Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar mondial 150 zc mi satıp mc ye geçiş yapabilirim birde değişik renklerini getirselermiş siyah güzel olurdu birazda kalın tekerlek hiç muallakta kalmazdım
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar mondial 150 zc mi satıp mc ye geçiş yapabilirim birde değişik renklerini getirselermiş siyah güzel olurdu birazda kalın tekerlek hiç muallakta kalmazdım

siyah tank koruma ve arkaya 1 yada 2 cm kalın lastik takarsan muallaklığın sona erer :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bugün hava biraz güzeldi. Actim motoru biraz calistirdim. Mahallede bi tur attim. Üstünü örtmeden öncede bir iki resim cekip bide video yokmu diye soran bi arkadas vardi onun icinde anlamsiz bi video cektim. Hepsi asagidadir. iyi seyirler... Seviyorum motorumu yaaaw...

p145002251110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p144802251110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p1448251110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p1449251110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

p1451251110.th.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

http://www.youtube.com/watch?v=Llcq-z0MnF4

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

kardeş motoru internette gördüm tesadüf eseri 1900 tl yazmışlar,telefonla aradım faturası falan kesilmemiş motorun 3 aylıkmış hemen gittim aldım.

Hoca nasil bi ballisin ya... valla bravo... Ileride satmaya karar verdiginde de zarar etmezsin. Cok iyi fiyata almissin. Tebrik ediyorum. Bi hafta sonu bi araya gelip ufak capli bi gezi yapalim bari yaw.. Allah kaza bela vermesin kardesim. Güle güle kullanmak nasip etsin.. Kazasiz belasiz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:32 ----------

siyah tank koruma ve arkaya 1 yada 2 cm kalın lastik takarsan muallaklığın sona erer :)

Lastigim eskisin degistirdigimde kalin lastik takacagim o kesin.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
siyah tank koruma ve arkaya 1 yada 2 cm kalın lastik takarsan muallaklığın sona erer :)

yorumlarınızı devamlı okuyorum siyah tank koruma nispetten yakışır gibi şu 150 zc yi elden çıkarınca canlı bi denme sürüşü yaparsan alabilirim yüksekliğinde bir al benisi var cbf 150 sıfırı 4500 e geliyor bu plaka ruhsat 3000 küsür 1500 az rakam değil özellikle senin yorumlarını dikkatle okuyorum cumartesi direksiyon sınavını bi atlatayım sonra iyiden iyiye bu motoru inceleyeceğim
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yorumlarınızı devamlı okuyorum siyah tank koruma nispetten yakışır gibi şu 150 zc yi elden çıkarınca canlı bi denme sürüşü yaparsan alabilirim yüksekliğinde bir al benisi var cbf 150 sıfırı 4500 e geliyor bu plaka ruhsat 3000 küsür 1500 az rakam değil özellikle senin yorumlarını dikkatle okuyorum cumartesi direksiyon sınavını bi atlatayım sonra iyiden iyiye bu motoru inceleyeceğim


kısa süre içerisinde almayacagım diyorsan 2011 i bekle derim
2011 yılında gelenlerde arka fren disk ve kalın teker olacakmış.
bunun yanında selesi de metal olabilir.
ben cbf i kullandım.cbf kullananda benim mc mi kullandı.gönüller mc ye kaydı.
en azından bir bayiye gidip bir kez gör ve dene.
bu motorlar euro 3 standartlarında.
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
36
siverson arkadaşım prşin fiyatına o dediklerini ankaradan naasıl alablrz motor koruma demiri vs 2850 diosnya yardımcı olrsan düşünüyorum almayı
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siverson arkadaşım prşin fiyatına o dediklerini ankaradan naasıl alablrz motor koruma demiri vs 2850 diosnya yardımcı olrsan düşünüyorum almayı

Ankara ya kargo yaparlar mı diye sorarım.kargo kabul edermisin? kargo ücreti kime ait diye de sorarım
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Türkiye'nin her yerine kargo yapıyorlar, sanırım ücreti alıcı ödüyor. Tam emin değilim.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
:) anladım valla bana uyar burda 2950 fiyat cekiyorlar + yanında kask veriyolar tek onuda zorladım ısrar ettm kask veririz dediler 25 tl değeri kaskın :)

Benim aldigim yerde asagi yukari ayni paraya veriyordu. 2750TL+ ekrak masrafina birakti bana. ama pesin para.
Ben sonra taksitle almaya karar verince 950TL pesin verdim 200TL x 10 taksit yaptim. 200lira vade farki koydu. yani bana 2950TL+ evrak masrafina geldi. Yani pesin fiyatina taksitle almis oldum. kask ve zincir hediye olarak aldim.
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
36
suan para var peşin alıcam silverson ile görştüm istanbul bayisi ile birr konuşayım aksilk olmaz ise 2011 e mc ile girecez gibi :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
şimdi 2011 de gelicek modellerde disk fren ve artı kalın lastik artısı olucak peki fiyatta bi değişme olucakmı?bu şekilde değişiklik olucağı kesin mi? bide 1.900 tlye 2. el arkadaş almış hayırlı olsun valla bedava öyle bişe bulsam sırf denemek için bile alırım:)çok ucuz o fiyata bu özelliklerde motora binmek insanı mutlu eder heralde:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst