Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlı olsun tekerin düz bassın Allah kaza bela vermesin kardeş
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hayırlı olsun atiturhan. :) Kazasız belasız kullanman dileğiyle...

Bu arada nasıl, marşa basar basmaz çalışıyor mu? Gerçi sabah motor soğukken denemeli.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Öncelikle, herkese teşekkür ederim. Motoru alıp geldikten sonra akşam yemeğini yedim, resimler yükledim buraya ve hemen attım kendimi motorun üzerinde sokaklara. Tek sıkıntım soğuktu onun haricinde herşey süper. Usta bi motorcu değilim, bundan önce vitesli motor hayatımda hiç kullanmadım. Bundan önceki motorum 150lik bi scooter idi o yüzden çok fazla ahkam kesmeden ilk izlenimlerimi yazmak istiyorum. Öncelikle titresim yok denecek az. Önceki motorumun aynaları bile titresimden oynuyordu. Bunda oynamıyor. Ayna demişken benim boyuma biraz küçük geliyorlar sanki daha büyükleriyle ileride değiştirebilirim. Kullanması çok zevkli. oturuş pozisyonu çok rahat ve yüksekten bakmak çok keyifli. şehir içinde 3.vitese tak kasislerde yavaşlasan bile gazı verdin mi hemen alıp götürüyor. Yani sürekli vitesle oynamanıza gerek yok. Motor yeni olduğu için mondialciler sanırım far yüksekliğini ayarlamamışlar yarın onu yükselteceğim. Motorun sesi falan herşey harika. Bu fiyata bana sorarsanız ikinci el cbf 150 almaktansa sıfır MC 150 almayı tercih ederim, ettim ve iyikide almışım. Tavsiye ederim herkese...
iyi akşamlar herkese...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------

Hayırlı olsun atiturhan. :) Kazasız belasız kullanman dileğiyle...

Bu arada nasıl, marşa basar basmaz çalışıyor mu? Gerçi sabah motor soğukken denemeli.

Teşekkür ederim. Allah cümlemize kazaasız sürmek nasip etsin.

Soğukken zor çalıştığı doğru. Aşağıda bir jikle varmış gösterdiler ama daha elim yerine alışmadı. Ama netice olarak soğukken zor çalışıyor. Yani ilk marşta çalışıyorda gazı bırakınca stop ediyor. Bakalım yarın jikle olayını anlamaya çalışacağım.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle, herkese teşekkür ederim. Motoru alıp geldikten sonra akşam yemeğini yedim, resimler yükledim buraya ve hemen attım kendimi motorun üzerinde sokaklara. Tek sıkıntım soğuktu onun haricinde herşey süper. Usta bi motorcu değilim, bundan önce vitesli motor hayatımda hiç kullanmadım. Bundan önceki motorum 150lik bi scooter idi o yüzden çok fazla ahkam kesmeden ilk izlenimlerimi yazmak istiyorum. Öncelikle titresim yok denecek az. Önceki motorumun aynaları bile titresimden oynuyordu. Bunda oynamıyor. Ayna demişken benim boyuma biraz küçük geliyorlar sanki daha büyükleriyle ileride değiştirebilirim. Kullanması çok zevkli. oturuş pozisyonu çok rahat ve yüksekten bakmak çok keyifli. şehir içinde 3.vitese tak kasislerde yavaşlasan bile gazı verdin mi hemen alıp götürüyor. Yani sürekli vitesle oynamanıza gerek yok. Motor yeni olduğu için mondialciler sanırım far yüksekliğini ayarlamamışlar yarın onu yükselteceğim. Motorun sesi falan herşey harika. Bu fiyata bana sorarsanız ikinci el cbf 150 almaktansa sıfır MC 150 almayı tercih ederim, ettim ve iyikide almışım. Tavsiye ederim herkese...
iyi akşamlar herkese...


merhaba.Hayırlı olsun.benimde ilk vitesli motorum mc.
ilk zamanlar aman motoru zorlama.ilk 2000 km hatta.
far ayarını nasıl yapacağız/yaptıracağız?
unutmadan balıkesir e gelirsem kısmetse anahtarını alırım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
merhaba.
far ayarını nasıl yapacağız/yaptıracağız?


Fara önden baktığında alt içinde bi somun olduğunu görebilirsin. Onun hizasını takip ederekten arkasından ayar yapılabiliyor. Önceki motorumdan biliyorum. Kendin yapamazsan servise bi göster çok kolay ve kısa bir iş. Zaten farı tutup yukarı kaldırdığında kalkabileceğini görürsün, ama çok zorlama :)

Özetle farın arkasında yükseklik ayar yeri var.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fara önden baktığında alt içinde bi somun olduğunu görebilirsin. Onun hizasını takip ederekten arkasından ayar yapılabiliyor. Önceki motorumdan biliyorum. Kendin yapamazsan servise bi göster çok kolay ve kısa bir iş. Zaten farı tutup yukarı kaldırdığında kalkabileceğini görürsün, ama çok zorlama :)

Özetle farın arkasında yükseklik ayar yeri var.

teşekkür ederim bilgi için.
bu arada verdiğin bilgiye karsılık olarak bir kaç bilgi bende vereyim.
motorun egzost bağlantı burcunu,ön reflektörleri, ve arkadaki seleyi kontrol et.ne kadar sıkılmıs diye.
bir de seleye ek baglantı yaoarsan topcase için cok isabetli olur.benim selem arızalanmıstı cünkü.
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
atiturhan Heyecandan profil motorsiklet bölümü kalmış galiba :) hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar MC sahipleri bir listede toplansa nasıl olur?
ilk adımı ben atıyorum.

1.Sivernson
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
arkadaşlar MC sahipleri bir listede toplansa nasıl olur?
ilk adımı ben atıyorum.

1.Sivernson

2. atiturhan (çiceği burnunda) :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 ----------

teşekkür ederim bilgi için.
bu arada verdiğin bilgiye karsılık olarak bir kaç bilgi bende vereyim.
motorun egzost bağlantı burcunu,ön reflektörleri, ve arkadaki seleyi kontrol et.ne kadar sıkılmıs diye.
bir de seleye ek baglantı yaoarsan topcase için cok isabetli olur.benim selem arızalanmıstı cünkü.


ilk işim yarın o kısımları incelemek olacak :cat:
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
36
bende alacagm kısın alma taraftarı değilm souklardan dolayı.ama yaza kadarda bekleyemıyorm.ybr 125 warı 1 hafta önce sattım bu motoru almak
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üstat ben almadım ama seninde yardımlarınla bende alıcam inşallah :wiinkk:
o zaman bende 2. eray_uluyazı diyelim mi :p

müstakbel diyelim o zaman.:) yada aday adayı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:14 ----------

bende alacagm kısın alma taraftarı değilm souklardan dolayı.ama yaza kadarda bekleyemıyorm.ybr 125 warı 1 hafta önce sattım bu motoru almak

bekleme yapma lütfen all :)
bizim başımız kelmi de kışın geçmesini beklemedik.:)
hem al ilk kullananlardan(kobaylardan) olma şerefine erersin :queen:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bu jikle aşağıdayken mi aktif yukarıdayken mi?

görmeden tam bilemeyecegim ama galiba yukaridayken aktif olmasi lazim. Ama bunu söyle anlayabiliyormussun; Diyelim ki jikle aktif gaza yüklendigine motor motor son devirlere kadar yükselmiyor, yani bi bogulma gibi bisey oluyor. Jikleyi kapattigina ve gaza yüklendigine motor normal düz calisiyor. ve son devirlere kadar calisiyor. Bu sekilde anlayabilecegini anlatti bana bayii..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:19 ----------

bende alacagm kısın alma taraftarı değilm souklardan dolayı.ama yaza kadarda bekleyemıyorm.ybr 125 warı 1 hafta önce sattım bu motoru almak

bencede yazi bekleme.. kistan al güzel havalarda binersin hem motorada alisirsin bu arada...
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
görmeden tam bilemeyecegim ama galiba yukaridayken aktif olmasi lazim. Ama bunu söyle anlayabiliyormussun; Diyelim ki jikle aktif gaza yüklendigine motor motor son devirlere kadar yükselmiyor, yani bi bogulma gibi bisey oluyor. Jikleyi kapattigina ve gaza yüklendigine motor normal düz calisiyor. ve son devirlere kadar calisiyor. Bu sekilde anlayabilecegini anlatti bana bayii..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:19 ----------



bencede yazi bekleme.. kistan al güzel havalarda binersin hem motorada alisirsin bu arada...



en alttayken normal kullanım modu.
orta moddyaken jikle yarım açılmış durumda,
üst moddayken jikle tam açık durumda.
en üst modda çalıştırma şekli;motor soguk iken,(A)
orta modda çalıştırma şekli;motor biraz ısınmışken,(B)
alt modda çalıştırma şekli;motor tam ısınmışken.(C)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
bide gündüz gözüyle turlayip sagini solunu kurcalayayim bakalim :) gündüz resimleri de gelir.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
En altta motor sıcakken devir 1400'lerde, yalnız en üstte -yani dediğinize göre aktifken- 1000 civarlarında ve stop etti edecek gibi. Mantıken jikle açıkken daha devirli çalışması gerekmiyor mu? Mesela 1600 civarlarında...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst