Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
fren pedalı benı rahatsız etmedı.viteslerde ise gerı dönüşümlerde eğer toplu olarak 5 4 3 2 1 yaparsam sorun oluyor onun dışında sorun yok
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
fren pedalı benı rahatsız etmedı.viteslerde ise gerı dönüşümlerde eğer toplu olarak 5 4 3 2 1 yaparsam sorun oluyor onun dışında sorun yok
evet şuan için bendede sadece toplu geçişte sorun oluyor depraj ı hafif bırakıp tekrar bastığımda rahatça geçiyor.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
dün bir kurye arkadaşla konuştum. aşağı yukarı aynı gğnlerde aldık motorları. ben 2200 deyim o 17200 de . bir arıza görmüş şimdiye kadar. o da balansör bilyaları dağılmış. onun haricinde herhangi bir arıza vermemiş motor. bir aktif kullanımda.
arka tekeri bir boy kalın olandan irc marka değiştirmiş. ön tekeri de ırc ile değiştirmiş. yol tutuşu ilkine öre %100 daha iyi diye konuştu. kumlu zeminde ve ıslak zeminde virajlarda ço farkediyor dedi. kış geldi lastikleri ben de değiştireceğim.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
110 80 17 aka lastık ebatlarım eğer İRC MARKA BULABILIRSEM BIR TANE ALACAĞIM
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
IRC marka lastikler daha mı kaliteli oluyor michellin'e nazaran? yalnış hatırlamıyorsam askon hocam siz michellin kllanıyorsunuz
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
26
MC 150 ye gore depo kılıfı vede arka kuyruk ıcın canta takma aparatı orjınel varmıdır bılen arkadaslar varsa paylasırsanız sevınırım selam lar
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
IRC marka lastikler daha mı kaliteli oluyor michellin'e nazaran? yalnış hatırlamıyorsam askon hocam siz michellin kllanıyorsunuz
michelin lstık daha kalıteli elbette ama irc marka lastık ben cok kullandım ve inanılmaz toprak arazıye yağmurda gırdım cakıla gırdım sonra asfalta cıktım yınede vırajlarda süperdı .bır seye inanmak herseyden daha ıyıdır bulsam bı tanede sırf arka için alabılırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

MC 150 ye gore depo kılıfı vede arka kuyruk ıcın canta takma aparatı orjınel varmıdır bılen arkadaslar varsa paylasırsanız sevınırım selam lar
depo kılıfı yok ancak yaptırabılırsın arka canta aparatı içinde ben demir den yapılmış aldım 50 tl inanılmaz sağlam tavsıye ederım .gaziosmanpaşa mondıal servısını sorun orda var
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
30
MONDiAL 150 MC X ROADRACER

s a
arkadaşlar ben MONDiAL 150 MC X ROADRACER aldım ama daha bayiden alamadım ruhsatı bekliyom nasıl bir motor diye soracaktım pek anlamamda :bounce:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
s a
arkadaşlar ben MONDiAL 150 MC X ROADRACER aldım ama daha bayiden alamadım ruhsatı bekliyom nasıl bir motor diye soracaktım pek anlamamda :bounce:

PEKİ NEYE GÖRE KARAR VERIP ALDIN ARKADAŞIM
sonuçta iyi motosıklet almışsın kazasız belasız güle güle kullan arkadaşım
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
MC 150 ye gore depo kılıfı vede arka kuyruk ıcın canta takma aparatı orjınel varmıdır bılen arkadaslar varsa paylasırsanız sevınırım selam lar

150 mc ye göre orjinal yok ybr nin depo kılıfını takıyorlar ama mc sayısı artıyor belki yaparlar.Bu arada benim km 5 ayda 14700 oldu zincir bakımını aksatan biri olarak fabrikaya zincir ön ve arka dişli siparişi verdim üçü 60 tl ön ve arka lastiği 13000 kmde mıchelın pılot sporty taktırdım takma ücreti dahil 200 tl dolmabahçe set üstünde BUZ motordan.Eğer kışın motosikletinizi kullanacaksanız mıchelın veya kaliteli bir lastik şiddetle tavsiye ederim.herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
arkadaşlar bu IRC ila NYLON aynı mı oluyor farklımı marka olarak ve kalite olarak. bu şekilde başınızıda ağrıtıyorum ama kusura bakmayın. motorla ilgili hiçbir bilgim yok çünkü mekanik olarak filan hiç anlamam :(
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
arkadaşlar bu IRC ila NYLON aynı mı oluyor farklımı marka olarak ve kalite olarak. bu şekilde başınızıda ağrıtıyorum ama kusura bakmayın. motorla ilgili hiçbir bilgim yok çünkü mekanik olarak filan hiç anlamam :(
ırc bir marka .nylon ise bildiği kadarı ile kauçuk içeri olmayan tekerlerde olan bir bildirim uyarı sanıyorum. içeriğitamamen naylon demek.
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
ilginiz için teşekkür ederim sağolun bugün dışarıda işim oldu biraz motorla gittim aklıma gelmişken baktım benim lastiklerin üzerinde nylon yazıyor sanırım markası bu. çünkü başka bişey yoktu :) kayda değer :D
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
evet epeydir buralardan uzagım mc alan arkadşlar baya olmuş ben benim mc yi sattım çok yakıyor olmasın dan dolayı ikinci el tvs aldım her motorun artıları ve eksileri var tvs 1 tl ile 40 ile 45 km yapabiliyor,biraz daha sessiz,düzde 130 za kadar çıkabiliyor zorlarsan,aksam ve parçaları salam bunlar iyi yanları, kötü yanları ise gaza tepkisi çok geç,1,2,3, vites geçişlerinde mc ye göre çoook tireşimli,rampalarda mc nin110 la çıktıgın yeri tvs 90 la ancak çıka biliyor yani rampada kontrol sizde degil , toparlama aralıgı uzun . Demem oki yakıtı önemsemez de arasıra biniyorum derseniz fiyatına ve performansına göre mc tvs den iyi
bir önerim var bu küçük cc li motorlar hıza gelmez 80 ile 100 herzaman iyidir

---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:28 ----------

düzelteyim tvs 1 litre ile 40 ile 45 km
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
evet epeydir buralardan uzagım mc alan arkadşlar baya olmuş ben benim mc yi sattım çok yakıyor olmasın dan dolayı ikinci el tvs aldım her motorun artıları ve eksileri var tvs 1 tl ile 40 ile 45 km yapabiliyor,biraz daha sessiz,düzde 130 za kadar çıkabiliyor zorlarsan,aksam ve parçaları salam bunlar iyi yanları, kötü yanları ise gaza tepkisi çok geç,1,2,3, vites geçişlerinde mc ye göre çoook tireşimli,rampalarda mc nin110 la çıktıgın yeri tvs 90 la ancak çıka biliyor yani rampada kontrol sizde degil , toparlama aralıgı uzun . Demem oki yakıtı önemsemez de arasıra biniyorum derseniz fiyatına ve performansına göre mc tvs den iyi
bir önerim var bu küçük cc li motorlar hıza gelmez 80 ile 100 herzaman iyidir


---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:28 ----------

düzelteyim tvs 1 litre ile 40 ile 45 km

arkadaşım tvs motosıkletını güle güle kullan sağlam motordur az yakar ama senınde dediğin gıbı tıtreşimi bol bır motosıklettır daha yenı sattık sırf sebebı bu dediğin gıbı her motosıkletın artı ve eksılerı var tabiii
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
kıymetli mondial mc ve mcx kullanıcıları :)len etrafda kımsede yok ama neyse hepinize hayırlı bayramlar bol keyıfli sürüşler dılerım
 
Katılım
6 Kas 2011
Mesajlar
4
iyi akşamlar iyi bayramlar ben motor işinde biraz yeniyimde yardımcı olursanı çok memnun olurum ehliyetimi yaklaşık 1 ay sonra alıcam ve ilk motor olarak mc yada mcx düşünüyorum arasındaki farklar nelerdir ve ben motorla uzun bir mesafe yapacağım günlük 80 90 km civarı bana ne önerirsiniz şimdiden yardımlarınız için çok teşekkürler:)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
iyi akşamlar iyi bayramlar ben motor işinde biraz yeniyimde yardımcı olursanı çok memnun olurum ehliyetimi yaklaşık 1 ay sonra alıcam ve ilk motor olarak mc yada mcx düşünüyorum arasındaki farklar nelerdir ve ben motorla uzun bir mesafe yapacağım günlük 80 90 km civarı bana ne önerirsiniz şimdiden yardımlarınız için çok teşekkürler:)
iyi akşamlar arkadaşım tek kelıme ıle mcx derım arasında fark var olduğunu söylüyor mc kullanan arkadaşlarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst