Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
arkadaşlar MC sahipleri bir listede toplansa nasıl olur?
ilk adımı ben atıyorum.

1.Sivernson

Benide eklemeyi unutmayın gençler:queen:
necetik35

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:39 ----------

En altta motor sıcakken devir 1400'lerde, yalnız en üstte -yani dediğinize göre aktifken- 1000 civarlarında ve stop etti edecek gibi. Mantıken jikle açıkken daha devirli çalışması gerekmiyor mu? Mesela 1600 civarlarında...

Motor çalışır çalışmaz jikleyi orta konuma almak gerekiyor.Birkaç saniye sonrada normal pozisyonuna yani aşağıya almak gerekiyor.
Eğer tam yukarıda tutursanız motor boğulmaya başlıyor ve devir düşüyor.zaten bir müddet sonrada stop ediyor.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. sivernson
2.atiturhan
3.necatik35
var mı artıran?
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
[/COLOR]

Motor çalışır çalışmaz jikleyi orta konuma almak gerekiyor.Birkaç saniye sonrada normal pozisyonuna yani aşağıya almak gerekiyor.
Eğer tam yukarıda tutursanız motor boğulmaya başlıyor ve devir düşüyor.zaten bir müddet sonrada stop ediyor.

Evet, ayni seyi bende tecrübe ettim. En üst konumda stop ediyor. Orta konumda calismasini sürdürüyor. Ama en üst konum ne ise yariyor??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:44 ----------

1. sivernson
2.atiturhan
3.necatik35
var mı artıran?

Sivernson kardes, dün ben sana yanlis bilgi vermisim. Motorunun farinin ayari benim dün aksam karanliginda öndeki somunun devaminde degil. Zaten öndeki somunda degilmis, park lambasiymis :) Aksam karanlikta ben onu vida,somun sandim. Ama arkada yinede ayar vidalari var. Kurcalar kurcalamaz sizide bilgilendirecegim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------

p1245301010.jpg


p124501301010.jpg


p124201301010.jpg


p1242301010.jpg


p1244301010.jpg
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
Evet, ayni seyi bende tecrübe ettim. En üst konumda stop ediyor. Orta konumda calismasini sürdürüyor. Ama en üst konum ne ise yariyor??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:44 ----------



Sivernson kardes, dün ben sana yanlis bilgi vermisim. Motorunun farinin ayari benim dün aksam karanliginda öndeki somunun devaminde degil. Zaten öndeki somunda degilmis, park lambasiymis :) Aksam karanlikta ben onu vida,somun sandim. Ama arkada yinede ayar vidalari var. Kurcalar kurcalamaz sizide bilgilendirecegim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 ----------

p1245301010.jpg


p124501301010.jpg


p124201301010.jpg


p1242301010.jpg


p1244301010.jpg


Dostum motorun hayırlı olsun güle güle kullan. Burada gördüm bir tane sahibi turuncu şerit çekmiş jantlara, inan çok tatlı olmuş tavsiye ederim sana da :)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canın sağlsun abi.zaten unutmuştum denemeyi :)

bu gün tekrar yakıt değerini ölçtüm.
130 km uzun yol, 55 km şehiriçi(20 kmsi artçılı olmak üzere),toplamda 4,9 lt yakmış bulunmakta.benzin özelliği:95 oktan kurşunsuz.
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
Biraz fazla yakmiyormu sizin motorlar beyler:) 185km'yi ortalama 5 litre ile yapiyorsa 185/5=35km yapiyor bir litre ile buda bence biraz az gibi geldi bana:silent:. Benim 151 rs bile 1 litre ile 30 kusur km yapiyor. Ama her neyse super motor almissiniz. Seneye yazin TR'ye gelince kesin bundan aliyorum:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:p:cat::cat::queen:

Eray bey. nasılsın? :)
kasımda diksüyon sınavına giriyormusun sende benim gibi :)?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 ----------

Biraz fazla yakmiyormu sizin motorlar beyler:) 185km'yi ortalama 5 litre ile yapiyorsa 185/5=35km yapiyor bir litre ile buda bence biraz az gibi geldi bana:silent:. Benim 151 rs bile 1 litre ile 30 kusur km yapiyor. Ama her neyse super motor almissiniz. Seneye yazin TR'ye gelince kesin bundan aliyorum:cat:

biraz cok yakmıyor.nerdeyse 38 km 1 litrede.hem moralimizi bozma çamur atma mondişimize :) 40 yılda bi motor yapmış kendimizi avutuyoruz burada(nede olsa sahibiyim) :)
zaten ortalamada 2.7. lt/100 km de yapıyor. iyi bir değer.

şöyle yapalım sen buraya gel benim yerimi al.ben motorumu sana vereyim.bende senin yerine orayagideyim istediğimden alayım:queen::queen:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Eray bey. nasılsın? :)
kasımda diksüyon sınavına giriyormusun sende benim gibi :)?

evet üstat bende sınavı bekliyorum senin gibi :mrgreen:
motor sınavından 95-100 bekliyorum
ama çok uzak yapmışlar direksiyonu yaaa 1 ay sonra direksiyon sınavı mı olur :silent:
bu arada işleri ayarlayınca senle görüşcez inşallah :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 ----------

biraz cok yakmıyor.nerdeyse 38 km 1 litrede.hem moralimizi bozma çamur atma mondişimize :) 40 yılda bi motor yapmış kendimizi avutuyoruz burada(nede olsa sahibiyim) :)
zaten ortalamada 2.7. lt/100 km de yapıyor. iyi bir değer.

şöyle yapalım sen buraya gel benim yerimi al.ben motorumu sana vereyim.bende senin yerine orayagideyim istediğimden alayım:queen::queen:


bu arada senle beraber bende geleyimde senin istediklerinden bende alayım :D
:D
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orda alırız belki volvo nun yada scania nın motorsaykılları vardır :)

inzell sen öneride bulundun bende gerçekleştirdim.70 km kullandım bu gün motor :)

ve tekrar yakıt değerlerini ölçtüm.
36 km hunharca kullanım sonunda motor 5tl lik 95 oktan yaktı.
tekrar 36 km lik şehir içi yoğun trafik ve mahalle arası kullanımda 4 tl yaktı.
motor 1800 km ye yaklaştı.
dün bir arkadasın önerisini kabul ederek motorun son hızını 4.viteste denemek istedim.denedim de. fakat bu motor arabalar gibi 4.viteste son hızını vermiyor.5.viteste veriyor.
dün akşam avcılar/şükrübey rampasını 110 km/h ile zorlanmadan çıktım ki eğim derece olarak 10 dereceden fazladır.

velhasılı kelam bu motor tam bir kurye motoru.
hızlı,seri,güçlü,tasarruflu,parçası ucuz ve yakışıklı :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst