- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
arkadaşlar MC sahipleri bir listede toplansa nasıl olur?
ilk adımı ben atıyorum.
1.Sivernson
Benide eklemeyi unutmayın gençler:queen:
necetik35
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:39 ----------
En altta motor sıcakken devir 1400'lerde, yalnız en üstte -yani dediğinize göre aktifken- 1000 civarlarında ve stop etti edecek gibi. Mantıken jikle açıkken daha devirli çalışması gerekmiyor mu? Mesela 1600 civarlarında...
Motor çalışır çalışmaz jikleyi orta konuma almak gerekiyor.Birkaç saniye sonrada normal pozisyonuna yani aşağıya almak gerekiyor.
Eğer tam yukarıda tutursanız motor boğulmaya başlıyor ve devir düşüyor.zaten bir müddet sonrada stop ediyor.