Hayırlı olsun atiturhan.Kazasız belasız kullanman dileğiyle...
Bu arada nasıl, marşa basar basmaz çalışıyor mu? Gerçi sabah motor soğukken denemeli.
Öncelikle, herkese teşekkür ederim. Motoru alıp geldikten sonra akşam yemeğini yedim, resimler yükledim buraya ve hemen attım kendimi motorun üzerinde sokaklara. Tek sıkıntım soğuktu onun haricinde herşey süper. Usta bi motorcu değilim, bundan önce vitesli motor hayatımda hiç kullanmadım. Bundan önceki motorum 150lik bi scooter idi o yüzden çok fazla ahkam kesmeden ilk izlenimlerimi yazmak istiyorum. Öncelikle titresim yok denecek az. Önceki motorumun aynaları bile titresimden oynuyordu. Bunda oynamıyor. Ayna demişken benim boyuma biraz küçük geliyorlar sanki daha büyükleriyle ileride değiştirebilirim. Kullanması çok zevkli. oturuş pozisyonu çok rahat ve yüksekten bakmak çok keyifli. şehir içinde 3.vitese tak kasislerde yavaşlasan bile gazı verdin mi hemen alıp götürüyor. Yani sürekli vitesle oynamanıza gerek yok. Motor yeni olduğu için mondialciler sanırım far yüksekliğini ayarlamamışlar yarın onu yükselteceğim. Motorun sesi falan herşey harika. Bu fiyata bana sorarsanız ikinci el cbf 150 almaktansa sıfır MC 150 almayı tercih ederim, ettim ve iyikide almışım. Tavsiye ederim herkese...
iyi akşamlar herkese...
merhaba.
far ayarını nasıl yapacağız/yaptıracağız?
Fara önden baktığında alt içinde bi somun olduğunu görebilirsin. Onun hizasını takip ederekten arkasından ayar yapılabiliyor. Önceki motorumdan biliyorum. Kendin yapamazsan servise bi göster çok kolay ve kısa bir iş. Zaten farı tutup yukarı kaldırdığında kalkabileceğini görürsün, ama çok zorlama
Özetle farın arkasında yükseklik ayar yeri var.
arkadaşlar MC sahipleri bir listede toplansa nasıl olur?
ilk adımı ben atıyorum.
1.Sivernson
arkadaşlar MC sahipleri bir listede toplansa nasıl olur?
ilk adımı ben atıyorum.
1.Sivernson
teşekkür ederim bilgi için.
bu arada verdiğin bilgiye karsılık olarak bir kaç bilgi bende vereyim.
motorun egzost bağlantı burcunu,ön reflektörleri, ve arkadaki seleyi kontrol et.ne kadar sıkılmıs diye.
bir de seleye ek baglantı yaoarsan topcase için cok isabetli olur.benim selem arızalanmıstı cünkü.
2. atiturhan (çiceği burnunda) :queen:
abi zaten şaka yapmıştım
ama en kısa zamanda aranıza katılmak niyetindeyim :mrgreen:
:mrgreen:
üstat ben almadım ama seninde yardımlarınla bende alıcam inşallah :wiinkk:
o zaman bende 2. eray_uluyazı diyelim mi![]()
bende alacagm kısın alma taraftarı değilm souklardan dolayı.ama yaza kadarda bekleyemıyorm.ybr 125 warı 1 hafta önce sattım bu motoru almak
Bu jikle aşağıdayken mi aktif yukarıdayken mi?
bende alacagm kısın alma taraftarı değilm souklardan dolayı.ama yaza kadarda bekleyemıyorm.ybr 125 warı 1 hafta önce sattım bu motoru almak
görmeden tam bilemeyecegim ama galiba yukaridayken aktif olmasi lazim. Ama bunu söyle anlayabiliyormussun; Diyelim ki jikle aktif gaza yüklendigine motor motor son devirlere kadar yükselmiyor, yani bi bogulma gibi bisey oluyor. Jikleyi kapattigina ve gaza yüklendigine motor normal düz calisiyor. ve son devirlere kadar calisiyor. Bu sekilde anlayabilecegini anlatti bana bayii..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:19 ----------
bencede yazi bekleme.. kistan al güzel havalarda binersin hem motorada alisirsin bu arada...