Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün motora orta ayakta gaz verirken(motor ısınmıştı) arka tekerleğin jantına yukardan bir yerden bi iki damla siyah bişeyler damladı...Böyle bir şey yaşayan var mı ?Motor yağı değil..

Hiç duymadım,yaşamadım,görmedim..Bence bi göster derim..

valla yok hocam bende duymadım görmedim ööle bişi......
saygılarımla.. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtubaba dogru dıyon burgman gıbısıde yok yaww ama cok kararsız kaldım valla
evet arkadaslar benım zatla ılgılenın satalım haberınız olsun 2000 ytl son
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burgman derim başka bişi demem.. Cumhuriyet altını mübarek... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ünlü atasözünü tekrarlıorum ; - ahh burgman ahh......! :) :king:
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
necef,eğer burgman 400 le nexus 500 arasında karar veremediysen direk burgman al derim.evet belki nexusta yol bilgisayarı vs.. olabilir ama burgmanın ölüsüde burgmandır ve değerini korur.eee nede olsa Japon..
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
24
150 / 10.5 = 14.28 wooow... :sunny: :sunny: bu motoru yapan mühendis okulu 8 senede bitirmiştir sanırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslarım sızlerden kopmuycam ama ben BURGMANIMI
aldım ama mondıal ılk gos agrımısdır ve oleee KALACAKTIR..
YASASIN MONDIAL :queen: :queen: :queen:
sızlerı sevıyorum.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
150 / 10.5 = 14.28 wooow... bu motoru yapan mühendis okulu 8 senede bitirmiştir sanırım

evet bu da doğru bi tespit aslına bakılırsa......... :sunny:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam bayramın ertesı teslım alıyom hemen koyacagım
resımlerı :queen: :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aferim len Rıza sonunda dooru yolu buldun Burgman ile. :cat: Budur kardeşim.. :cat: Doru yol budur.. :rendeer: Hayırlısıyla 1 tur verirsin artık.. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
- abi bi tur atiimmi abi :) caminin ordan dönüp gelcem :)

hayırlı olur inşallah dostum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sagolun arkadaslar darısı sızlerın de basına ama ben mondıalımden de cok memnundum onumuzdekı gezılerde motoru ıstedıgınız
gıbı kullanabılırsınız abiler... kopegınız olsun bee :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
132
slm millet biraz kopuk kaldım buralardan kusura bakmasın tanıdıklar...

nasıl keyifler yeni arkadaşlar gelmiş...herkese slm...
 
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
5
arkadaşlar mondial zat 150 ilgili yazılarınızı sırayla okumaya başladım.motoru 150 zat olanlar olaya biraz duygusal yaklaşmışlar.realiteleri lütfen görelim.150 zat ilgili birşeyler yazmaya karar vermişitim....odane? STENZA arkadaş tamamen gerçekleri yazmış :cat: . şimdi zat 150 alıp kullananlara soruyorum.aynı paraya YAMAHA YBR 125 aslanız daha mı kötü olurdu? şu atasözümüzü lütfen unutmayalım. "UCUZSA VARDIR İLLETİ. PAHALIYSA VARDIR BİR HİKMETİ" saygılar. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
 
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
119
oguzhandss,
Sevgili arkadaşım o atasözü diye bahsettiğin kelime osmanlı döneminde ticaretle uğraşan uyanık musevi tüccarların uydurduğu bir şeydir. Sen iki ürün arsında kayıtsız şartsız her zaman pahalı olanı mı tercih edersin? :queen:
 
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
5
CAFEİN DEMİŞKİ " Sen iki ürün arsında kayıtsız şartsız her zaman pahalı olanı mı tercih edersin " :pr:
BAK ARKADAŞIM SANA VE TÜM UYE ARKADAŞLARA İKİ SEÇENEK SUNSALAR ---YAMAHA YBR 125 Mİ? YOKSA ZAT 150 Mİ? ----TAMAM KABUL EDİYORUM FARKLI TİP MOTORLAR AMA İSTERSEN ANKET YAPALIM.TÜM ARKADAŞLARI DAVET EDELİM. İKİSİNİN DE PARASI 3 MİLYAR TL CİVARINDA.SENCE HANGİSİ KAZANIR.? İKİNCİ EL VE YEDEK PARÇA, DAYANIKLILIK UNSURLARINI DA GÖZ ÖNÜNE ALALIM.....BUGÜN PİYASAYA BAKTIĞIMIZDA 150 CC.LİK KALİTELİ SCOOTER LARIN FİYATLARININ 4,5 MİLYARDAN BAŞLADIĞINI GÖRÜRÜZ.TABİKİ KAYITSIZ ŞARTSIZ PAHALI OLAN TERCİH EDİLMEZ....AMA ALDIMIZ MALIN ELİMİZDE KALMASI GİBİ SORUNLARI VARSA, ALDIĞIMIZ MAL DAHA İLK GÜNDEN SAĞINDAN SOLUNDAN SES VERİYORSA VE DAHA DÜN TÜRK PİYASASINA ÇIKMIŞSA TABİKİ PAHALI OLAN TERCİH EDİLİR. BEN OLSAM BU PARAYI MARKA OLAN JAPON VE AVRUPA MOTORLARIN İKİNCİ ELİNİ ALIRIM. :thumleft: SAYGILAR. "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE" :rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
119
Arkadaşım,
Bunu polemik konusu olsun diye söylemedim ama genede söyliyeyim. Japon motorları diyorsunda motor parçalarının ABC si olan parçalardan başka parçaları tutuyormu distiributorler bir sor bakalım. Kalite konusuda göreceli bence, sana bir örnek vereyim ben Asya 150 T1 kullanıyorum 2.560 fiyatı, birde Honda foreside (yanlış yazmış olabilirim modeli) var onunda fiatı 7.600 aradaki fark motorun CC farkı. Geri kalan fark nereden kaynaklanıyor sence??? Bence sadece bu tarz modellerde aradaki fiyatı markaya ödüyorsun. İstersen araştırabilirsin motoru Honda kime ve nerede ürettirmiş.
:king:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
ybr 125 ile zat 150yi karşılaştırmak elma ile armutu karşılaştırmak gibi bir şey, ben mondiali alırken rahatlık, tasarım, otomatik vites, uygun fiyat gibi unsurları göz önünde bulundurdum, bir çok arkadaşım da zannedersem öyle yaptı... yani ihtiyaçlar farklı ama ybr 125 de çiçek gibi motorsiklet mi? tabiki öyle ama klasman dışı karşılaştırmalar yapmayalım lütfen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst