Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saol kardeşim,biliyorum onlarda benim en iyi kardeşlerimden.Saolsun Sevpa cılar..Ben büyütmek için satıyorum,tabi satabilirsem...S2 250 gibi bişey alırım sanırım.Zengin değiliz ki Burgman alalım
Mert:acaba arka ampüllerden bi ikisi yerinden filan mı kaydı..?

bende de olmustu o mert sonradan kendı duzeldı ama....

geçen gün baktım düzeldi , şimdi yine kırmızı kırmızı takılıo :) :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence sen bi göster derim..Elektrik arızası önemlidir. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ıkıncı el satıs yerıne gır skull anlatıyo orada anlatılanları takıp et yaparsın....
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
necef:tamam bir satayim,haber veririm sanırım.Birisi 300 YTL X8 teklif etti büyük ihtimal ona vericem.
Evvelsin gün gene bindim,gerçekten Zat lar 1000 i devirdikten sonra bambaşka bir motor oluyorlar,çok rahat devirleniyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa,
Bence sen bi göster derim..Elektrik arızası önemlidir.

göstericem hocam göstericem de bi türlü vakit bulamıorumki...
gündüz işteyim akşam gidince kapatmış oluo arkadaşlar servisi.
hsonu desen yine zaman yok..... neyse zaten şuan makina dinlenmekte soğuk havadan dolayı, ilk fırsatını bulduğumda götürücem....... :king:
 
Katılım
9 Kas 2005
Mesajlar
13
Arkadaşlar Aklımda Bi Fikir war uzun zamandır yazıcam yazıcam diyorum bu sefer unutmadan yazayim mondial kullanıcıları olarak bi hafta sonu sitemizin desteklemesiyle bi buluşma tertiplesek ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Aklımda Bi Fikir war uzun zamandır yazıcam yazıcam diyorum bu sefer unutmadan yazayim mondial kullanıcıları olarak bi hafta sonu sitemizin desteklemesiyle bi buluşma tertiplesek ?

sakın bi daha bööle bi şeyi dile getirme ; site seni taş eder....
daha önce sırasıyla zühtüpaşa ve ben bööle bişi yapmaya kalkıştık birbirimizden farklı zamanlarda da, allah korudu yani....... siteden afaroz edilioduk :) teröristbaşı falan ilan edilicektik az kalsın :)

gerek yok yani, unut gitsin :)
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
mertmertmert' Alıntı:
abi bu km ibresi vb göstergelerin olduğu tablo...
kısa farlarını yaktığında arka planda aydınlatma mavi yeşil arası gibi bi renk olması gerekiyo ya......
bende bu açık renk aydınlatma kayboldu - kırmızı hafif bi arkaplan ışığı var şuan....
anlamadım nedir ne iştir? acaba arkaplanın ışığı bozulduda ,sadece ibrenin kırmızı kolunun kırmızı ışığındanmı gelio o ışık nedir ...... çözemedim abi ben bu olayı....
görmedende anlamanız mümkün diil gibi...
resim çekebilirsem eklerim buraya...
arkadaşlar benim göstergeninde sadece ibrelerindeki kırmızı ışık yanıyor yani aynı sorun bendede peydahlandı ümraniye özeliş motorla görüştüm ve şimdi kötü haber göstergelerin içinde lamba ampul tarzı birşey yokmuş jelatin tarzı birşeyle aydınlanıyormuş sadece değiştirilerek düzeliyormuş yani değiştirmekten başka çare yooooooooooook :pr: :pr: ve geçen yazdığım gibi öndeki rüzgarlık camını yeni yapmıştım şimdi tekrar uğraş işin yoksa :pr: :pr:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
şu buluşma fikri bencede iyi olur hayinmi oluruz ne oluruz bilemem ama mertmert in söyledikleri doğru bizzat bende o olaya şahit olmuştum ama gelmek isteyen başka motorkullanıcılarıda gelebilir tabi :cat:
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
132
ewet sakın sakın öle bişi deneme mert kardeşin söylediği doğrudur herkes çullanmıştı üstümüze...silindi o topicler sanırım yoksa git bak derdim..sakın zatları ayırmaya kalkma biz zühtüpaşayla dalıyorduk birilerine ramak kalmıştı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar benim göstergeninde sadece ibrelerindeki kırmızı ışık yanıyor yani aynı sorun bendede peydahlandı ümraniye özeliş motorla görüştüm ve şimdi kötü haber göstergelerin içinde lamba ampul tarzı birşey yokmuş jelatin tarzı birşeyle aydınlanıyormuş sadece değiştirilerek düzeliyormuş yani değiştirmekten başka çare yooooooooooook ve geçen yazdığım gibi öndeki rüzgarlık camını yeni yapmıştım şimdi tekrar uğraş işin yoksa

ARMAGEDON, hocam peki fiyatla ilgili bilgin varmı ???
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
fiyatı ne yapacaksın garantisi yokmu bunun iki yıl kardeşim çıldırtmasınlar beni paşa paşa değiştirecekler ben sevisle 20 dakika önce görüştüm böyle arızaları olan biriki motordaha varmış murat usta siparişlerini yazmış gelecekmiş parçalar aynışey bizim içinde geçerli tabi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiyatı ne yapacaksın garantisi yokmu bunun iki yıl kardeşim çıldırtmasınlar beni paşa paşa değiştirecekler

hafız haklısın valla yaa , benim aklımdan çıkmış gitmiş garantisi :)
gidiyimde yaptırayım şunu en kısa zamanda :cat:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
mertmertmert' Alıntı:
fiyatı ne yapacaksın garantisi yokmu bunun iki yıl kardeşim çıldırtmasınlar beni paşa paşa değiştirecekler

hafız haklısın valla yaa , benim aklımdan çıkmış gitmiş garantisi :)
gidiyimde yaptırayım şunu en kısa zamanda :cat:
yaptırma değiştittir yapılmıyomuş tamiri zaten müsaitsen haftasonu gel özelişe gidelim beraber
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaptırma değiştittir yapılmıyomuş tamiri zaten müsaitsen haftasonu gel özelişe gidelim beraber

hocam bende ehliyet yok , dolayısıyla anadolu yakasına geçemiorum :silent:
o yüzden ben benim servise bi soriyim , para istersede özelişi emsal gösteriyim.... yok der ve illede para isterse özelişe gelicez mecburen....
bilgi için saolasın armagedon. ama yinede hsonu görüşelim istersen(hava izin verirse).... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özel iş baya kalabalık olur hafta sonu..Murat usta ile önceden konusun derim..
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
zuhtupasa' Alıntı:
özel iş baya kalabalık olur hafta sonu..Murat usta ile önceden konusun derim..
murat ustayla konuşaçaktım zaten bugün izinliymiş tabiki haftasonu yoğun olur ama yinede sağol zühtüpaşa (sen rüzgarlığı ne yaptın)??? :silent:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
mertmertmert benim cumartesi mecidiyeköyde işim var yani karşıya geçiçem sen neredesin semt olarak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst