Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Evet, o da mondial. 125cc ama kagit üzerinde 135cc.. Dizaynina ve rengine bayildim. Ama altimda ufak kaldi motor. Sizlerin tavsiyeleri dogrultusunda ve MC nin iriliginden ötürü MC ye karar verdim...

Hayırlı uğurlu olsun kardeşim.:cat:
Gerçekten iyi bir seçim.Benim çok hoşuma giden bir motosiklet.Kullanmaya bayılıyorum.Kurşun gibi bir motosiklet.Birkaç gündür Foça-İzmir arası gidip geliyorum.İnan zevkine doyamıyorum.:queen:
Sanki beni biraz gençleştirdi motor yahuuu:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbul/Pendik'teyim ben, motor hem Pendik'te hem de Tuzla'da belirttiğim fiyattan tüm masraflar dahil olarak satılıyor. Ama Pendik'teki kargo yapar mı bilemem.

İstersen sana Sahibinden ilanlarının linklerini atayım özelden.


her bayide fiyatlar aynı olmuyor.
istanbul bahçelievlerdede bu fiyata adamla anlasmıstım fakat gebze de calıstıgım için giğdip almak bana biraz zor geldi.her bayi ile konusmadım istanbul da bulunan.
ama tuzlada bulunan bayi büyük bir bayi.bazı motor firmalarından alım adetlerini duydum.öyle bi kaç atan almıyo.sanırım sürümden kazanıyor.ondan dolayı bu fiyata verdi.2800 tl hersey dahil.motor koruma demiri ve 1 adet kask hediye.fakat peşin para ile. plaka ruhsat ve sigorta bu fiyatın içinde ancak vergi dahil değil.


bir de arkadaslar benim motorumda zincirim çabuk bollaşıyor sebebi sert kullanımmıdır sizce?
bir de bol zincirin zararları ve faydaları nelerdir?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
İstanbul/Pendik'teyim ben, motor hem Pendik'te hem de Tuzla'da belirttiğim fiyattan tüm masraflar dahil olarak satılıyor. Ama Pendik'teki kargo yapar mı bilemem.

İstersen sana Sahibinden ilanlarının linklerini atayım özelden.

Sahibindendeki tüm ilanlari ezberledim neredeyse. MR modelini ikinci el olarak da buldum. Bi arkadas 2400TL ye birakti. Motor daha 1000km de. Araba almis.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Sizleri son durum hakkinda bilgilendirmek istiyorum. Biraz önce dün görüstügüm bayii ile telefonlastim. Zaten yarin lastiklerimi teslim almak icin oraya mecburen gidecegim. Motoruda almak istedigimi söyledim ama arkadaslardan 2800TL ye hediyeleriyle birlikte hersey dahil alanlar var dedim. Benim o fiyatlari yapma imkanim kesinlikle yok dedi. Sana son fiyatim 2750TL+plaka masrafi dedi. Söyle bi ödeme sekli yapacagiz muhtemelen. 950TL pesin verecegim 200TL 10 taksit seklinde alacagim herhalde motoru + 200TL ruhsat masrafim olacak.
Sizce nasil ? Motor bana 2950TL ye gelecek anlayacaginiz.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim.:cat:
Gerçekten iyi bir seçim.Benim çok hoşuma giden bir motosiklet.Kullanmaya bayılıyorum.Kurşun gibi bir motosiklet.Birkaç gündür Foça-İzmir arası gidip geliyorum.İnan zevkine doyamıyorum.:queen:
Sanki beni biraz gençleştirdi motor yahuuu:queen:


Yani Bir BMW sahibi olarak sizin bile bu motoru bu kadar övmeniz BMW'nin gözümdeki değerini tekrar sorgulamama neden oluyor:)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Bu arada ben vergi mergi ödemedim, bilgilendirir misiniz beni?


Motorlu taşıtlar vergisini ocak sonuna kadar ödemen gerekiyor. Daha gelecek yani acele etmene gerek yok :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------

Yani Bir BMW sahibi olarak sizin bile bu motoru bu kadar övmeniz BMW'nin gözümdeki değerini tekrar sorgulamama neden oluyor:)

BMW kaç para kardeş?

Biz bu paraya alınabilecek en iyi ihtimal üzerinde konuşuyoruz şuan. Fark bu. BMW elbette daha iyidir. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
evet arkadaşım kapalı bankayla işin varsa pazartesiye kaldı artık pazartesi alırsın motorunu

Allah nasip ederse ve Arabamin lastikleri ambardan gelirse bugün hem lastikleri hem motoru aliyorum. Bankayla isim yok. Su acidan sormustum, motorun ötv sini ödeyip fatura kesmesi gerekiyordu bana. o islem pazartesiye kalir. eger lastikler geldiyse ki haber bekliyorum suan. Allah bi mani vermezse motoru aliyorum. evrak isleri pazartesiye kalir. Artik dayanamiyorum temmuz ayindan beri motorsiklet arastiriyordum... Yetti gari..:cherry:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Cumadan sonra git hemen al derim. :)

Valla bana kalsa hemen gidecegim de.. Dedigim gibi Motoru aldigim bayii ayni zamanda oto lastigi satiyor. Arabama da lastik ismarlamistim, onlari bekliyorum. 55km ötedeki ilceye gidiyorum tüm bu isler icin. cift söför gidecegiz. Yani ben arabayla dönecegim yine arkadas ise motoru getirecek. Benim ehliyet yok hala malesef.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Yani Bir BMW sahibi olarak sizin bile bu motoru bu kadar övmeniz BMW'nin gözümdeki değerini tekrar sorgulamama neden oluyor:)

BMW mi:silent::salut:
Dışı seni yakar,içi beni yakar:pale:
Bir saç parçası,iki diyot ve bir kablodan oluşan(yolda görsen tekme atarsın)bir parça 550TL. olursa:cyclopsansende sorgularsın bende sorgularım:wiinkk:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
of yaa.. bi seyin ne zaman üstüne gitsem hep aksilik cikiyor. Benim is pazartesiye kaldi. Ambar telefonlara cevap vermiyormus bayram oldugu icin. Lastikler henüz ulasmadigi icin sirf motoru almak icinde 55km yol gitmek istemiyorum. Artik Pazartesiye her ikisinide halledecegim. :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:57 ----------

p1609271010.jpg
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Arkadaslar, dayanamadim pazartesi gününe kadar beklemeyi. Arkadaslarinda gaziyla ögleden sonra motoru gidip aldik. :) 55km ötedeki ilceden aldik geldik motoru. Ehliyeti olan arkadas kullandi motoru. Acilisi ben yapamadim yani :) Neyse evin önüne geldikten sonra motoru deneme firsatim oldu. Vitesli ilk motorum biraz gezdim turladim. Motora tek kelimeyle BAYILDIM !!! Buyrun ilk resimleri.. :)

p191301291010.jpg


p1913291010.jpg


p1934291010.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst