Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
83
meraba arkadaşlar..yazılarınızı takip ediyorum çünkü scooter almayı düşünüyorum..1 kaç seçeneğim var aslında..arn 125,keeway matrix 150 cc ve tabiki 150 zat..''acaba 150 zat mı'' diye düşünürken görmüşsünüzdür mondial 151 rs diye bi model çıkarttı ve gazetelerde baya ilanı var..150 zat la aynı cc de olduğu için zat kullanıcıları daha iyi karşılaştırma yapabilir diye düşünüyorum..çünkü mondial 151 rs in fiyatı 1500 küsür..yani zat 2 kat pahalı..aynı marka aynı cc..hatta 151rs ; 11.4 hp gücündeymiş duyduğuma göre...neden 151 rs bu kadar ucuz? zaten kafam karışıktı şimdi dahada karıştı..ilginiz için şimdiden teşekkürler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesınlıkle eskı bır zatcı olarak 150 zat derım arkadasım
rahatlıgıyla konforuyla on panelın sıklıgıyla...
arastırmaya bıle gerek yokkk...ole dılmı zatcılar.... :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taraa,
meraba arkadaşlar..yazılarınızı takip ediyorum çünkü scooter almayı düşünüyorum..1 kaç seçeneğim var aslında..arn 125,keeway matrix 150 cc ve tabiki 150 zat..''acaba 150 zat mı'' diye düşünürken görmüşsünüzdür mondial 151 rs diye bi model çıkarttı ve gazetelerde baya ilanı var..150 zat la aynı cc de olduğu için zat kullanıcıları daha iyi karşılaştırma yapabilir diye düşünüyorum..çünkü mondial 151 rs in fiyatı 1500 küsür..yani zat 2 kat pahalı..aynı marka aynı cc..hatta 151rs ; 11.4 hp gücündeymiş duyduğuma göre...neden 151 rs bu kadar ucuz? zaten kafam karışıktı şimdi dahada karıştı..ilginiz için şimdiden teşekkürler..

ZAT burgmanın uzaktan amcaoğludur arkadaşım :) o yüzden o tip karşılaştırmalarda ZAT derim bende.... Espri bi yana pek tabiki ZAT burgman kadar olamaz fakat dierleriyle olan kıyaslamalarda aradan sıyrılır... 151 rs içinse sölicek pek sözüm yok... :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Ya kardeşim YBR alıp napcaz?Kuryelik mi yapcaz?Sen sanıomusun ki YBR'nin %100 ü Japon?Çoğu parçası çinden geliyor.Burda bile montajlanan parçaları var.Sonra ben YBR ayarında bişi düşünsem gider CBR 125 alırım.Bu arada RS151 güzel,hatta çok güzel.Arka fren disk.Çok hoş bir gösterge tablosu var.+Asya 150 T den de ucuz.
Bu arada necef hayırlı olsun Burgman ın..Ah burgman ah.. :salut:
 
Katılım
9 Kas 2005
Mesajlar
13
Arkadaşlar Bu Konu Başlığını Baştan Sona Kadar Okudum.
ZAT 150 İçin Bütün Bilgier neler yapıla bilir ne yapmalıyız w.s.

Ama aynı özelliği 125 MT 2 için göremedim yaklaşık 20 Gün Önce Mondial 125 Le tanıştım 500 Km Yeni Ulaştım Motorumun Çekişinden w.s. den memnunum.
Memnun olmadıklarım Frennler 1 Arka fren kampana sıkınca ön frenn gibi bi durma saglamıyor ön fireni sıktığımda ise kayma tehlikesi hatta motorun yatması ile karşı karşıya kalıyorum bunun yanında 2 kişi binildiğinde gelen sesi ve tümseklerde altını çarpmada var tabi.

Vee bu gün ilk kazamı yaptım :salut: Ön kaporta ölümündeki bölümü kırdım servisle görüştüm 50 YTL dediler bu gün istanbulda yerlerin sıklak motorun kayması ve benim süratimde tuz biber oldu resmen yine frenler.

Birazda 125 le ilgili teknik w.s. konularda bilgiler aktarırsanız çok serincem.
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
arkadaşlar dün yani 09/11/05 anadolu yakasından avrupa yakasına geçtim ve acelem vardı giderken km ibresi 120yi gördü hemen hemen bu zamana kadar 110un üstüne çıkmamıştı aranızda 120 gören varmı düz yoldan bahsediyorum rampa aşşa değil :queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düz yolda 115 yaptmıstım ama..:) Valla bravo ne diim.. :cat: Aman dikkat.. :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARMAGEDON,
arkadaşlar dün yani 09/11/05 anadolu yakasından avrupa yakasına geçtim ve acelem vardı giderken km ibresi 120yi gördü hemen hemen bu zamana kadar 110un üstüne çıkmamıştı aranızda 120 gören varmı düz yoldan bahsediyorum rampa aşşa değil

yok valla hocam benimki daha 100ü geçmio... :sunny: 2100km de şuan
bakalım km ilerledikçe hız artıcak die beklioruz......

saygılarımla... :rendeer: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
servis bakımlarımı kolayca , zaman kaybetmeden yaptırıyorum. 2100 km deyim ve yedek parçayada iihtiyacım olmadı henüz allaha şükür...

yakıt sorarsanız 3,66lt/100km civarı.
max hız 100 km yapıyor. dahada açılacağını tahmin ediyorum.

kısacası memnunum diyebilirim...
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
29
sevgili 150 zat sahipleri;
uzun zamandır işten güçten yazma fırsatım olmadı.
reklam yapmak gibi olmasın ama yolda kalacak olursanız gelip motorunuzu alacak bir servis tavsiye edeceğim.
1 hafta önce uzun zamandır kullanamadığım 150 zatımla turlamak için giyinip kuşanıp bir hevesle indim motorun yanına. 5,6 gündür çalıştırmamıştım aklımdada da şüphe var inşallah sorunsuz çalışır diye. neyse bindim motora marşa basıyorum çalışıyor ama motor bir türlü çalışmıyor. yan ayak kapalı benzin var akü tam her şey yolunda gibi gözüküyor ama motor çalışmıyor... inat ettim yarım saat uğraştım, sonunda akü bitti bıraktım motoru. hevesim kursağımda kalmış bi şekilde aha dedim motor kaldı elimde:)
ertesi gün aradım Sevpayı, onlarda kendilerinin motopru gelip alamayacağını ama bir servis tavsiye edecekleri söylediler.
(salgın motor içerenköyde PTT hastanesinin oralarda biraz karışık yeri
tel:02165720850; cep:05358193479)
aradım ismail ustayı tamam dedi gelirim. ben acıbademde oturuyorum geliş 10ytl ücreti varmış. kapalı bir minübüsle geldi attık motoru arkasını. içimdende üç kurşluk çin malını aldın şimdi cenazesini yuklüyosun diye geçiriyorum. neyse ertesi gün aradım. yan ayaklıkla ilgili bir sorun varmış oda halletmiş (motordan biraz anlasam kendim yapacakmışım), bujiyi değiştirmiş. gittim bugün almaya silmiş her yerini tertemiz parlatmış bukadar temiz sadece ilk aldığımda görmüştüm motoru.
Toplam 10ytl taşıma+ 7ytlde buji: 17ytlye mal oldu. acayipte memnun kaldım. tavsiye ederim. (tipe aldanmayın kesinlikle...)
bu arada bujinizi kesin değiştirin çok fark ediyor!!!

2300 km oldu benim motor. ufak tefek arızalar can sıksada fiyat/performans bence 10üzerinden 9 puan alır. 1 puanıda ufak tefek arızalardan kestim:)
hız için düz yolda 110 max ama bayır aşağı 120yi görürüyor. kesinlikle denemeyin çok güvensiz ben 100ü bir daha geçmem :)

neyse bayadır yazmamanın verdiği hızla doldurdum;
iyi bakın kendinize
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
3
Skullhunter, siteye üye olup msj yazdım ama göremiyorum
bana yardımcı olursanız sevinirim
yeni zat 150 aldım avcılar yücel'den hayatımda motor kullanmadım ve hiç bir bilgim yok ilk etapta nasıl kullanacagım? neler yapmam lazım ? floryada oturuyorum nerede servise götüreyim güvenilir?
yardımcı olursan sevinirim.
kayış falan diyolar bunları sıkıntı cekmememk için yedek parça şimdiden alıp kenara koyayyım mı? :thumright:
[email protected]
 
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
1
slm mıllet bu motor gercekten mutıs dunya uzerınde gordugum en alay konulu motor bı tane yamaham vardı satmıstım sonra zt zat dedıler aldım ama motor nedense bı acayıp geldı yok vıdası duser yok uzun yolda ozellıkle vırajlarda sagı solu surter sureklı buj ı patlatır balat tarfından zırzırzzzzzzzzz dıye ses gelır servıs bı halta yaramaz motor yapmayı bıleyanlere verırler bu ne ya motor mu problemmı. işin gercegi sayın arkadaslar 12 senedır motor kullanıom ama en boyle bır motorla hıc ugrasmadım nereden sattım japonu dıyekafamı taslara vuruyorum. bana bı yardımcı olursanız sevınırım
:silent: :silent: :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Potenza, saol kardesım sende benım kuzenı kullanıyon nasıl olsa yawww
ahuahuahu...
zuhtubaba senın motor zatmıydı yok sa BMW mi abii... ehuehuehu

rüzgarınız bol olsun arkadaslar........... :cherry:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
tobacco' Alıntı:
sevgili 150 zat sahipleri;
uzun zamandır işten güçten yazma fırsatım olmadı.
reklam yapmak gibi olmasın ama yolda kalacak olursanız gelip motorunuzu alacak bir servis tavsiye edeceğim.
1 hafta önce uzun zamandır kullanamadığım 150 zatımla turlamak için giyinip kuşanıp bir hevesle indim motorun yanına. 5,6 gündür çalıştırmamıştım aklımdada da şüphe var inşallah sorunsuz çalışır diye. neyse bindim motora marşa basıyorum çalışıyor ama motor bir türlü çalışmıyor. yan ayak kapalı benzin var akü tam her şey yolunda gibi gözüküyor ama motor çalışmıyor... inat ettim yarım saat uğraştım, sonunda akü bitti bıraktım motoru. hevesim kursağımda kalmış bi şekilde aha dedim motor kaldı elimde:)
ertesi gün aradım Sevpayı, onlarda kendilerinin motopru gelip alamayacağını ama bir servis tavsiye edecekleri söylediler.
(salgın motor içerenköyde PTT hastanesinin oralarda biraz karışık yeri
tel:02165720850; cep:05358193479)
aradım ismail ustayı tamam dedi gelirim. ben acıbademde oturuyorum geliş 10ytl ücreti varmış. kapalı bir minübüsle geldi attık motoru arkasını. içimdende üç kurşluk çin malını aldın şimdi cenazesini yuklüyosun diye geçiriyorum. neyse ertesi gün aradım. yan ayaklıkla ilgili bir sorun varmış oda halletmiş (motordan biraz anlasam kendim yapacakmışım), bujiyi değiştirmiş. gittim bugün almaya silmiş her yerini tertemiz parlatmış bukadar temiz sadece ilk aldığımda görmüştüm motoru.
Toplam 10ytl taşıma+ 7ytlde buji: 17ytlye mal oldu. acayipte memnun kaldım. tavsiye ederim. (tipe aldanmayın kesinlikle...)
bu arada bujinizi kesin değiştirin çok fark ediyor!!!

2300 km oldu benim motor. ufak tefek arızalar can sıksada fiyat/performans bence 10üzerinden 9 puan alır. 1 puanıda ufak tefek arızalardan kestim:)
hız için düz yolda 110 max ama bayır aşağı 120yi görürüyor. kesinlikle denemeyin çok güvensiz ben 100ü bir daha geçmem :)

neyse bayadır yazmamanın verdiği hızla doldurdum;
iyi bakın kendinize
arkadaşlar tobacco ya ek olarak ümraniye özeliş motorunda böyle bir servisi var yani arabayla gelip motoru alıp tamir etmek gibi haberiniz olsun
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Tabacco bir mondial ci olarak tavsiyen göz önünde bulunduralacak :thumleft:

Bu arada armagedon sana katılıyorum ben devamlı Ümraniye Özeliş Motor a götürüyorum acaip memnunum .. :thumleft:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
yanlız arkadaşlar yukarıda yazdığım servis ücrete tabi 25 ytl ama yollarda sürünmekten veya 140 kglik motor itmekten çok çok daha iyi bence :cat: :cat: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARMAGEDON,
yanlız arkadaşlar yukarıda yazdığım servis ücrete tabi 25 ytl ama yollarda sürünmekten veya 140 kglik motor itmekten çok çok daha iyi bence

+1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst