Mondial Mondial 150 ZAT Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
s.a. arkadaslar ben yenı kayıt oldum buraya ve bende herkes gıbı zat 150 ıstıyorum ama. malumkredı kartı sorunu ıle karsı karsıya kaldım ve evdız denen alısverıs magazasından alıcam cunku onlar kredı kartı ıstemıyor taksıt ıcın . ama bır sorun var onlarda mondıal satmıyor çelik motor satıyorlar. acaba bu motorla ılgılı bılgısı olan var mı yardımcı olursanız sevınırım. sımdıden tesekkurler:rendeer: :queen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
yazmayı unutmusum celık motorunda tabıkı 150 cc olanını alacam yardım edın benı bılgılendırın lutfen:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BOO_74' Alıntı:
nevzat150, 10.000km ha !!!!:)

tebrikler, başka forumlarda bu motorlar daha birkaç bin km de dağılır filan diye bilen bilmeyen ahkam kesiyordu.

"iyi motor yoktur, iyi motorcu vardır" sözünü doğruluyorsun.

benim zat150 şuan 3.100km de, ciddi bir sıkıntım olmadı, yolda kalmadım maşallah. bu sene daha da çok yol nasip olur inşallah.

zat150 ile bir kontakta uzun yol yapan var mı? doldurdum depoyu bir seferde 200-250 km gittim diyen? varsa nerden nereye?

abi ben izmir M.T. grubundayım haftasonları geziyoruz... depo bitinceye kadar yol yapmadık daha; ama 18 Mart da Çanakkale yapıcaz allah nasip ederse... uzunyol gözlemimi anlatırım sonra buradan

fakat bir kontak basışla en fazla 135 km yaptım ben...

ARMAGEDON abi ne yazarsan doğru yazıyorsun.. sana katılıyorum :rendeer: saygılarımlan....

eserkose hangi motoru alırsan al, bakım yapmazsan, yine başın ağrıyacaktır... bu biline...

istersen vereceğim siteye gir
http://www.piaggioturkiye.com/modeller/piaggiox9500.php
http://www.piaggioturkiye.com/fiyatlar.php
paran varsa tabiki git burgmanlara felan bak ama benim malesef bütce bukadar :salut:

erman_erkan nasıl yaa? çelik motor Mondial-zat150 tipinde motor mu getirdi aydınlatırmısın biraz bizi... ... uğurdan başka zat150 tipinde motor getiren yok diye biliyordum ben... diğer modeller her markada da var die biliyordum :silent:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
Nevzaaaaattt

evet nevzat celık motor da getırmıs zat 150 tıpınde bır motor ole dedıler evdızden. ama daha gıdıp gormek nasıp olmadı fıyatı da 2600ytl falanmıs yıne 150 cc on fren dısk arka fren kampana dıyolar yakıt tankı 11 lt ımıs ve 2 yıl garantı verıyolar yıne . dedıgım gıbı bılgınız varsa soylermısınız benım bıldıgım kadarıyla celık motor kıa marka araba falan satıyo yanı o kadar kotu bır fırma degıl ama motor konusunda daha suan fazla bır bılgım yok.alınca sıze daha fazla bılgı verırım. senın bıldıgın bırsey varsa mesaj atarmısın
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
salcano getirmiş arkadaşlar fiyat hakkında bi bilgiye ulaşamadım ama sadece ön farı değişik gibi duruyo resimde geri kalanı aynı...

arkadaşlar birde bu mndialin yedek parca fiyatlarına nerden ulaşabilirim beileniniz var mı???
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
24
Arkadaşlar merhaba, 150 zat kullanıyorum. 800 KM. de henüz.
- 21-22 YTL ye depo doluyo. sürekli şehiriçinde kullanıyorum. Kurşunsuz tabii.
Normalde kaç km yapmalı ??? Biraz fazla yakıyo gibi geliyo bana.
- Birde motordan değil ama arka tekere yakın aktarmadan sanırım tısss
gibi bir ses var genelde gürültülü çalışıyoo..
- Bazen rolanti düşmüyor ışıklarda duruyorum örneğin ama devir yüksek
çalışıyor, sonraki birkaç duruşta yapmıyor sonra arada tekrar yapıyor.

tecrübeli zat kulllanan arkadaşların fikirlerini bekliyorum.
TEŞEKKÜRLER...
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
erman_erkan' Alıntı:
evet nevzat celık motor da getırmıs zat 150 tıpınde bır motor ole dedıler evdızden. ama daha gıdıp gormek nasıp olmadı fıyatı da 2600ytl falanmıs yıne 150 cc on fren dısk arka fren kampana dıyolar yakıt tankı 11 lt ımıs ve 2 yıl garantı verıyolar yıne . dedıgım gıbı bılgınız varsa soylermısınız benım bıldıgım kadarıyla celık motor kıa marka araba falan satıyo yanı o kadar kotu bır fırma degıl ama motor konusunda daha suan fazla bır bılgım yok.alınca sıze daha fazla bılgı verırım. senın bıldıgın bırsey varsa mesaj atarmısın
çelik motorun getirdiği model zat 150 nin değil asya 150 t nin aynısıdır. motti motor da getiriyor. fiyatları değişken. motti de 2450 ytl asyada 2550 ytl çelikte 2050 ytl civarı fiyatları var. aynı motoru bir kaç marka daha getiriyor fakat isimlerini hatırlayamadım şimdi. aralarında çok ufak farklar var. mesela çelik motorun getirdiğinin arka freni disk asyanın kampana gibi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
raven abi bende senin yazdığın gibi biliyordum ASYA 150 T1 in kopyaları geliyo ama MONDİAL ın 150zat ı başka bir firma getirmedi diee biliyorum yanlışım varsa düzeltin... :rendeer:

