evet şuan için bendede sadece toplu geçişte sorun oluyor depraj ı hafif bırakıp tekrar bastığımda rahatça geçiyor.fren pedalı benı rahatsız etmedı.viteslerde ise gerı dönüşümlerde eğer toplu olarak 5 4 3 2 1 yaparsam sorun oluyor onun dışında sorun yok
michelin lstık daha kalıteli elbette ama irc marka lastık ben cok kullandım ve inanılmaz toprak arazıye yağmurda gırdım cakıla gırdım sonra asfalta cıktım yınede vırajlarda süperdı .bır seye inanmak herseyden daha ıyıdır bulsam bı tanede sırf arka için alabılırımIRC marka lastikler daha mı kaliteli oluyor michellin'e nazaran? yalnış hatırlamıyorsam askon hocam siz michellin kllanıyorsunuz
depo kılıfı yok ancak yaptırabılırsın arka canta aparatı içinde ben demir den yapılmış aldım 50 tl inanılmaz sağlam tavsıye ederım .gaziosmanpaşa mondıal servısını sorun orda varMC 150 ye gore depo kılıfı vede arka kuyruk ıcın canta takma aparatı orjınel varmıdır bılen arkadaslar varsa paylasırsanız sevınırım selam lar
s a
arkadaşlar ben MONDiAL 150 MC X ROADRACER aldım ama daha bayiden alamadım ruhsatı bekliyom nasıl bir motor diye soracaktım pek anlamamda :bounce:
MC 150 ye gore depo kılıfı vede arka kuyruk ıcın canta takma aparatı orjınel varmıdır bılen arkadaslar varsa paylasırsanız sevınırım selam lar
ırc bir marka .nylon ise bildiği kadarı ile kauçuk içeri olmayan tekerlerde olan bir bildirim uyarı sanıyorum. içeriğitamamen naylon demek.arkadaşlar bu IRC ila NYLON aynı mı oluyor farklımı marka olarak ve kalite olarak. bu şekilde başınızıda ağrıtıyorum ama kusura bakmayın. motorla ilgili hiçbir bilgim yok çünkü mekanik olarak filan hiç anlamam![]()
evet epeydir buralardan uzagım mc alan arkadşlar baya olmuş ben benim mc yi sattım çok yakıyor olmasın dan dolayı ikinci el tvs aldım her motorun artıları ve eksileri var tvs 1 tl ile 40 ile 45 km yapabiliyor,biraz daha sessiz,düzde 130 za kadar çıkabiliyor zorlarsan,aksam ve parçaları salam bunlar iyi yanları, kötü yanları ise gaza tepkisi çok geç,1,2,3, vites geçişlerinde mc ye göre çoook tireşimli,rampalarda mc nin110 la çıktıgın yeri tvs 90 la ancak çıka biliyor yani rampada kontrol sizde degil , toparlama aralıgı uzun . Demem oki yakıtı önemsemez de arasıra biniyorum derseniz fiyatına ve performansına göre mc tvs den iyi
bir önerim var bu küçük cc li motorlar hıza gelmez 80 ile 100 herzaman iyidir
---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:28 ----------
düzelteyim tvs 1 litre ile 40 ile 45 km
iyi akşamlar arkadaşım tek kelıme ıle mcx derım arasında fark var olduğunu söylüyor mc kullanan arkadaşlarımiyi akşamlar iyi bayramlar ben motor işinde biraz yeniyimde yardımcı olursanı çok memnun olurum ehliyetimi yaklaşık 1 ay sonra alıcam ve ilk motor olarak mc yada mcx düşünüyorum arasındaki farklar nelerdir ve ben motorla uzun bir mesafe yapacağım günlük 80 90 km civarı bana ne önerirsiniz şimdiden yardımlarınız için çok teşekkürler![]()