenen son mesajin yazarı ile bu uyarının bir alakası yoktur.

+ Bizim açtığımız başlığın sayfa sayısı ne guzel :cherry: 560 dı niye 550'ye dustu?

- Kullanicilarin forumlara atmis oldugu mesaj sayisi ve mesaj sayfa sayısı prestij göstergesi yada herhangi bir kidemlilik ölçüsü degildir.

+ Bu başlıkta benim mesajımı kim duzenledi niye düzenledi diye sordum ama o mesajda silinmiş niye?

- Forumda herhangi bir baslikta yönetim tarafindan degistirilme silinme ya da bir tavirdan dolayi sikayetiniz var ise tepkinizi o baslikta verip konuyu dagitmak yerine "Öneriler & Eleştiriler" kısminda veya [email protected] bize bildiriniz. Öneriler & Eleştiriler kismi haric kategorilerde yöneticilerle girdiginiz tartismalar/sikayetler silinecektir. Forum iletisim adresinden yöneticilere ulasabilirsiniz. [email protected]

+ Başlık konusu dışında bi yazım yok olmuş niye?

Forumda açılan başlığa atılan mesajlarda başlık konusunun dışına çıkılmamalıdır. Mesaj, atilan forumun içerigine uygun olmak zorundadir. Ayni mesaj birden fazla foruma veya ayni foruma birden fazla kez atilamaz.Ayni foruma birden fazla postalanan mesajlarin bir tanesi disinda digerleri silinecektir.

+ Moderatörlere yazdığımız yazılara moderatörler cevap vermiyor niye?

Moderatörler kural gereği kimliklerini ifşa edemez , bu yüzden kendilerine itafen yazılan hiç bir yazıya cevap verme yetkileri yoktur. Moderatörlerin görevi kuralları uygulamak, gerekli düzeltmeleri yapmaktır. moderatörler hakkındaki şikayetlerinizi [email protected] adresine yapabilirsiniz.



Forum'un isleyis ve kurallari konusunda katilimcilari bilgilendirmek site yönetiminin görevi degildir. Katilimcilar bu kurallari okuyup uymak zorundadir. Motosiklet.net forumlarinin en belirgin özelligi, kullanicilarin mesajlasmalarinda yakalanan belirgin düzeydir. Bu güzel çizgiyi korumak mutlaka kullanicinin görevidir.

+****************************************+
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Deamon!..
senin dediin olaylar senin fazla yüklenmenle mi oldu yoksa normal bi şekilde giderken mi? Çünkü bende bu aralar ZAT150 almayı planlıyorum daa! Fakat uzak doğu yapımı oldugu için biraz tereddütlüyüm tereddütümden dolayı başka markalara yani yamaha-suzuki-honda'ya yöneliyorum fazla pahalı yani şu anda ne yapıcagımı fecii şekilde şaşırmış durumdayım!...
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
sickboy
yüklenme falan yok valla...marketten alış veriş yaptım...çıkıp motora bindim park yerinden çıkarken birden elcik boşalıverdi...saatte 5 km bile yapmıyordum...çelik tel nasılsa kopmuş (gaz teli)...allahtan rölanti ayarının nerden olduğunu biliyordum ve ayarı en sona getirerek 1km'lik yolu eve kadar çok yavaş şekilde götürebildim...ufak tefek arızalarla kendiniz başa çıkabilecekseniz alın...yoksa 2-3 hafta yatar yepyeni motorunuz valla
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
10
özür dilerim

deamon' Alıntı:
birkan

sevgili kardeşim burası bilgi alıp verilen bir forum...lütfen yazı şekline biraz daha özen göster...inan okumakta dahi zorlandım...her gün gazetelere sayfa sayfa türkçemizden utanmayalım diye ilanlar veriliyor...türkçemizi koruyalım yaşatalım

-------------........................................................................................

gelelim zat 150 hakkındaki düşüncelerime:

alet oldukça güzel, 2500 km yaptım 3 ayda...son 1000 km'de oldukça açıldı motor...kalkış iyi...30-90 arası hızlanma süper...100 km'de 3,5 litre yakıyor...

ama gel gör ki parça yok...km telini disk kilidini takılı unutmak suretiyle kendim kopardım...servise suç benim garantiden karşılanmayacak parasını ben vericem dememe rağmen 1,5 aydır km teli gelmedi....

dün yağ kontrolü yaptım 750 ml olması gereken yağ 300ml çıktı...tüm yağı boşalttım...10-40 yeni yağ koymak üzere karterin vidasını kapatıyordum ki vida kırıldı ve elimde kaldı...artık hangi alaşımdan yaptılarsa...4 ayrı servise telefon açtım ama parça yok...tornacılar sağolsun 30 ytl'ye patladı ama orjinal parçadan 3 kat sağlam bi kapak yaptılar taktım...

bugün ise gaz teli birden kopuverdi...4 ayrı servisi aradım yok yok yok...mahalle bisikletçisinden 2 ytl'ye 2 metre boyunda çelik tel aldım ve 4 saatlik bir emekle işi hallettim...

bu alet 2 yıl garantili ve daha 3 aydır kullanıyorum...başıma gelenler de bunlar...varın siz karar verin alıp almamaya

saygılar

.........................................................................................................


cok acelem oldugu için hizli yazdim ama birdaha boyle bir hata yapmam bilgilerin içinde cok tesekkur ederim..ne yapicagima karar veremedim alsam mi?almasam mi motoru? :pale:
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
10
ya bana daha cok bilqi qerekiyor arkadaslar..deamon disinda kimse sallamadi galiba beni?tabi mecbur deqilsiniz benim icin ugrasmaya.ama sadece bilgi istiyorum diqer mondial kullanıcılarından..rica ediyorum beni aydinlatin. :pale: . tesekkurler simdiden.... :cat:
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
10
bi soru daha motorumu nerden almaliyim(anadolu yakasındaki)hanqi bayiler daha cok ilqileniyor?? yedek parca sorunu heryerde aynidir heralde ama nereyi tavsiye edersiniz?? :silent: kafam o kadar karısıkkı dogru duzgun bi bilqi qecse elime qidip alicam motoruu :pr: :pr: :pr: :jocolor: tesekkurler tekrar cevap verirseniz.. :king:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
birkan
benim de ev maltepe'de...yaşamkent konutlarında belki biliyorsundur..bizim sitede ben dahil 4 kişide var motordan...akşam 8 gibi gelip görürsün... binip denersin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst