- Katılım
- 28 Kas 2005
- Mesajlar
- 361
badabat sorun yaşamıyorsan ne güzel..kazasız belasız daha uzun süre binersin umarım..binmeden binmeye fark var olayıda çok önemli bir nokta....
ARMAGEDON' Alıntı:al arkadaşım zat 150 al hem zatlarda arızaları kendikendine onarmak gibi yetenekleri var mertmertmert ve bende oluşan kilometre kadranı örneğin ışıklar yanmıyordu 3-4 gün sonra bir baktık ışıklar yanıyor kendikendine :cat: :bounce:l: tabiiki bunlar şaka ama yaşananlar gerçek
arkadaşım motor=sorun sorunsuz motor yoktur ama küçük ama büyük italyan veya cin mondiallerin sık sorun yaşamasının sebebi ise bence dondurmacıdan değil değil satan bayilerde ve bazı servislerin eğitimsiz almasından mesela ben motorumu aldığım ilk saat içerisinde yolda kaldım sebebi ne biliyomusunuz akünün bitmasi benim motoru aldığım salak bayi yani (kuvvetli motor)Şarj dinamosunun kablosunu takmammış şimdi bu uğurlamı cin malıylamı yoksa salak bayiylemi alakalı motorlar bayilere demonte şekilde geliyor abuk sabuk birleştirilip alal acele satılıyor bence yeni alan arkadaşlar adam gibi bir serviste heryerini kontrol ettirsinler heee nerden bilecez adam gibi servisi derseniz bizler buraya onun için yani paylaşmak için yazıyoruz yardımcı olmatan mutluluk duyarız (tüm arkadaşlar)bu arada ben kesinlikle uğuğru kollamıyorum tabiiki iş uğura bağlanıyor sevisleri ve beyileri eğitmek tabiricahizse yontmak onuda kabul ediyorum tabi bu sistemde oturana kadar bazılarının kobay olması gerekliydi ilk zat alan tayfa olarak kobaylarda bizler oluverdik ama topyekün olmaz alınmaz obunu getirmesi hataydı falan zatları asalım keselim deyenede karşıyım yiğidi öldür hakkını yemehalilertan' Alıntı:bu motoru tüm kullanan arkdaşların inanılmaz sorunları var, bir arkadaşım ensonunda motoru servisin önüne atmış ve ne halt ediyorsanız edin demiş, gidip başka bir benzeri italyan patentli ucuz bir 150 lilik almış ve çok memnun şimdi, bence bu malları ithal eden dondurmacı değil motorcular olmalıydı.