Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Eki 2005
- Mesajlar
- 676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün motora orta ayakta gaz verirken(motor ısınmıştı) arka tekerleğin jantına yukardan bir yerden bi iki damla siyah bişeyler damladı...Böyle bir şey yaşayan var mı ?Motor yağı değil..
Hiç duymadım,yaşamadım,görmedim..Bence bi göster derim..
valla yok hocam bende duymadım görmedim ööle bişi......
saygılarımla.. :cat: