- Katılım
- 13 Ağu 2009
- Mesajlar
- 81
jack black dostum mondinin servisine yaptırmayın gidin bi motorcuya yaptırın :cat: bende aynı şekilde ufak bi kaza yaptım motor sola yattı direksiyon yamuldu o şekil gittim servisine adam bindi baktı 120 lira masraf çıkardı komple ön tarafı dağıtacam dedi yaptırmadım direksiyonu düzeltmiş o şekil aldım kendi ustama götürdüm benim usta 50 liraya toparladı ve çok sağlam oldu yanlış anlamayın ama servis sizi saf görmüştür o yüzden o fiyatı çıkarmıştır çünkü benide saf gördüğü için 120 lira masraf çıkartmıştı zaten sadece garantiyi kaşeletmeye gidiyorum servise yoksa işim olmaz onlarla


