- Katılım
- 29 Eyl 2010
- Mesajlar
- 336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm yedek dahilm hariçmi 450 km?
yedek hariç.
ne ilginçtir 400 km gitmez bu yakıt demiştim 450 oldu hala bitmedi. ama eli kulağındadır. şu da var ki. çok az sakin ve yavaş kullandım. şehir içi çok kullandım, uzun yolda 100 üstü hızlarda ve rüzgarlı havada çok gittim. ALLAH a şükür diyorum. hal bu ki motorlarımız aynı. sık sık yağ da değiştirmem. 2bin de bir.
bu arada karbüratçr sistemini değiştirmiştin. kesin sonuçları, artı ve eksilerle beraber daha alamadık senden.

