Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canım kardesim sana Asya n ile mutluluklar..Hadi bakalım yavaş yavaş söle sağdan sağdan..
3 ay önce olsaydı başka türlü tepki alırdın ama burda marka vs.gibi itiş kakış yapmıcaz..Dertlerimizi sevinçlerimizi paylaşıcaz..Birlikte olcaz ve bunun tadını çıkarcaz..
Sen iyisimi yolda yanından gecen zatlara bakıp hayırlı yolculuklarına devam et..,
Kazasız belasız sürüşler..
S&S
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
zühtüpaşa senin zatını 1 sene sonra göreceğiz bakalım kimin makinası çöpe gidecek asya motora laf atanlar şunun farkına varmıyorlar asya forumundada belirttim tekra belirteyim şu anda piyasada asya motora benzeyen çok sayıda firma var bu nedemek bu makinalar daha uzun yıllar piyasalarda olacak çünkü hepsinin parçası birbirleriyle aynı zatın 1,2 sene sonra yedek parçasını bulabileceginizi zannetmiyorum ancak hurdalıkta bulunabilir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman hocam mondiallere laf yok , allaha çok şükür hala tık yok makinada en ufak.... bende varya bööle die die nazar değdiricem makinaya en sonunda olucağı o yani :)

ama sorunsuz 1950. km ye geldim yani......

saygılarımla.. :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam sen asya formunda takılmayı dusun bence oradakı sorunları dınle ıstersen kardesım asya kullanan cok ark tanıyorum hepsıde sorunlu.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu tip muhabbetleri zamanında coook yaptık.. Kedi uzanamadığı ciğer örneğini tekrar hatırlatır herkese bol keyifli sürüşler dileriz..
Kahraman kardeşim sanada hayırlı sürüşler söle sağdan sağdan..
Bak ne güsel başlığınız var sizin için Asya başlığı sen takıl kardeşim mutlu ol Asyan ile biz seneye çöplük möplük takılırız boşver sen bizim için üzme kendini ya.
Aman yolda dikkat..Zat gecebilir.. :king:
S&S
 
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
25
Potenza' Alıntı:
Taraa:Evet pizzacılar kırmızı renk alıyorlar ama Mondial almıolar dikkat edersen.Zevk meselesi tabi..Grisi de çok güzel Zat ın.Fakat mavisi çok ölü duruyor motor üzerinde.
Bu arada arkadaşlar benimki bazen çalışmamazlık ediyor.Yan ayaklığı indirip tekrar kaldırıyorum,hemen marşı alıyor.Acaba ayaklığı takılı kalıyor mu görüyor marş motoru.Hiç başınıza geldi mi?
Creep 3:ben 95 oktan kullanıyorum.Kitapçığında da kurşunsuz kullanılması gerektiği yazıyor.Ama sanırım süper kullananlarda var.Tek fark bir tanesinin rafineri edilirken kurşunun bünyesinden ayrıştırılması.+ bazı markalardaki oktan farkı.
ayaklıkla alakalı olmaması gerek ayaklık yerdeyken benimki çalışıyor
:cat:
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
tamam asya sayfalarına gidiyorum ama size bir soru daha dikkat ettinizmi yollarda neden zat sayısı bir elin parmagı kadar,isterseniz bir anket alabiliriz as150 t veya t1mi yoksa zat kullanıcılarımı çogunlukta.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım bende biraz fazla daldım konuya, o yüzden gerekli deişikliği yaptım...

topic in dışına taştığımızın farkında olalım lütfen

teşekkür ederim
 
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
25
sevgili birkan;

ben makinamı 5400km. aldım ufaktefek sorunların hepsi var.ama tartışılmaz bir gerçek.parasına göre bir makina hem görüntü hem de belki hiç tadamıyacağımız motor zevki malum en ucuz (bu tip )makinalar 7-8 milyar. bence düşünme motor alacaksan koş bayiye çünki kalmaz.
 
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
25
ya arkadaşlar özür, özelllik birkan kardeşim çok özür :joker: ben forma okumaya yeni başlamıştım sizi bayağı bir geriden takip ediyormuşum son sayfalardan fark ettim :pr: tekrar kusura bakmayın ben zatımı seviyom valla motor dan anlasan yeniden yaaparım vaalla.motifiyede yapmak istiyorum ama ne şimdilik ön cam ve ayak bastığım yerden başlıycam... :cat:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
kahraman34' Alıntı:
tamam asya sayfalarına gidiyorum ama size bir soru daha dikkat ettinizmi yollarda neden zat sayısı bir elin parmagı kadar,isterseniz bir anket alabiliriz as150 t veya t1mi yoksa zat kullanıcılarımı çogunlukta.
ama benim yolda çizdiğim (asta t1)sayısı hiçte bir elin parmakları kadar değil hız yapan bir asya görmedim daha :farao: :farao: :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Kahraman 34 kardesim, :bounce:
Aramızdan ayrılmana gerek yok.. Burası sevgi dergahı herkese kapımız acık.. Sadece gereksiz gerginliğe gerek yok... :king:
Mondial-Asya-Honda-Suzuki-Gilera vs.vs.motor olsun gönülden olsun.. :king:
Gönlü motor ve motorcu sevgisiyle dolu herkese aramızda yer var.. :cat: Sanada yer var kardesim... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa, Sevgili Kahraman 34 kardesim,
Aramızdan ayrılmana gerek yok.. Burası sevgi dergahı herkese kapımız acık.. Sadece gereksiz gerginliğe gerek yok...
Mondial-Asya-Honda-Suzuki-Gilera vs.vs.motor olsun gönülden olsun..
Gönlü motor ve motorcu sevgisiyle dolu herkese aramızda yer var.. Sanada yer var kardesim...
dostum bencede ayrılmana gerek yok , sadece gerilim gerginlik vb ortam olmasın yeter.......

herkese sevgi ve saygılarımla... :rendeer: :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amac 2 teker sevdası ve dostluk arkadaslık vs. vs.
ama ANLAYANA arkadaslar....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili Rıza;

Sanada ayrı bi başlık açcaz artık :p Burgman Rıza die..herhalde..unutursun Burgman ı alınca artıkın bizleri.. :cherry:
Sen beni dinle secimini ii yap derim..Anladın sen benim ne dedigimi..Gaza gelmee... :queen: :queen:
S&S
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Dün motora orta ayakta gaz verirken(motor ısınmıştı) arka tekerleğin jantına yukardan bir yerden bi iki damla siyah bişeyler damladı...Böyle bir şey yaşayan var mı ?Motor yağı değil.. :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç duymadım,yaşamadım,görmedim..Bence bi göster derim.. :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst