Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
badabat sorun yaşamıyorsan ne güzel..kazasız belasız daha uzun süre binersin umarım..binmeden binmeye fark var olayıda çok önemli bir nokta....
 
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
56
Yeni mondial sitesi için eleştirilerinizi bekliyorum

Merhaba arkadaşlar, ZAT merakım beni sonunda web sitesi yapmaya yöneltti. İşin şakası tam da ZAT' a heveslenmişken bulunduğum şehirdeki (Samsun) bir Mondial bayiinin web sitesi işini aldım, tabi severek yapıyorum. Sitenin eksikleri var henüz daha tam bitiremedim, belkide siz bu satırları okurken büyük bölümü bitmiş olacak. Sizden ricam 2-3 dakikanızı ayırıp bana bu site hakkında eleştiri getirmeniz. Bir mondial sitesinde daha neler olmalı vs.. Site adresi şu http://www.mondialteknocenter.com

Şimdiden çok teşekkür ederim. Motosikletli mutlu günler...
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
234
arkadasım site fena değil sade bi site olmus. bence sadece motor değilde parca resımlerı ve fıyatları koyarsanız daha kapsamlı olur gıbı geliyo. sana kolay gelsın elıne beynıne sağlık
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
Bende beğendim eline sağlık,web dizaynı yormuyor kullanımı kolay ve sade..vakit ayırabilirsen sadece ZAT ve kullanıcıları için bi web sitesi yaparsan dahada nefis olur:) bunun herkese o kadar faydası olurki...
Bu arada ben heralde bir zat alıcam mart gibi,en uygun motosikle kredisini hangi banka veriyor bileniniz varmı?
Zaten tamiri konusunda baya bir bilgi sahibi oldum,sorun çıkarırsa çıkarsın,dert etmiycem,olaya tamamen bir hobi gözüyle bakınca insan rahatlıyor:mrgreen: (tabi motosiklet bir hobi değil benim için,zat,la ilgili öyle diyorum hehe)
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
Zat 250 :)

Arkadaşlar Zat 150 almam artık an meselesi.Ama kulağıma gelenlere göre Zat 250 cclik bi model çıkaracakmış.Tabi her ne kadar doğru bilmiorum,Uğur Beyazıt Genel Bayilik,birkaç tane büyük bayi aradım sordum onlarda net cevap veremiolar."Henüz bize böyle bi bilgi ulaşmadı ama kesin cevap veremeyiz" ile karşılaşıyorum.Şimdi motoru alıpta 1 ay sonra 250cc liği çıkarsa motora ters binerim walla :p Bilgisi olan warsa bekliorum...

Bu arada uzun zamandır forumda kimseler yok.Nooldu bütün Zatçılar kışla beraber dondular mı yoksa :cherry:

Sevgiyle kalın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OOO Armagedon gelmiş..:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Toplaaa topla düş yollara...:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar zatçıları bir göreyim diyorum...

kışın dahi zat kullanan kaç kişi var merak etmekteyim yoksa bi ben mi kullanıyorum
:silent:

hadi bakalım kışın zat kullananlar parmak kaldırsın... :cat:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
ben zat kullanmıyorum ama merak ettim çalıştırabiliyomusun sen onu hava sıfırın altına düştüğünde?aküyle ilgili sorun yaşamadınmı?
ben kar yağmadıkça ve hava -1,in altına düşmedikçe her zaman biniyorum..keyifli sürüşler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çalıştırıyorum ve herzamanda üzerindeyim... :cat: (tek motorum var)

ayrıca motorumda müzik sistemi var... bu müzik olayıda motorun aküsünü yemesi gerekirken bende hiç bir sorun yok valla... gayet güzel akü kendini şarjlıyor...

keyifli sürüşler sanada...
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
zat150,de kaç km,ye geldin?forumlarda takip ediyorum bu zatta en az sorun yaşayan sensin heralde...bana motorunun şu anki durumdan bahsedermisin?memnunmusun?
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
ARMAGEDON' Alıntı:
al arkadaşım zat 150 al hem zatlarda arızaları kendikendine onarmak gibi yetenekleri var mertmertmert ve bende oluşan kilometre kadranı örneğin ışıklar yanmıyordu 3-4 gün sonra bir baktık ışıklar yanıyor kendikendine :cat: :bounce: :pl: tabiiki bunlar şaka ama yaşananlar gerçek

benim zat150 3000km ye geldi, gösterge ışığında aynı sorun var. ibreler yanıyor, arka ışık bazı yanıyor bazı yanmıyor. nedenini bilen var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
electricsky 9780 km deyim.. üşenmeyip gidip baktım...

10000 km de kayış değişecek, buji değiştiririm, yağ değişecek birde kavramada görev alan 6 tane siyah boncuk gibi şeylerin aşındığını hissetmeye başladım. titreme yapmaya başladı bunları değiştirdim mi yine aynen yollarda basmaya devam edicem.. tabi basıyorumda pek değil en fazla 90 km/saat yapıyorum çünkü bu motor benim ve daha uzun süre kullanmam gerekiyor..

abi motora sadece yakıt konulup gidildiğini düşünenlerden değilim... umarım herkes memnun kalır moturundan...

BOO_74 sana tavsiyem şöyle olabilir. motorun önündeki camı sök,(6 tane alyanı çıkar ki cam çıksın.) sonra ambaların üzerindeki kapağı aç ve göstergeye giden elektrik kablolarını çıkartıp tekrar tak. belki eklem yerleri oksitlenme yapmış olabilir. çıtçıtlı-soketli giirişleri çıkartıp birdaha tak ama çıkardıklarını farklı yerlere takma yani :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
BOO_74 sana tavsiyem şöyle olabilir. motorun önündeki camı sök,(6 tane alyanı çıkar ki cam çıksın.) sonra ambaların üzerindeki kapağı aç ve göstergeye giden elektrik kablolarını çıkartıp tekrar tak. belki eklem yerleri oksitlenme yapmış olabilir. çıtçıtlı-soketli giirişleri çıkartıp birdaha tak ama çıkardıklarını farklı yerlere takma yani :p[/QUOTE] arkadaşlar km ışıklarının gitme sorunu zatların%35 inde var kablaları sökür tamanında pak bir faydası olacağını sanmıyorum ama yinede denemekte yarar var enazından denemiş olursunuz ancak ışıkların gitmesi ve sadece kadranların kırmızı yanması diğer mavinin gittiği anlamına geliyo yanıp sönmeside gideceğinin habercisi km konsolu içinde lamba namına birşey yok jelatin tarzı birşey var yansıtma ile aydınlatıyo değişik birşey yani servisin dediği çözüm ise konsolun değişmesi bence sorunu olan arkadaşlar vakit kaybetmeden servislerine danıssın iyi sürüşler
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
herkese tek cevap yazıyorum

bu motoru tüm kullanan arkdaşların inanılmaz sorunları var, bir arkadaşım ensonunda motoru servisin önüne atmış ve ne halt ediyorsanız edin demiş, gidip başka bir benzeri italyan patentli ucuz bir 150 lilik almış ve çok memnun şimdi, bence bu malları ithal eden dondurmacı değil motorcular olmalıydı.
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
halilertan' Alıntı:
bu motoru tüm kullanan arkdaşların inanılmaz sorunları var, bir arkadaşım ensonunda motoru servisin önüne atmış ve ne halt ediyorsanız edin demiş, gidip başka bir benzeri italyan patentli ucuz bir 150 lilik almış ve çok memnun şimdi, bence bu malları ithal eden dondurmacı değil motorcular olmalıydı.
arkadaşım motor=sorun sorunsuz motor yoktur ama küçük ama büyük italyan veya cin mondiallerin sık sorun yaşamasının sebebi ise bence dondurmacıdan değil değil satan bayilerde ve bazı servislerin eğitimsiz almasından mesela ben motorumu aldığım ilk saat içerisinde yolda kaldım sebebi ne biliyomusunuz akünün bitmasi benim motoru aldığım salak bayi yani (kuvvetli motor)Şarj dinamosunun kablosunu takmammış şimdi bu uğurlamı cin malıylamı yoksa salak bayiylemi alakalı motorlar bayilere demonte şekilde geliyor abuk sabuk birleştirilip alal acele satılıyor bence yeni alan arkadaşlar adam gibi bir serviste heryerini kontrol ettirsinler heee nerden bilecez adam gibi servisi derseniz bizler buraya onun için yani paylaşmak için yazıyoruz yardımcı olmatan mutluluk duyarız (tüm arkadaşlar)bu arada ben kesinlikle uğuğru kollamıyorum tabiiki iş uğura bağlanıyor sevisleri ve beyileri eğitmek tabiricahizse yontmak onuda kabul ediyorum tabi bu sistemde oturana kadar bazılarının kobay olması gerekliydi ilk zat alan tayfa olarak kobaylarda bizler oluverdik ama topyekün olmaz alınmaz obunu getirmesi hataydı falan zatları asalım keselim deyenede karşıyım yiğidi öldür hakkını yeme
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ARMAGEDON sana katılıyorum benim gibi düşünen bir arkadaşım oldu ensonunda bende böyle yazmaya çalışıyordum ama sen benden daha ii becermişsin bu yazı olayını....

bende ilk kobaylardan olmaktan dolayı biraz kızğınım. fakat bu kızgınlığımı motoruma kötü davranarak göstermiyorum.. elimden geldiğince sorunlarını halletmeye çalışıyorum... ... ... :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst