- Katılım
- 24 Kas 2010
- Mesajlar
- 163
arkadaşlar mondial 150 zc mi satıp mc ye geçiş yapabilirim birde değişik renklerini getirselermiş siyah güzel olurdu birazda kalın tekerlek hiç muallakta kalmazdım
Kardes meraktan soruyorum kaca aldin acaba?
arkadaşlar mondial 150 zc mi satıp mc ye geçiş yapabilirim birde değişik renklerini getirselermiş siyah güzel olurdu birazda kalın tekerlek hiç muallakta kalmazdım
kardeş motoru internette gördüm tesadüf eseri 1900 tl yazmışlar,telefonla aradım faturası falan kesilmemiş motorun 3 aylıkmış hemen gittim aldım.
siyah tank koruma ve arkaya 1 yada 2 cm kalın lastik takarsan muallaklığın sona erer![]()
siyah tank koruma ve arkaya 1 yada 2 cm kalın lastik takarsan muallaklığın sona erer![]()
Valla bedava!.. :cyclopsankardeş motoru internette gördüm tesadüf eseri 1900 tl yazmışlar,telefonla aradım faturası falan kesilmemiş motorun 3 aylıkmış hemen gittim aldım.
yorumlarınızı devamlı okuyorum siyah tank koruma nispetten yakışır gibi şu 150 zc yi elden çıkarınca canlı bi denme sürüşü yaparsan alabilirim yüksekliğinde bir al benisi var cbf 150 sıfırı 4500 e geliyor bu plaka ruhsat 3000 küsür 1500 az rakam değil özellikle senin yorumlarını dikkatle okuyorum cumartesi direksiyon sınavını bi atlatayım sonra iyiden iyiye bu motoru inceleyeceğim
siverson arkadaşım prşin fiyatına o dediklerini ankaradan naasıl alablrz motor koruma demiri vs 2850 diosnya yardımcı olrsan düşünüyorum almayı
siverson arkadaşım prşin fiyatına o dediklerini ankaradan naasıl alablrz motor koruma demiri vs 2850 diosnya yardımcı olrsan düşünüyorum almayı
Türkiye'nin her yerine kargo yapıyorlar, sanırım ücreti alıcı ödüyor. Tam emin değilim.
Söyle imkan sunuyorlar. Kargo ücreti ödemiyorsun en yakin servisten teslim aliyorsun.
eger öyle ise güsel olur kargo ücreti ne kadar tutar acaba uygun olursa buraya göre alırım tabi ki
hoca kargo ücreti ödemiyorsun. Motoru kutusunda gönderiyorlar servise. servis birlestirip sana teslim ediyor.
anladım valla bana uyar burda 2950 fiyat cekiyorlar + yanında kask veriyolar tek onuda zorladım ısrar ettm kask veririz dediler 25 tl değeri kaskın
![]()
suan para var peşin alıcam silverson ile görştüm istanbul bayisi ile birr konuşayım aksilk olmaz ise 2011 e mc ile girecez gibi![]()
suan para var peşin alıcam silverson ile görştüm istanbul bayisi ile birr konuşayım aksilk olmaz ise 2011 e mc ile girecez gibi![]()