Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
arada daglar kadar fark var dunlop çok ince duruyor ve bana guven vermedi hoş burada satanda arkadaşım pirellide on arkaya gore daha ince ve arka tekerlegin tabanı daha geniş ondan çok daha iyi
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Arkadaşlar size bir iki foto ve topcase aparatı fotolar deneme gibi kusuruma bakmayın :salut:










 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
150 MC'ye bir adım daha yaklaştım, dün a2 motor ehliyeti sınavımdan başarıyla geçtim. sınavda Mondial 125 mg sport kullandım. İkinci vitese alırken biraz zorlandı hemen geçiremedim vitesi ama sınav hocaları olayı anlayışla karşıladılar.:) ne de olsa sinyalleri ve slalomu sorunsuz yaptım.
Ancak son günlerde, çevremden motor kullanan bazı arkadaşlarımın mondial almamam konusundaki telkinleri canımı sıkmıyor değil. Sizlerin de söylediği gibi, mondialin son çıkardığı motorların kalitesi şıklığı önceki motorlara göre daha üstün. Ama daha çoğu kişi bu modellerden habersiz. Yeni çıkan modelleri kullananların yaklaşık bir 10.000 km yaptıktan sonra görüşlerini öğren diyenler var.
Mondi,ale olan bu güvensizlik nereden kaynaklanıyor merak ediyorum, insanlar mondialin yeni motorlarını daha görmemiş ve kullanmamış olmasına rağmen, oldukça önyargılılar.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
150 MC'ye bir adım daha yaklaştım, dün a2 motor ehliyeti sınavımdan başarıyla geçtim. sınavda Mondial 125 mg sport kullandım. İkinci vitese alırken biraz zorlandı hemen geçiremedim vitesi ama sınav hocaları olayı anlayışla karşıladılar.:) ne de olsa sinyalleri ve slalomu sorunsuz yaptım.
Ancak son günlerde, çevremden motor kullanan bazı arkadaşlarımın mondial almamam konusundaki telkinleri canımı sıkmıyor değil. Sizlerin de söylediği gibi, mondialin son çıkardığı motorların kalitesi şıklığı önceki motorlara göre daha üstün. Ama daha çoğu kişi bu modellerden habersiz. Yeni çıkan modelleri kullananların yaklaşık bir 10.000 km yaptıktan sonra görüşlerini öğren diyenler var.
Mondi,ale olan bu güvensizlik nereden kaynaklanıyor merak ediyorum, insanlar mondialin yeni motorlarını daha görmemiş ve kullanmamış olmasına rağmen, oldukça önyargılılar.
insanın sütten ağzı yanınca yoğurdu üfleyerek yiyor tani bilinçsiz tüketicilerde buna tuz biber ekiyor bence yeni modelleri alınabilir modeller
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
kawasakiyi satıp mondial aldık ya ben salagım yada var bi bildigimiz ha 125 lik motordan 500 cc performansı bekleme

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------

Yakisikli motor vesselam....:cat:

mc daha yakışıklıda vites pelıyla selesi yuzunden ekarte ettim
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
kawasakiyi satıp mondial aldık ya ben salagım yada var bi bildigimiz ha 125 lik motordan 500 cc performansı bekleme

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------



mc daha yakışıklıda vites pelıyla selesi yuzunden ekarte ettim

mc'nin beni rahatsız eden yönleride bunlar vites pedalı sanki zormu geçiyoda arkayada basmak için yer koymuşlar seleside ne kadar rahat merak ediyorum..bu aralar kafa karışık yine cbfmi alsam yoksa mcmi alsam diye düşünüyorum:pr:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
kuçuk bir modifiye ile tek ayak olur arka tarafı kesiyorlar olmadı mh al
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mc'nin beni rahatsız eden yönleride bunlar vites pedalı sanki zormu geçiyoda arkayada basmak için yer koymuşlar seleside ne kadar rahat merak ediyorum..bu aralar kafa karışık yine cbfmi alsam yoksa mcmi alsam diye düşünüyorum:pr:

seleye mudahale edip sağlamlaştırabilirsiniz.ben demir taktırmadan içeriden bağlantısına kaynak yaptırdım.43 lt çanta ve içi dolu iken problem cıkarmıyor.
vitese gelince; devrine göre bir de ara gazı verirseniz neden problem olsun?
bunun yanında yedek parça temin hızına inanamazsınız...

bunun yanında yedek parça için bir örnek;
mc arka jant(mondial fiyatı); 100 tl
cbf arka jant(bayi fiyatı değil); 250 tl
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bu yeni modellerde arka çanta demiri dice heralde plastik tarzı bişey çok dandik ama motorlar hakkındaki söylenenler kafamı karıştırıyor:(şimdi 3.000 verip sıfır km mc almak var yine 3000 verip kullanılmış cbf 150 almak var karar vermek zor:silent:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Usta zaten cbf 150 saglam bir motor degil ybr desen amenna ama cbf150 gorundugu gibi degil
Birde mondiali neden aldık hem sıfırı ucuz hem parcası ucuz ha yamaha veya honda kadar dayanıklı degildir o ayrı ama ben tuutp 4400 ybrye verecegime gidip 2750 mh verdim şimdilik memnunum
birde cbf 150 3000 de kaç km de nasıl kullanmışlar en yag kullanmış ne etmiş benim aklıma takılır
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bu yeni modellerde arka çanta demiri dice heralde plastik tarzı bişey çok dandik ama motorlar hakkındaki söylenenler kafamı karıştırıyor:(şimdi 3.000 verip sıfır km mc almak var yine 3000 verip kullanılmış cbf 150 almak var karar vermek zor:silent:

Mondial daha yeni sayilir müco bence hiç düşünmeden al cbf i paşa paşa bin macera arama derim ben istersen bide metehana daniş :p
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Mondial daha yeni sayilir müco bence hiç düşünmeden al cbf i paşa paşa bin macera arama derim ben istersen bide metehana daniş :p

metehan abi nederki cbf allan totoş der:queen:ama bu mondialde kafamı karıştırıyo cbfi sattım bi macera yaşadım:)şimdi cupuda sattım motorsuz kaldım nasıl bi macera yaşasam diyorum:)ama çok kararsızım:pr:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
metehan abi nederki cbf allan totoş der:queen:ama bu mondialde kafamı karıştırıyo cbfi sattım bi macera yaşadım:)şimdi cupuda sattım motorsuz kaldım nasıl bi macera yaşasam diyorum:)ama çok kararsızım:pr:

hacı mondiale güvenmek için henüz erken bence alirsin elinde patlamasini istemem..olgun düşün bence ya alma yada bildiğini al..
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
hacı mondiale güvenmek için henüz erken bence alirsin elinde patlamasini istemem..olgun düşün bence ya alma yada bildiğini al..

mantığımda bana bu şekilde söylüyor ama şu mcyede bi sürüp denemeden almıcam cbfi zaten biliyorum cbfe temiz bakınca karşılığını fazlasıyla veriyor ve tipide hoş gösterişide var,bakalım hayırlısı.:cat:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
metehan abi nederki cbf allan totoş der:queen:ama bu mondialde kafamı karıştırıyo cbfi sattım bi macera yaşadım:)şimdi cupuda sattım motorsuz kaldım nasıl bi macera yaşasam diyorum:)ama çok kararsızım:pr:

Hocam istanbul gibi yerde yasiyorsun git bi mondial bayiisine test sürüsü yap.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:36 ----------

hacı mondiale güvenmek için henüz erken bence alirsin elinde patlamasini istemem..olgun düşün bence ya alma yada bildiğini al..

Böyle yorumlar yüzünden yemin ediyorum bu forumdan sogudum. Girmiycem valla bi daha. Necati abiyi bile soguttunuz yaw. Adam girmez oldu.

Sunuda tekrardan hatirlatayim siz ön yargili arkadaslara: Netcati abi, uzun yillardir motorcu. BMW 1100GS gibi motorsikleti var. Ayriyetten BWS si ve günlük kullanim icinde bir MC si var. Adamcagiz güzel motor diyor ona da mi inanmiyorsunuz. Biz kullanicilar iyi motor bu yeni mondialler bunada inanmiyorsunuz. O zaman bu konuda ne icin bulunuyorsunuz anlamis degilim. Sirf milletin kafasini karistiriyor, öküz altinda buzagi ariyorsunuz.
Isine gelen alsin kardesim MC isine gelmeyen gitsin ayni paraya 4yasinda 2. 3. el motor alsin. Ama sizler ona da karar veremezsiniz. Acaba ariza yapar? Suyu akar mi?..vs. gibi düsünceler. Tabanvaya devam edin siz en güzeli o, kafaniz rahat olur en azindan....:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:42 ----------

mc'nin beni rahatsız eden yönleride bunlar vites pedalı sanki zormu geçiyoda arkayada basmak için yer koymuşlar seleside ne kadar rahat merak ediyorum..bu aralar kafa karışık yine cbfmi alsam yoksa mcmi alsam diye düşünüyorum:pr:

Hocam, o arka dogru olan basmayi hic kullanmadim ne ise yaradiginida anlamis degilim acikcasi. Neden takiliyorsunuz ona anlamadim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------

bunun yanında yedek parça için bir örnek;
mc arka jant(mondial fiyatı); 100 tl
cbf arka jant(bayi fiyatı değil); 250 tl


Noktayi koymussun kardesim. Parasi cok olan gitsin Japon alsin simdi.:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ybr ley kıyaslaslar anlarımda cbf le ne onu anlamadım cbf kulanan kurye yok izmirde adamlar bıkmışlar sattılar kurtuldular

sivernson Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bunun yanında yedek parça için bir örnek;
mc arka jant(mondial fiyatı); 100 tl
cbf arka jant(bayi fiyatı değil); 250 tl

Hakikattende son nokta bu arada mc nin silindiri 45 tl isteyen baksın
http://www.ugurmondialyp.com/
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Sevgili Atiturhan kardeşim,
Sayfadan soğumuş falan değilim,hergün muntazam olarak izliyorum yazılanları.
Yanlız,onu alma bunu al yada şunu al gibi muhabbetlere girmiyorum.Ben bu motosiklet hakkındaki düşüncelerimi formun ilk sayfalarında söylemiştim ve hala arkasındayım.Bu nedenle kimse ile polemiğe girmem.
Bursı Mondial 150 MC kullanıcıları bilgi paylaşım sayfasıdır.Dışarıdan gazel atanlara itibar etmem.
Burada bu motosilet ile ilgili bilgi ve birikimlerimizi paylaşmamız gerekir.Kimin ne alacağı bizi ilgilendirmemelidir.Haa bu arada başka bir marka motosikleti olan arkadaşlarda kendi motosikletleri ile ilgili sayfalarla ilgilensinler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst