- Katılım
- 28 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,485
SENDE AMMADA YAPTIN SENIN BAKIMIN NE KADAR HER AY 50 TL FALANMI ? BENIM ILK BAKIMIM 20 TL IDI IKINCI BAKIMIM DA 20 TL IDI DAHA SONRA BAKIMA GIRMEDIM 3 BIN KUSURDE YAGI DEGISTI 10 TL YE BIDE HAVA FILTRESINI KENDIM DEGISTIRIOM 3 TL BISEY SIGARA ICMIOM ALKOL BAKARSAN BAG BAKMAZSAN DAG OLUR HA BU ARADA KOMPLE MAKINEYI INDIRMIYOZ ZIRT PIRT KURCALATMIS OLALIM :cat: SENIN BILGILI OLDUGUNU BILIOM BENDE YENI MOTORCU DEGILIM PEJO MOBILETTEN MOTORCU OLDUM FARKLI MOTORLARLA UGARSTIM HEP :cat:
küçük harfle ve biraz daha düzgün türkçeyle yazarsan daha iyi olur...