benim 150 zata iki kişi binildiği zaman gacur gucur bir ses geliyordu ve yine iki kişi binince ilk kalkışsta çok zorlanıyor ve garip sesler çıkratıyordu, 1500 bakımı var diyede sevpaya götürdüm. 1500 bakımı yokmuş arkadaşlar

3000 bakımı varmış

hemen ilgilendiler (üstelik motoru ordan almamıştım) aldılar içeri iki dakkika bişeyler yaptılar. tamam oldu sorunsuz binebilirsin dediler... şaşırdım önce, abi okudun üfledinde mi yaptın diye espiri yapacaktım, adamlar sakallı yanlış anlaşılır diye bişey demedim...
inanmazsınız hiç sorunu kalmadı ne kalkışta sorun var nede iki kişi binildiğinde ses çıkartıyor... nasıl yaptınız diye sordum ama söylemediler...
üstelik para bile almadılar...
tavsiye ederim çok dürüst ve işini bilen insanlar