phenemenon abi istediğin parçaları bana yaz, ben servise gittiğimde fiyat alırım birde, senin için sorayım nereden bakıldığına..

zaf-zaf abi sen duyuru topiclerini takip et. eğer buluşmamıza katılırsan rahat rahat konuşabiliriz. bende izmirdenim. aramızda olmaktan çok mutlu olacaksın... sende gelirsen grubumuzda 3. mondi 150zat olacak :cherry:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
newzat kardeş valla rslerin veya zatların ön camurluk fiyatı birtek merak ettiğim yani şimdilik o lazım işte hangisi uyarsa re modeline takıcam.... ilgine teşekkürler dostum
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
phenemenon bu hafta içinde servise gidecektim. gittiğimde soracağım çamurluk fiyatlarını, senin makine ne? rs mi zat mı? birbirlerine uyuyor mu? yani ölçüleri aynı mı???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondi zat150 arkadaşlarım nazar değdi galiba motorum 10566 km de ilk defa yerle tanışmasını yaşadı... bu motorla ilk kazamı yapmış bulunuyorum..

kendime derdim ne usta şoferim diee ama düşmem derken düştüm... :pr: kesin nazar değdi kesin :p kimin nazarı bu :silent: :p

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9306
 
Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
geçmiş olsun kardeşim cana gelmesin yeter allahtan korumaların varmış tekrar geçmiş olsun takma kafana alın yazısı işte...
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
newzat kardeşim benim motor mondial 150 re modeli onlarda önde camurluk yok ya biraz kıl gittim görüntüye işte artık hangi markadan uyarsa uydurmaya calışıcam bi camurluk,,rslere baktım ön amorsitörler aynı benim motorla ve bağlantı yerleride aynı fakat fren yapınca veya motor yüklüyken ön granaj camurluğa dayanırmı diye düşünüyorum dayanmazsa rs camurlukları uygundur diye düşünüyorum.....yani bi şekilde camurluk uyduracam öne......

bu arada büyük geçmiş olsun arkadaşım kaza geliyorum demiyo işte anlık bir olay daha dikkatli olalım...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
phenemenon-newzat cevap ıcın sagolun sızce asya alsam zararlımı cıkarım karar veremıyorum ya. kafayı yemek uzereyım
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
dostum hangisinin tipi hoşuna gidiyosa onu al bu çin mallarını alırsan zevk için ve binmek için alırsın zaten çünkü hangisini alırsan al teslim aldığın an zarar edersin:) ama bak biraz önce nette dolşırken denk geldi eğer bu makinenin reklamı iyi yapılırsa zatmış t1 miş falan hepsinin önünü keser
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9325
ben olsam bu linkteki motoru düşünmeden alırdım....
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
nevzat kardeşim geçmiş olsun, sen iyisin ya :cat:

mondi'den başka zat150 tipi motor getiren yok. Çelik motorunki as150 T1 benzeri, zaten ne hikmetse herkes bu modelden getirip kendi markasını basıyor üstüne....
örn: truva motor,çelik motor, dorado motor, arora motor, asya motor, vs. vs.

bizim zat'ımız öylemi ama? en benzer ürün italijet, o da türkiyede yok...
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
phenemenon bu lınk te kı motor guzel ve fıyat da makul ama hangı fırma getırıyor bu motoru onuda yazarsan sevınırım nerden alabılırız bu motoru
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
erman_erkan gerekli bilgilere bu linkten ulaşabilirsinhttp://www.tokerticaret.com/wuxi.html
BOO_74
kardeş verdiğim linkte senin de cavabın var zat kasasında getiren bildiğim ve bulduğum 2 firma daha var salcano ve bisan va bana kalırsa bisan zattan daha hoş gözüküyo ama motosiklete ilk aşkım zat sayesinde olmuştur
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
phenemenon' Alıntı:
BOO_74
kardeş verdiğim linkte senin de cavabın var zat kasasında getiren bildiğim ve bulduğum 2 firma daha var salcano ve bisan

abicim bu motorun :(salcano)
150_T5.gif



bu motorla

mondial150zat-3.jpg



kasası nasıl aynı olur? hani motoru-şasesi filan desen neyse de...:)

bisan'ın hangi modelini diyorsun? sitesinde bulamadım:silent:

zevrk-renk-marka model tabiki tartışılmaz, kim hangisini beğendiyse alsın, güle güle kullansız kazasız belasız :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst