Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
jack black dostum mondinin servisine yaptırmayın gidin bi motorcuya yaptırın :cat: bende aynı şekilde ufak bi kaza yaptım motor sola yattı direksiyon yamuldu o şekil gittim servisine adam bindi baktı 120 lira masraf çıkardı komple ön tarafı dağıtacam dedi yaptırmadım direksiyonu düzeltmiş o şekil aldım kendi ustama götürdüm benim usta 50 liraya toparladı ve çok sağlam oldu yanlış anlamayın ama servis sizi saf görmüştür o yüzden o fiyatı çıkarmıştır çünkü benide saf gördüğü için 120 lira masraf çıkartmıştı zaten sadece garantiyi kaşeletmeye gidiyorum servise yoksa işim olmaz onlarla
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
37
disstartion dostum tavsiyen için çok teşekkür ederim.190 tl gibi bir fiyat gerçekten banada aşırı abartı geldi.Sonuçta değişecek parçanın kdv dahil fiyatı 42 küsür tl hadi belli bir miktar kar ve işçilik fiyatı koydu diyelim..yinede çok yüksek gerçekten..
dediğin gibi motorcu bir ustaya götürmek gerekiyor ama ondada gerçekten sağlam işinin ehli bir usta bulmak şart.
Peki normal bir motor ustasında mondialin parçaları bulunuyor mu ki?

Ayrıca istanbul'daki arkadaşlardan sağlam usta tavsiyesi bekliyorum..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak..Çok yakın bir arkadaşımında 150 HS 'si var.Benimde 150 HS yi tercih etmemde sebep olan bir arkadaşım.İlk onda görmüştüm 150 HS'yi:)

Sorum şu arkadaşım 150 Hs ile yan yatmış.Şu an ön tekerlek çamurluğun iç kısmına sürtüyor.Ayrıca ön tekerlek düz konumda iken direksiyon hafif sağa doğru duruyor.Ayrıca kazadan sonra arka fren takılmaya başlamış..
Mondialin servisine gittik.Servis bize ön maşanın eğildiğini değişmesi geektiğini söyledi..istediği rakam 190 ytl..
Başka bir ustaya gittik.Burasıda Asya Motorun yetkili servisi idi.Aynı işlem için bize 115 ytl fiyat çıkardı.

Ne yapmalıyız? Bu işi ucuza kurtarabilme yolu var mı?
Bu arada mondialin sitesinde 150 HS ön maşa 42 TL gibi bir rakam?

kafamız çok karışık bende arkadaşıma yardımcı olmak istiyorum..Yardımcı olabilirseniz sevinirim..İstanbulda uygun fiyata yapacak güvenilir servis neresi var? Yetkili servis olması şart değil zaten garantiden değişecek parça yok yanılmıyorsam..


aga bu motorcular manyakmı ? işçiliğine çırakların haftalığınımı istiyolar yoksa gündğzleridemi içmeye başlamışlar :pr: ne bu fiyatlar yaaaa :pr: benim babam da benim motorun ön maşayı yamultmuştu servis 50 tl düzeltiriz dedi kendi motorcuma gittim 50 liraya orjinal ön maşa taktık......gitmeyin arkadaşlar servise falan normal motorculara gidin daha iyi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:18 PM ----------

arkadaşlar yav benim motor 140 yakmaya başladı nedendir bu yaa..giderken sürekli gaz verip verip çekiyorum ara gazı gibi oluo hoşuma gidio ondanmıki yaaa :(


Resim eklim dedim bu da benim motor...



fotograflar0007675x506.jpg




fotograflar0005675x506.jpg





fotograflar0008675x506.jpg


aga motorun temiz gözüküyo kazasız belasız....motorunun yakıtına gelince subablar ve karburatör ayar istiyodur...... motoru calıstır elınle egsozu tıka istop ederse biyerlerde kaçak yoktur borularında filan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:23 PM ----------

teşekürlerrr dostumm t.madde

teşeküre gerek yok gerçeği söylemişsin dostum :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
37
aga bu motorcular manyakmı ? işçiliğine çırakların haftalığınımı istiyolar yoksa gündğzleridemi içmeye başlamışlar :pr: ne bu fiyatlar yaaaa :pr: benim babam da benim motorun ön maşayı yamultmuştu servis 50 tl düzeltiriz dedi kendi motorcuma gittim 50 liraya orjinal ön maşa taktık......gitmeyin arkadaşlar servise falan normal motorculara gidin daha iyi



Dostum %100 haklısın..Adamlar olayı harbiden abartmış..Millet sokaktan toplamıyo bu paraları ..Bu nedir yahu? İnsanlarda vicdan falan kalmamış..Ellerine düşmeyegör..

Bu arada hala İstanbul'da işini iyi yapan usta tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
ewet ağa benim motor temiz zaten ondna aldım motoru...

deidğin gibi eksozu tıkadım elimle 2 sn geçmeden stop etti..kaçak yok demekki..

başka sorunum yok şükür :) 200 km oldu yapalı bu motorla
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
aga bu motorcular manyakmı ? işçiliğine çırakların haftalığınımı istiyolar yoksa gündğzleridemi içmeye başlamışlar :pr: ne bu fiyatlar yaaaa :pr: benim babam da benim motorun ön maşayı yamultmuştu servis 50 tl düzeltiriz dedi kendi motorcuma gittim 50 liraya orjinal ön maşa taktık......gitmeyin arkadaşlar servise falan normal motorculara gidin daha iyi



Dostum %100 haklısın..Adamlar olayı harbiden abartmış..Millet sokaktan toplamıyo bu paraları ..Bu nedir yahu? İnsanlarda vicdan falan kalmamış..Ellerine düşmeyegör..

Bu arada hala İstanbul'da işini iyi yapan usta tavsiyelerinizi bekliyorum.



ist.da bildiğim tamirci yok ama bellirli yerlerde veya sanayide motor tamircileri oluyo servısten daha iyiler mondialin parcacılarından alıyolar parcaları

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:21 PM ----------

ewet ağa benim motor temiz zaten ondna aldım motoru...

deidğin gibi eksozu tıkadım elimle 2 sn geçmeden stop etti..kaçak yok demekki..

başka sorunum yok şükür :) 200 km oldu yapalı bu motorla

evet aga başka sorun yok bakıma gittiğinde ustaya soyle gereken ayarları yapar motorun normal yakar :cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
yakınımda olsaydınız ben bildiğim ayarları yapardım ama uzaktasınız iştee

eyvallah abi düşünmende yeter :cat: sağol :cat: teşekürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 PM ----------

disstartion kardeş senin şanzımanında sorun olmasın belki motor 4.vitese girmiyodur olamazmı ? :pale:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
hepinize elimden geldiği kadarıyla yardımcı olurum yeter ki işiniz olsun kardeşlerim tabi benimde size sorularım olacak zamanla
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
bugun rs ile yanyana geldim kırmızıda...konustuk biras...aynı motorlar aslında ama görünüş olarak hs daha güzel..daha cafcaflı duruyor..hemde arka fren kampana...hp de yüksek... :) seviyorum motorumu..ama gözüm seyhan 150 likte...
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
arkadaşlar bugun kaza atlattım :(

ışıkdan kalktık..arkamda 4-5 araba var.en öndeyim.ben bastım tabe önden ama virajlı bi yol..önü açık virajlı..yolda çok berbat..asvalt düzgün ama yol 2 şeritli..yanyana 2 kamyon durmaz...gidiyorum 50-60..sağ sol yapa yapa gidiyorum yani sanki bomboş yolda gider gibi sebest bi şekilde.çukurdan kaçmalar falan...aynalara sürekli bakarım bi ara sağ aynama baktım ve hafif sağa doğru bi yol olduğu için bütün arabaları gördüm..tıpkı bi resmi hafızamda tutar gibi..4-5 sn daha gittim.tekrar aynaya baktım ve bi arabanın eksik olduğunu fark ettim..aklıma hemen o arada aklıma yan yola dönüş olmadığı geldi.anladım ki araba bana yaklaşıo ve hızlı...tekrar aynalara hemen baktım ikisinde de görünmüo..ve yolu hemen ortaladım..araba nerden çıkarsa diğer tarafa kırcam..solumdan bi geçti vıın...ve baya hızlıydı...arabanın aynada görünmemesinden sonraki anlatıklarım 2-3 sn bile deil...arabayı yanımda fark ettim sağa doğru kaçmak istedim ama sağa doğru bi viraj olduğundan ve çok kırarsam düşeceğimi fark ettiğimden kaçamadım fazla..o anlık korkuyla ön frene basmısım ama hemen çektim..ön frenle yawaşlamadım bile anlıcanız..ön freni bırakmam lasım alışmamam gerek.ama araba yanımdan geçti çok yakındı.bi anlık bastım.düşünün 2 kamyon yan yana zor sığar ( aslında yolun tek şerit olması gerekti ) ve ben yolu ortalamışım yanımdan vıın geçti...çok kızdım çok sinirlendim bi yakalasam gömerdim yere onu...boy da uzun walla kimse karsı koyamaz o sinirle bana..normalde sakin adamımdır moturu da çok sakin kullanırım ama işte..

demem o ki arkadaşlar harbiden trafikte hiiç tınlanmıyoruzs..görülmüyoruz gibi bişe...dikkat edin aynalarınıza sık sık bakın yolun sizin olduğunuza emin olsanız bile...unutmamamız lazım altımızdaki 2 teker...sadece hatırlatma...okuduğunuz için teşekkür ediyorum...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989

beygir olduğunu biliyorumda hs kaç beygir ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:02 PM ----------

arkadaşlar bugun kaza atlattım :(

ışıkdan kalktık..arkamda 4-5 araba var.en öndeyim.ben bastım tabe önden ama virajlı bi yol..önü açık virajlı..yolda çok berbat..asvalt düzgün ama yol 2 şeritli..yanyana 2 kamyon durmaz...gidiyorum 50-60..sağ sol yapa yapa gidiyorum yani sanki bomboş yolda gider gibi sebest bi şekilde.çukurdan kaçmalar falan...aynalara sürekli bakarım bi ara sağ aynama baktım ve hafif sağa doğru bi yol olduğu için bütün arabaları gördüm..tıpkı bi resmi hafızamda tutar gibi..4-5 sn daha gittim.tekrar aynaya baktım ve bi arabanın eksik olduğunu fark ettim..aklıma hemen o arada aklıma yan yola dönüş olmadığı geldi.anladım ki araba bana yaklaşıo ve hızlı...tekrar aynalara hemen baktım ikisinde de görünmüo..ve yolu hemen ortaladım..araba nerden çıkarsa diğer tarafa kırcam..solumdan bi geçti vıın...ve baya hızlıydı...arabanın aynada görünmemesinden sonraki anlatıklarım 2-3 sn bile deil...arabayı yanımda fark ettim sağa doğru kaçmak istedim ama sağa doğru bi viraj olduğundan ve çok kırarsam düşeceğimi fark ettiğimden kaçamadım fazla..o anlık korkuyla ön frene basmısım ama hemen çektim..ön frenle yawaşlamadım bile anlıcanız..ön freni bırakmam lasım alışmamam gerek.ama araba yanımdan geçti çok yakındı.bi anlık bastım.düşünün 2 kamyon yan yana zor sığar ( aslında yolun tek şerit olması gerekti ) ve ben yolu ortalamışım yanımdan vıın geçti...çok kızdım çok sinirlendim bi yakalasam gömerdim yere onu...boy da uzun walla kimse karsı koyamaz o sinirle bana..normalde sakin adamımdır moturu da çok sakin kullanırım ama işte..

demem o ki arkadaşlar harbiden trafikte hiiç tınlanmıyoruzs..görülmüyoruz gibi bişe...dikkat edin aynalarınıza sık sık bakın yolun sizin olduğunuza emin olsanız bile...unutmamamız lazım altımızdaki 2 teker...sadece hatırlatma...okuduğunuz için teşekkür ediyorum...

geçmiş olsun aga bana yola bakıpta sankı gelen yokmuş gibi yola çıkanlar çok oluyodu şimdi ferrari kornası taktım daha onlar yola bakmadan ben fiemi köklüyom küfür eder gibi mecburen geçmemi bekliyolar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 PM ----------

banarlı abi resimlerin bende açılmıyo
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
sağolun arkadaşlar aman dikkat edin...

sende sağol aga sizlere tavsiyem araba kornası taktırın hava için demiyorum arabaların dikkatini çekersiniz onları uyarırsınız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:07 PM ----------

banarlı abi resimlerin bu gun açıldı :) nice km relere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst