Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Eki 2005
- Mesajlar
- 676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saol kardeşim,biliyorum onlarda benim en iyi kardeşlerimden.Saolsun Sevpa cılar..Ben büyütmek için satıyorum,tabi satabilirsem...S2 250 gibi bişey alırım sanırım.Zengin değiliz ki Burgman alalım
Mert:acaba arka ampüllerden bi ikisi yerinden filan mı kaydı..?
bende de olmustu o mert sonradan kendı duzeldı ama....
geçen gün baktım düzeldi , şimdi yine kırmızı kırmızı takılıo