- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,463
![]()
![]()
sinan abi süper bir 39.000 km raporu olmuş abi. ben bi depo benzinle 175 km gidip 350 km geri dönmüştüm demekki mcx in deposu daha fazla yakıt alıyor
![]()
10 sayfa geriye dönüp 39.000 raporunu aradım.
![]()
![]()
sinan abi süper bir 39.000 km raporu olmuş abi. ben bi depo benzinle 175 km gidip 350 km geri dönmüştüm demekki mcx in deposu daha fazla yakıt alıyor
![]()
BİRADER keramet sende galıba bı yazdın daha yazan yok valla :rendeer:
mehmet dizlik ve elcikli iki fotoğraf paylaşır mısın. ben de elcik alacağım. lakin bulamıyorum.bende dişliyi 17 ile değiştim ....uzun yolda 100 e çıkmak için 6000 deviri biraz geçmeniz yeterli oluyo bu da yakıt için önemli bi katkı olumlu yönde etkileyecektir diye düşünüyorum hem titreşim çok fark etti ...motor çok rahat gidiyor artık tek eksi tarafı 2 ile kalkmıyorum artık dur kalk larda yada hafif rampalarda önceden toparlıyodu şimdi mutlaka 1. vites istiyor artık... yağmur gelmeden haftasonu elcik dizlik lerimi de taktım ohh...fıstık
mehmet dizlik ve elcikli iki fotoğraf paylaşır mısın. ben de elcik alacağım. lakin bulamıyorum.
mehmet dizlik ve elcikli iki fotoğraf paylaşır mısın. ben de elcik alacağım. lakin bulamıyorum.
şıtttttttttt sessiz ol kardeşim uyyanlar var
Aslında bütün site uyuyorAbonesi olduğum hiç bir konuya mesaj yazılmıyor
Mt gün geçtikçe kan kaybediyor.:wiinkk:
mehmet dizlik ve elcikli iki fotoğraf paylaşır mısın. ben de elcik alacağım. lakin bulamıyorum.
mcx modelın arka lastık sadece 240 tl güle güle kullanın farkını göreceksınız on numarabugün lastikleri mıchelın le değiştirdim buz motordan pılot sporty 90-90-18.200 tl takmasıda dahil.eğer kışın motorsikletinizi kullanacaksanız şiddetle tavsiye ederim.Uyandırdıysam özür dilerim![]()