Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gün depo üstü çanta aldım. çokta güzel oldu
atiturhan ın aldıgı magazadan gittim aldım.70 tl ye aldım. mıknatıslı
bu motor çantasever bir motor:)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi gunlerde kullan birader
teşekkür ederim
senin yerinde olsam MH a arka çanta yerine depo üstü çanta alırım. koruma ekipmanları ve kilit içine sıgabiliyor.hem rüzgarıda gögsünde engellemiş olmakla birlikte arka çantanında seni rüzgar engellemesini iptal etmiş olursun
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
teşekkür ederim
senin yerinde olsam MH a arka çanta yerine depo üstü çanta alırım. koruma ekipmanları ve kilit içine sıgabiliyor.hem rüzgarıda gögsünde engellemiş olmakla birlikte arka çantanında seni rüzgar engellemesini iptal etmiş olursun
Depo ustu çanta benlik degil demir yaptırdım topcase ona baglı market alışverişine bile gidiyorum :queen: yumurta sut falan dolduryorum lastik tamir spreyi ve kuçuk bir takımlık bile var içinde :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Depo ustu çanta benlik degil demir yaptırdım topcase ona baglı market alışverişine bile gidiyorum :queen: yumurta sut falan dolduryorum lastik tamir spreyi ve kuçuk bir takımlık bile var içinde :cat:

cok fonksiyonl kullanıyorsun demekki :)

bu arada arkadaslar motorlarınız cok kaliteli onlara iyi bakın.test edip onayladım kalitelerni
ama nasıl test ettiğimi açıklamayacagım.
bu arada mc lerde devir kesici bile var.9800 gibi devreye giriyor
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
nasıl test ettin valla merak ettim
Bu gun kurye arkadaş alalı bir ay oldu 4800 km geçmiş abi yolda cbf lerle dalga geçiyorum diyor mc tek teker yapmaz diyenide arkadaşla tanıştırıım adam tek teker yapıyor
İzmirde herkes tanır deli kadir diye :):):)
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
şöyle 15 20 000 km devirince umarım kimseyi üzmez arkadaşlar yüzde elli alıyorum bu motoru sanırım mondialin aklı başına geldi artık kaliteli ürünler üretiyor şu kışı bir atlatalım yada benim zc yi satayım aranızdayım
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bu gun ybr le kıyasladım dedim kalsın bu daha iyi :):):) ybr zayıf geldi gozume bu daha iyi gprunuyor ben mh den memnunum
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
36
insanlar düz mantık oyüzden motorun 2. eli piyasası ölü alınca geri satmak istersen biraz zor olcak gibi : )
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Her şey nasip hayırlısı bu memlekette ne zaman ne olacagı belli degil
 
Katılım
27 Kas 2010
Mesajlar
1
150 mc süper

Ben motoru beğenip aldım. gerçekten çok süper gücü hızı titreşim sıfır ve yaşadığım yerde bir tek bende var yamaha ve cbf olan arkadaşlarım motorun çok farklı olduklarını söylüyorlar.açılmadan 120 gördü açıldığında ibreyi patlatır heralde:cat::cat::cat::cherry:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
çanta ve elcik takınca bayağı kaslı duruyor birde kalın lastik tadın yenmez bmw yavrusu

Zaten bol cantali BMW'lere özeniyorum. Kalin lastik ve motor koruma demirleri bir sonraki düsündüklerim arasinda.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:54 ----------

bu gün depo üstü çanta aldım. çokta güzel oldu
atiturhan ın aldıgı magazadan gittim aldım.70 tl ye aldım. mıknatıslı
bu motor çantasever bir motor:)

Hayirli olsun kardesim. Cok fonksiyonel bi canta. Ben harita koyma gözüne motorun servis kitabini,ruhsati falan koyuyorum icine. Diger gözlerdede 0,50lt su, cüzdanim,anahtar,cep telefonu..vs. Orta kisim genelde bos kaliyor bende ancak motoru park ettigimde fosforlu yelegi ve eldivenlerimi koyuyorum icine. Ben internetten aldigim icin 74TL ye almistim (kargo masrafi herhalde).
Diger arkadaslarada tavsiye ederim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:59 ----------

Depo ustu çanta benlik degil demir yaptırdım topcase ona baglı market alışverişine bile gidiyorum :queen: yumurta sut falan dolduryorum lastik tamir spreyi ve kuçuk bir takımlık bile var içinde :cat:

Arkadaslar, arada sirada resim yükleyinde bizde biseyler görelim yaw...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:01 ----------

nasıl test ettin valla merak ettim
Bu gun kurye arkadaş alalı bir ay oldu 4800 km geçmiş abi yolda cbf lerle dalga geçiyorum diyor mc tek teker yapmaz diyenide arkadaşla tanıştırıım adam tek teker yapıyor
İzmirde herkes tanır deli kadir diye :):):)

Tek teker yapacagina zerre kadar süphem yok. Gecen günki gezimde bi kavsaktan karsiya gecmem gerekiyordu. Ileriden de arac geldigini gördügümden gaz bol verip debriyaji seri biraktim. Motor ufak capli sahlandi. Oha dedim ne oluyoruz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:05 ----------

şöyle 15 20 000 km devirince umarım kimseyi üzmez arkadaşlar yüzde elli alıyorum bu motoru sanırım mondialin aklı başına geldi artık kaliteli ürünler üretiyor şu kışı bir atlatalım yada benim zc yi satayım aranızdayım


Sizler suan uzaktan baktiginiz icin hala terredüt ediyorsunuz ama ben kendi adima bu konulari okumaktan ve yazmaktan biktim. Yeni mondialler eskilerinden farkli. Japonlar kadar olmasada kaliteleri artik yüksek. Fiyat/performans olayi cok iyi.
Düsünenler fazla vakit kaybetmeden alsin derim.
Forumda Necati abi var. 1100GS kullaniyor ve yillarin motorcusu. O bile bu yeni mondiyi günlük hayatinda kullaniyor ve cokta memnun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:10 ----------

insanlar düz mantık oyüzden motorun 2. eli piyasası ölü alınca geri satmak istersen biraz zor olcak gibi : )

Bence bu motorlar tutulacagi icin ikinci el piyasasida hareketli olacaktir. Ben o konuda bi sikinti olacagini sanmiyorum. Ama sifiri 2900TL iken 2600TL istersen satamazsin elbet.
CBF150 lerde benim gördügüm sacmalik oydü.sifiri 4150TL. adam 2007 CBF150'ye 3000lira istiyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 ----------

Ben motoru beğenip aldım. gerçekten çok süper gücü hızı titreşim sıfır ve yaşadığım yerde bir tek bende var yamaha ve cbf olan arkadaşlarım motorun çok farklı olduklarını söylüyorlar.açılmadan 120 gördü açıldığında ibreyi patlatır heralde:cat::cat::cat::cherry:

Hayirli olsun kardes, kazasiz belasiz kullanmak nasip etsin. Dogru karar vermissin.
Benim yasadigim yerde de benimki tek idi.. Ama dün Edremit bayiisinde MC ve Beyaz MH drift gördüm ve mutlu oldum.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motorlar hatayı tolere edebiliyor.ancak eski mondialler çok nazlı hemen hatana karşılık veriyor..
bir sene sonra bu sitede 100lerce kullanıcı görmek mümkün.
zaten şuda var ki, bu motoru alan baya bir var.fakat sitelerde değiller.geçen gün bir bayiiye gittim, 150 mr satmış ve üstünede satılmıştır ibaresi yazmış :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
sırf karşıyakada şu anda 10 dan fazla mc bi o kadar da mr 5 tane kadarda mh var adamlar izmir dışından gelip mr aldılar gozumun onunde
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Ilcelerderdeki bayiilere modeller daha yeni gelmeye basladi. Bir cok insanin böyle bir motorun oldugundan haberdar degil bile. Koskoca Edremit körfezinde tek MC kullanicisi bendim. Neyse ki simdi hem bayiiye gelmis hemde cevre ilcedeki Halil arkadasimizda bi MC edindi. Ama kendisini pek forumda göremiyoruz.. Motorsikletiyle ask yasiyor galiba :queen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
km yapıyordur şimdi artçıda varsa olayı patlatmıştır o
 
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
60
Ilcelerderdeki bayiilere modeller daha yeni gelmeye basladi. Bir cok insanin böyle bir motorun oldugundan haberdar degil bile. Koskoca Edremit körfezinde tek MC kullanicisi bendim. Neyse ki simdi hem bayiiye gelmis hemde cevre ilcedeki Halil arkadasimizda bi MC edindi. Ama kendisini pek forumda göremiyoruz.. Motorsikletiyle ask yasiyor galiba :queen:

atilla kardeş işler yoğun foruma giremiyorum motorada binemiyorum:mrgreen:
bugün mondialin havran bayisinide gelmiş mc150 ve mr250 modeli,mr250 yi inceledim sesi falanda güzel mondial gerçekten kaliteyi yakalamış gibi gözüküyor.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
atilla kardeş işler yoğun foruma giremiyorum motorada binemiyorum:mrgreen:
bugün mondialin havran bayisinide gelmiş mc150 ve mr250 modeli,mr250 yi inceledim sesi falanda güzel mondial gerçekten kaliteyi yakalamış gibi gözüküyor.

insallah bundan sonraki motorumuz MR250 olur.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Adamlar bir şekilde kendi motorunu yapıyorlar ve en sonunda dogrusunu yapmayıda ogrenmişler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:53 ----------

insallah bundan sonraki motorumuz MR250 olur.

Hayırlısı nasip olur inşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:55 ----------

Bu arada unuttuk yine foto çekmeyi :):):)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Lastigi ne aldın usta ben pirellşi mt65 le degiştirecegim

Bpirelli_mt_65.jpg



http://www.motosikletim.com.tr/urun/pirelli-mt-65.aspx?ttype=Details#pt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:21 ----------

DUNLOP 90 90 18

14908161_vbw.jpg


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-ve-lastik-lastik-90-90-18-ybr-arka-lastik-dunlop-uysal-motor-dan/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst