Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Selam Millet, 150 MC yi en son 15 dislisini 16 disli ile degistirmistim. Önceden sehir icinde daha az benzin yakiyordum 16 disli ile daha cok benzin yaktim. Uzun yol deneyimim henüz olmadi bu konuda.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
bende dişliyi 17 ile değiştim ....uzun yolda 100 e çıkmak için 6000 deviri biraz geçmeniz yeterli oluyo bu da yakıt için önemli bi katkı olumlu yönde etkileyecektir diye düşünüyorum hem titreşim çok fark etti ...motor çok rahat gidiyor artık tek eksi tarafı 2 ile kalkmıyorum artık dur kalk larda yada hafif rampalarda önceden toparlıyodu şimdi mutlaka 1. vites istiyor artık... yağmur gelmeden haftasonu elcik dizlik lerimi de taktım ohh...fıstık
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
bende dişliyi 17 ile değiştim ....uzun yolda 100 e çıkmak için 6000 deviri biraz geçmeniz yeterli oluyo bu da yakıt için önemli bi katkı olumlu yönde etkileyecektir diye düşünüyorum hem titreşim çok fark etti ...motor çok rahat gidiyor artık tek eksi tarafı 2 ile kalkmıyorum artık dur kalk larda yada hafif rampalarda önceden toparlıyodu şimdi mutlaka 1. vites istiyor artık... yağmur gelmeden haftasonu elcik dizlik lerimi de taktım ohh...fıstık
mehmet dizlik ve elcikli iki fotoğraf paylaşır mısın. ben de elcik alacağım. lakin bulamıyorum.
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
3000 bakımına ortadadoğulunun tavsiyesi üzerine servise gittim bir numara büyük dişli taktım gayet iyi vitesle savaşmak bitti birden deliriyodu alet bitti...
motorumda çözülemeyen yağ damlatma sorunu bitti gibi gözüküyor ilerleyen zamanlarda net belli olur..
depomda pislik var diye ustaya söyledim burayı iyi dinleyin motoru almaya gittiğimde usta MOTORUN DEPO KAPAĞININ ORDAN İÇERİ SU ALIYOR DEDİ depo kapağını açtım ne göriyim hakketen suyla inen çamur köşelerde birikmiş.. bence bu sorun diğer mc lerde var aman diyim yağmurda dikkat yoksa depo boşalıcak karbüratör yıkanıcak masraff... :pr:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Bu sıkıntıyı motorsikletimi ilk yıkadığımda farkettim ve depoyu komple boşalttım gerçekten dikkat etmek lazım
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
neden hiç kimse yazmıyor bu topiğe ya bu durum iyi değil ya birilerinin sorunu yok mu motora değişiklik yapan foto ekleyen yok mu nerdesiniz MC grubu :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
bugün lastikleri mıchelın le değiştirdim buz motordan pılot sporty 90-90-18.200 tl takmasıda dahil.eğer kışın motorsikletinizi kullanacaksanız şiddetle tavsiye ederim.Uyandırdıysam özür dilerim :)
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
lastiklerle bn ekonomik sebeblerden dolayı bu kışı böyle atlatıcam yağmurda çıkmak yok
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Aslında bütün site uyuyor :)Abonesi olduğum hiç bir konuya mesaj yazılmıyor :)
Mt gün geçtikçe kan kaybediyor.:wiinkk:
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
mehmet dizlik ve elcikli iki fotoğraf paylaşır mısın. ben de elcik alacağım. lakin bulamıyorum.

dostum... benim telefon foto çekmiyo ..foto makine de evde olunca foto için özel plan ve vakit gerekiyo ama sana şunu sölim aynı cevre yolunda giden kuryelerin ki gibi duruyo :) gözünü kapa hayal et... hala almadıysan da motosay var yilmaz bey kendisinin deri aksesuarları üzerine atöleyesi var kendisi sürüş eğitimide veren inanılmaz faydalı biri gerçi aldıysanda kendisi ile mutlaka tanışın motosay.com dan bakın o 3 kez dükkan taşıdı ama ben onu hep buldum... depo kılıfı dizlik (paçalıklı, arka teker e kadar çamur önleme için) ayna sökmeden takılabilen elcik ve uygun fiyat tavsiye ederim..
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
arkdaslar merhaba 4. ayda aldıgım mc suanda 12.000 km ye yaklastı ama hala viteslere gecişte takılma gibi konular oluyor ilk zamanlar gecer denmişti hala gecmedi ne yapmak lazım saygılar ...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bugün lastikleri mıchelın le değiştirdim buz motordan pılot sporty 90-90-18.200 tl takmasıda dahil.eğer kışın motorsikletinizi kullanacaksanız şiddetle tavsiye ederim.Uyandırdıysam özür dilerim :)
mcx modelın arka lastık sadece 240 tl güle güle kullanın farkını göreceksınız on numara
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst