Arkadaşlar size bir iki foto ve topcase aparatı fotolar deneme gibi kusuruma bakmayın :salut:
Tamamen boş ve bilinçsiz bir önyargı. Aldırış etmeye bile gerek yok.Mondi,ale olan bu güvensizlik nereden kaynaklanıyor merak ediyorum, insanlar mondialin yeni motorlarını daha görmemiş ve kullanmamış olmasına rağmen, oldukça önyargılılar.
insanın sütten ağzı yanınca yoğurdu üfleyerek yiyor tani bilinçsiz tüketicilerde buna tuz biber ekiyor bence yeni modelleri alınabilir modeller150 MC'ye bir adım daha yaklaştım, dün a2 motor ehliyeti sınavımdan başarıyla geçtim. sınavda Mondial 125 mg sport kullandım. İkinci vitese alırken biraz zorlandı hemen geçiremedim vitesi ama sınav hocaları olayı anlayışla karşıladılar.ne de olsa sinyalleri ve slalomu sorunsuz yaptım.
Ancak son günlerde, çevremden motor kullanan bazı arkadaşlarımın mondial almamam konusundaki telkinleri canımı sıkmıyor değil. Sizlerin de söylediği gibi, mondialin son çıkardığı motorların kalitesi şıklığı önceki motorlara göre daha üstün. Ama daha çoğu kişi bu modellerden habersiz. Yeni çıkan modelleri kullananların yaklaşık bir 10.000 km yaptıktan sonra görüşlerini öğren diyenler var.
Mondi,ale olan bu güvensizlik nereden kaynaklanıyor merak ediyorum, insanlar mondialin yeni motorlarını daha görmemiş ve kullanmamış olmasına rağmen, oldukça önyargılılar.
Yakisikli motor vesselam....:cat:
kawasakiyi satıp mondial aldık ya ben salagım yada var bi bildigimiz ha 125 lik motordan 500 cc performansı bekleme
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------
mc daha yakışıklıda vites pelıyla selesi yuzunden ekarte ettim
mc'nin beni rahatsız eden yönleride bunlar vites pedalı sanki zormu geçiyoda arkayada basmak için yer koymuşlar seleside ne kadar rahat merak ediyorum..bu aralar kafa karışık yine cbfmi alsam yoksa mcmi alsam diye düşünüyorumr:
bu yeni modellerde arka çanta demiri dice heralde plastik tarzı bişey çok dandik ama motorlar hakkındaki söylenenler kafamı karıştırıyorşimdi 3.000 verip sıfır km mc almak var yine 3000 verip kullanılmış cbf 150 almak var karar vermek zor:silent:
Mondial daha yeni sayilir müco bence hiç düşünmeden al cbf i paşa paşa bin macera arama derim ben istersen bide metehana daniş![]()
metehan abi nederki cbf allan totoş der:queen:ama bu mondialde kafamı karıştırıyo cbfi sattım bi macera yaşadımşimdi cupuda sattım motorsuz kaldım nasıl bi macera yaşasam diyorum
ama çok kararsızım
r:
hacı mondiale güvenmek için henüz erken bence alirsin elinde patlamasini istemem..olgun düşün bence ya alma yada bildiğini al..
metehan abi nederki cbf allan totoş der:queen:ama bu mondialde kafamı karıştırıyo cbfi sattım bi macera yaşadımşimdi cupuda sattım motorsuz kaldım nasıl bi macera yaşasam diyorum
ama çok kararsızım
r:
hacı mondiale güvenmek için henüz erken bence alirsin elinde patlamasini istemem..olgun düşün bence ya alma yada bildiğini al..
mc'nin beni rahatsız eden yönleride bunlar vites pedalı sanki zormu geçiyoda arkayada basmak için yer koymuşlar seleside ne kadar rahat merak ediyorum..bu aralar kafa karışık yine cbfmi alsam yoksa mcmi alsam diye düşünüyorumr:
bunun yanında yedek parça için bir örnek;
mc arka jant(mondial fiyatı); 100 tl
cbf arka jant(bayi fiyatı değil); 250 tl