Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm yedek dahilm hariçmi 450 km?

yedek hariç.
ne ilginçtir 400 km gitmez bu yakıt demiştim 450 oldu hala bitmedi. ama eli kulağındadır. şu da var ki. çok az sakin ve yavaş kullandım. şehir içi çok kullandım, uzun yolda 100 üstü hızlarda ve rüzgarlı havada çok gittim. ALLAH a şükür diyorum. hal bu ki motorlarımız aynı. sık sık yağ da değiştirmem. 2bin de bir.
bu arada karbüratçr sistemini değiştirmiştin. kesin sonuçları, artı ve eksilerle beraber daha alamadık senden.
 
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
3
ben kanuni 150 seyhan kullanıcısıyım geçen sene aldım motoru 1 senede titreşimden motora binemez oldum 1-2 güne 150 mc alacağım tavsiyeleriniz ne olur
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kanuni 150 seyhan kullanıcısıyım geçen sene aldım motoru 1 senede titreşimden motora binemez oldum 1-2 güne 150 mc alacağım tavsiyeleriniz ne olur

iyi bir mondial servisinden alın.
ilk aldığınız vakit bütün vidaları sıktırın tekrardan.
ilk başlarda yağınızı sıklıkla değiştirin. olsaı çapakların hasarlarını azaltır/giderir/ hareketli parçaların kolay işlemesini sağlar.
arkaya çanta takacaksanız, çanta taşıma demiri yaptırın
ortaya motor korum demiri taktırın.
istğe bağlı güzen bir zincirle zincirinizi değiştirin.
kışın da kullancaksanız tekerleri sezon çıkışında değiştirin
motorda karakter olarak ciddi kronik sorun yok şimdilik.
aldığınızda rahat rahat binersiniz İnşaALLAH.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
iyi bir mondial servisinden alın.
ilk aldığınız vakit bütün vidaları sıktırın tekrardan.
ilk başlarda yağınızı sıklıkla değiştirin. olsaı çapakların hasarlarını azaltır/giderir/ hareketli parçaların kolay işlemesini sağlar.
arkaya çanta takacaksanız, çanta taşıma demiri yaptırın
ortaya motor korum demiri taktırın.
istğe bağlı güzen bir zincirle zincirinizi değiştirin.
kışın da kullancaksanız tekerleri sezon çıkışında değiştirin
motorda karakter olarak ciddi kronik sorun yok şimdilik.
aldığınızda rahat rahat binersiniz İnşaALLAH.
BAK NE GUZEL özetlemışsın elıne saglık mudur....

benım motor ara sıra motordan hırıl hırıl sesler gelıyor boşta ıken deprıyajı kısınca azalıyor ses acaba nereden gelebılır debrıyajdan alabılırmı...
birde motor calışırken eksozdan bır tıkırtı şıkırtı gelıyor sankıne anlam veremedım....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:57 ----------

bırde arkadaşlar fatura kesıldı ama plaka daha cıkartmadım polıslere denk gelsem ne yaparlar motoru baglarlarmı ne kadar cezası vardır bılgısı olan varmı bu konuda
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BAK NE GUZEL özetlemışsın elıne saglık mudur....

benım motor ara sıra motordan hırıl hırıl sesler gelıyor boşta ıken deprıyajı kısınca azalıyor ses acaba nereden gelebılır debrıyajdan alabılırmı...
birde motor calışırken eksozdan bır tıkırtı şıkırtı gelıyor sankıne anlam veremedım....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:57 ----------

bırde arkadaşlar fatura kesıldı ama plaka daha cıkartmadım polıslere denk gelsem ne yaparlar motoru baglarlarmı ne kadar cezası vardır bılgısı olan varmı bu konuda

motorun daha yeni.su an 8bine geldim çok şükür saat gibi sesi var. tek marşta çalışıyor jiklesiz.egzos yeni ondandır birde sıkıştırma motoru. faturalı fakat plakasız ve ruhsatsız yakalanan biri olarak söyleyeyim, bana acımadılar mtorumu çektiler, savcılıktan kabahat kanunlarına uygun bir ceza aldım. yaklaşık park ve çekim parasıyla beraber 700 tl yi buldu.
insanların eline bu şekilde koz verme.
 
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
3
iyi bir mondial servisinden alın.
ilk aldığınız vakit bütün vidaları sıktırın tekrardan.
ilk başlarda yağınızı sıklıkla değiştirin. olsaı çapakların hasarlarını azaltır/giderir/ hareketli parçaların kolay işlemesini sağlar.
arkaya çanta takacaksanız, çanta taşıma demiri yaptırın
ortaya motor korum demiri taktırın.
istğe bağlı güzen bir zincirle zincirinizi değiştirin.
kışın da kullancaksanız tekerleri sezon çıkışında değiştirin
motorda karakter olarak ciddi kronik sorun yok şimdilik.
aldığınızda rahat rahat binersiniz İnşaALLAH.


Tokat/Merkezdeki Mondial Bayisinden Alacağım Arkaya Çanta Vs Taktırmıyacağım Yağı Sıklıkla Değiştiririm Bilgi Verdiğiniz İçin Çok Tşk Ederim :wiinkk:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
motorun daha yeni.su an 8bine geldim çok şükür saat gibi sesi var. tek marşta çalışıyor jiklesiz.egzos yeni ondandır birde sıkıştırma motoru. faturalı fakat plakasız ve ruhsatsız yakalanan biri olarak söyleyeyim, bana acımadılar mtorumu çektiler, savcılıktan kabahat kanunlarına uygun bir ceza aldım. yaklaşık park ve çekim parasıyla beraber 700 tl yi buldu.
insanların eline bu şekilde koz verme.

teşekkur ederım arkdaşım acıklaman ıcın ben bır ay daha bekleyem madem şehirler arası gezmeye zaten kasabadayım
plaka cıkartacaktımda muamelecı temmuzda cıkaralım dedı ıkı bandrol yatırma dedı bende bır ay bekleyem demıştım durup dururken kendımızı rıske atmayalım madem
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
teşekkur ederım arkdaşım acıklaman ıcın ben bır ay daha bekleyem madem şehirler arası gezmeye zaten kasabadayım
plaka cıkartacaktımda muamelecı temmuzda cıkaralım dedı ıkı bandrol yatırma dedı bende bır ay bekleyem demıştım durup dururken kendımızı rıske atmayalım madem

madem biraz daha bekle agustos ayinda motor 2012 model olsun ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:14 ----------


Bence sakal yakisacak en son motor MC dir. MH ye deseniz tamam da.:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 ----------

@Sivernson, benim söyle bi düsüncem var. Benzin göstergesinin yanlis gösterdigini biliyoruz. Fakat depoyu fullediginde göstergenin cizgisini asiyor cubuk. Bu durum benzin bittiginde de ayni sekilde isliyor sanirim. Yani cubuk cizgilerin altina da düsse icinde hala benzin oluyor.
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
mc nin jantlarını gri ye felan boyatan varmı?? siyah kendini göstermiyo:) photoshop tan anlayan birisi varsa yapsın da bakalım bi nasıl oluyo:)
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Arkadaşlar bugün yağ değişimi yaptım ve gözlerime inanamadım :) 15-50 yağ koymuşdum.inanın suya dönüşmüştü...siz siz olun 15 50 gibi yağlar koymayın motora..bugün 10 40 koydum
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
yedek hariç.
ne ilginçtir 400 km gitmez bu yakıt demiştim 450 oldu hala bitmedi. ama eli kulağındadır. şu da var ki. çok az sakin ve yavaş kullandım. şehir içi çok kullandım, uzun yolda 100 üstü hızlarda ve rüzgarlı havada çok gittim. ALLAH a şükür diyorum. hal bu ki motorlarımız aynı. sık sık yağ da değiştirmem. 2bin de bir.
bu arada karbüratçr sistemini değiştirmiştin. kesin sonuçları, artı ve eksilerle beraber daha alamadık senden.

slm dostum ilk denemede ve son denemede aşırı far oldu ilk denemede havafiltresinin hortumunu takmadın basıt biri boru ucuna geçirip havayı geçirebilecek bir örtü taktım ve o şekilde kara köye gidip geldim 60 km de 1.2 lt benzin yakmıştı son denemede ise hava filitresin hortumu 4 cm uzun geliyordu yeni sistemede iyi sonuç almazsam hortumu kesmeyecektim 1.2 çççoook iyi geldi bana ve hortumu kesip yeni sisteme uyarladım filitre baglı iken çok yakmaya başladı eskiyle aynı oldu . yakıtı sanırsam az yakma sebebi filtrenın takılı olayışıydı. ama otamatik jikle olayı çok güzel olmuştu Deneylerime devam ediyorum bakalım.dostum müsait olursan bu pazar avcılar da buluşalım iki motor arasın da bir kıyaslama yapacagım benimkinde degişik bir ses geliyor bu mc lrin genelin demi yoksa ben demi var ona bir bakalım hem tanışırız bir çay içeriz
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
madem biraz daha bekle agustos ayinda motor 2012 model olsun ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:14 ----------



Bence sakal yakisacak en son motor MC dir. MH ye deseniz tamam da.:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 ----------

@Sivernson, benim söyle bi düsüncem var. Benzin göstergesinin yanlis gösterdigini biliyoruz. Fakat depoyu fullediginde göstergenin cizgisini asiyor cubuk. Bu durum benzin bittiginde de ayni sekilde isliyor sanirim. Yani cubuk cizgilerin altina da düsse icinde hala benzin oluyor.

evet bende onu takip ediyordum. zaten kırmızı bölgeye geldikten sonra azalması yavaşlıyor. motorun az yakmasında el ayarı çok önemli. ben onu anladım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:40 ----------

slm dostum ilk denemede ve son denemede aşırı far oldu ilk denemede havafiltresinin hortumunu takmadın basıt biri boru ucuna geçirip havayı geçirebilecek bir örtü taktım ve o şekilde kara köye gidip geldim 60 km de 1.2 lt benzin yakmıştı son denemede ise hava filitresin hortumu 4 cm uzun geliyordu yeni sistemede iyi sonuç almazsam hortumu kesmeyecektim 1.2 çççoook iyi geldi bana ve hortumu kesip yeni sisteme uyarladım filitre baglı iken çok yakmaya başladı eskiyle aynı oldu . yakıtı sanırsam az yakma sebebi filtrenın takılı olayışıydı. ama otamatik jikle olayı çok güzel olmuştu Deneylerime devam ediyorum bakalım.dostum müsait olursan bu pazar avcılar da buluşalım iki motor arasın da bir kıyaslama yapacagım benimkinde degişik bir ses geliyor bu mc lrin genelin demi yoksa ben demi var ona bir bakalım hem tanışırız bir çay içeriz

net sonuçları senden bekliyorum. şu da var ki motora ne kadar az aksesar(çanta vb) takarsanız ve gaz-el ayarınız ne kadar hassas olursa o kadar yakıt azalıyor.
ben artık karsıya taşındım fakat avcılara gelmeden önce buraya msesaj atarım. kıset olursa görüşürüz
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
bende nihayet motorumu bugün aldım 150 mc ailesine katıldım.80 km yol geldim motor çok güçlü hızlanması çekişi çok iyi.yolda bol bol durma ve kalkma çalışması yaptım ilk kez vitesli motor kullanıyorum bol bol stop ettirdim, sanırım alışana kadar baya bi zorlanacağım kalkışlarda.45 lt çanta taktırdım çantanın takıldığı plastik bana hiç güven vermedi.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
bende nihayet motorumu bugün aldım 150 mc ailesine katıldım.80 km yol geldim motor çok güçlü hızlanması çekişi çok iyi.yolda bol bol durma ve kalkma çalışması yaptım ilk kez vitesli motor kullanıyorum bol bol stop ettirdim, sanırım alışana kadar baya bi zorlanacağım kalkışlarda.45 lt çanta taktırdım çantanın takıldığı plastik bana hiç güven vermedi.

Hayirli ugurlu olsun. Kazasiz belasiz binmek nasip olur insallah. Forumu önceki sayfalarindan takip edersen canta demirinin saglam olmadigi taraflarimizca tespit edilmis olup cözümüde bulunmustur. Farkli tip demir örnekleri mevcuttur.
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
Hayirli ugurlu olsun. Kazasiz belasiz binmek nasip olur insallah. Forumu önceki sayfalarindan takip edersen canta demirinin saglam olmadigi taraflarimizca tespit edilmis olup cözümüde bulunmustur. Farkli tip demir örnekleri mevcuttur.

Allah razı olsun Atilla :) aradığım çanta bağlama demirlerini 42 ve 65. sayfalarda buldum.bunlardan nasıl temin edebilirim benim buşunduğum yerde bunları yaptıracak ustada yok yapacak yerde yok.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Allah razı olsun Atilla :) aradığım çanta bağlama demirlerini 42 ve 65. sayfalarda buldum.bunlardan nasıl temin edebilirim benim buşunduğum yerde bunları yaptıracak ustada yok yapacak yerde yok.

Bilgilerin hepsi forumda sayfalar icinde mevcut. Bi demiri izmirden siparis edebilirsin .. digerinide isak diye bi kardesimiz var o dur mucidi ona özelden ulasacaksin. :)
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
tekrar soruyum mc nin jantları kendini göstermiyo gri ye boyatsak nasıl olur?? shoptan anlayan birisi varsa içimizde bi uygulasa?
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Demirrrrrrrrrr

bende nihayet motorumu bugün aldım 150 mc ailesine katıldım.80 km yol geldim motor çok güçlü hızlanması çekişi çok iyi.yolda bol bol durma ve kalkma çalışması yaptım ilk kez vitesli motor kullanıyorum bol bol stop ettirdim, sanırım alışana kadar baya bi zorlanacağım kalkışlarda.45 lt çanta taktırdım çantanın takıldığı plastik bana hiç güven vermedi.

http://www.mondimotor.com/
Mondimotor'un bu link'teki telefon numarasını ara. verecekleri hesap numarasına paranı yatır. iki gün içinde demir elinde.

Bu da fotosu:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:22 ----------

tekrar soruyum mc nin jantları kendini göstermiyo gri ye boyatsak nasıl olur?? shoptan anlayan birisi varsa içimizde bi uygulasa?

Şöyle bir şey olur. Aceleyle yaptım, fazla uğraşmadım, fikir verir belki!


Fena da olmıyacak sanki yaaaa!:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bugun mc mle bayır aşagı 450 kılometrede toprak yolda vatanımın taşı topragı altın dıye topragını optum on sınyal kırıldı koruma demırı yamuldu ama şükür depoda her hangı bır ezılme yok bızde ıyıyız sadece ufak bır bılek ıncılmesı ....herkeze hayırlı yolculuklar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst