Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
SENDE AMMADA YAPTIN SENIN BAKIMIN NE KADAR HER AY 50 TL FALANMI ? BENIM ILK BAKIMIM 20 TL IDI IKINCI BAKIMIM DA 20 TL IDI DAHA SONRA BAKIMA GIRMEDIM 3 BIN KUSURDE YAGI DEGISTI 10 TL YE BIDE HAVA FILTRESINI KENDIM DEGISTIRIOM 3 TL BISEY SIGARA ICMIOM ALKOL BAKARSAN BAG BAKMAZSAN DAG OLUR HA BU ARADA KOMPLE MAKINEYI INDIRMIYOZ ZIRT PIRT KURCALATMIS OLALIM :cat: SENIN BILGILI OLDUGUNU BILIOM BENDE YENI MOTORCU DEGILIM PEJO MOBILETTEN MOTORCU OLDUM FARKLI MOTORLARLA UGARSTIM HEP :cat:

küçük harfle ve biraz daha düzgün türkçeyle yazarsan daha iyi olur...
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
SENDE AMMADA YAPTIN SENIN BAKIMIN NE KADAR HER AY 50 TL FALANMI ? BENIM ILK BAKIMIM 20 TL IDI IKINCI BAKIMIM DA 20 TL IDI DAHA SONRA BAKIMA GIRMEDIM 3 BIN KUSURDE YAGI DEGISTI 10 TL YE BIDE HAVA FILTRESINI KENDIM DEGISTIRIOM 3 TL BISEY SIGARA ICMIOM ALKOL BAKARSAN BAG BAKMAZSAN DAG OLUR HA BU ARADA KOMPLE MAKINEYI INDIRMIYOZ ZIRT PIRT KURCALATMIS OLALIM :cat: SENIN BILGILI OLDUGUNU BILIOM BENDE YENI MOTORCU DEGILIM PEJO MOBILETTEN MOTORCU OLDUM FARKLI MOTORLARLA UGARSTIM HEP :cat:



neysee tamam sen sürekli bakım dedin ya bende ondan öle dedim :bounce:
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
37
Merhaba..

Merhaba arkadaşlar..Bende yeni almış olduğum Mondial 150HS ile aranızdayım..Motorumu alalı 2 gün oldu..Henüz 100 km'de.. Çok memnunum.iyiki 150 Hs almışım..
Siz forum üyelerinden ricam ilk zamanlar dikkat etmem gereken noktalar konusunda bana yardımcı olmanız..
Herkese keyifli forumlar,Kazasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
kardeşim öncelikle mondiden başka alacak bişe bulamadınmı biz aldık da noldu teknik motor zengin oldu madem yeni aldın moralini bozmayalım tavsiyem motoru yorma 1000 km ye kadar bakımlarını sakın aksatma son gaz veriyim deme malum rodaj süresi
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
kardeşim öncelikle mondiden başka alacak bişe bulamadınmı biz aldık da noldu teknik motor zengin oldu madem yeni aldın moralini bozmayalım tavsiyem motoru yorma 1000 km ye kadar bakımlarını sakın aksatma son gaz veriyim deme malum rodaj süresi

aga sen motoru ne yaptın ? Sanayiye gitcem diyodun gittinmi ?
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
yok ya para yok sanayiye gidecek zaten soğudum motordan fazla bindiğimde yok para bulsam gidecem zaten servisteki çocuk öyle biriki geçen ufak bi kaza yaptım motorla baya bi vida düştü adama diyorum bak muhittin böyle böyle oldu adam yoktur bişey yoktur diyor zaten servise sadece garantiyi kaşeletmeye gidiyorum artık burdaki sanayide tanıdık var ona yaptırıyorum
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
En ıyısı yapıyosun servıstekıler anlamıyo motordan hem tanıdık daha iyi ucuza yapıyolar
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
ya bu hava filtresi falan neresinde tam bu motorun..nasıl çıkar nasıl temizlenir..bi bahsetseniz ? baya bi araştırdım bulamadım.
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
ramazan kardeşim koltuğu kaldır boş değilde böyle kabarık bi yer vardır etrafı vidalarla çevrili vidaları aç o kabarık kısım çıkacaktır filtreyi zaten gürürsün onu basınnçlı havalya temizliceksin zaten benim bildiğim 500 km de bir değiştiriceksin ben öle yapıyorum zaten pahalı değil 3-5 lira falan umarım yardımcı olmuşumdur
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
hava filtresinin motorun gidişiyle bi alakası varmı bide bu açık hava filtresi die bişey duydum o nedir
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
ya çok memnunum motorumdan ben..çok zevk verio bana masrafsız olması çok iyi gidişi olması sorun yaratmaması..ilerle de olmas inşallah bi sorunu...büyük konuşmayım bu mondial dikkatli olmak, kullanmak gerekir..bide 2. el aldım iyi oldu ya..sıfır alsaydım ufak tefek sorunlar olcaktı..yok rodajı yok surası hatalı yaptır böle söle..hiiç sevmem...hem o kadar parayı da 0'a yatırmadım...uzuun uzun araştırdım, acele etmedim bu denk geldi bunu aldım iyikide almışım..

bu arada hava filtresini açtım çok temizdi..maşallah...tekrar taktım gıcırında

keyifli sürüşler...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
hava filtresinin motorun gidişiyle bi alakası varmı bide bu açık hava filtresi die bişey duydum o nedir

hava fıltresı emilen havayı temizliyo havadaki diğer maddeler hava filtresinde kalıyo o maddeler çogaldıkca havanın emişi zorlanıyo motor fazla benzin yakmaya başlıyo motor çekişten düşüyo....açık hava filtreleri arabalar için var ama motora takanlarda var bizim motorları fazla etkilemez
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
hava filtresini ve motorun hortumlarını arada kontrol edin hep ihmalsizlikten motorlar geberiyor hortum delip toz alırsa motor temizz
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
arkadaşlar bizim scoterların motorunun ucunda bi delik var sol alt eteğin içine bakan dikkat ettimde hs lerde bu deliği kapakla kapatmışlar diğer scoterlarda içe doğru devam eden bi plastik var bu delik ne işe yarıyor bilen varmı :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
ya arkadaşlar benim motor bi günde 474 km yaparmı ?? kocaeli gebzeden ankaraya gitmeyi düşünüyorum..otobandan ehliyetsiz :) vıın..1 günde o kadar km yi yaparmı ? yaparsa km km de bi kaç dk durmak gerek ?
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
valla kardeşim bence ehliyetin yoksa hiç çıkma derim gidişe gelince 100 km de bir 10 dakka dur hem sen dinlen hemde motorun gitmeye gider hemde canavar gibi gider yağına suyuna baktır devam:cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
gidersin ehliyetin yoksa kask tak oyle cık yola hem durdurmazlar hem canın garantı de olur :cat: 100 km de dur arkdasın dediği gibi ama yola cıkmadan once motorunu ıyıce kontrol et yanında yedek buji bulundur bıde lastik tamir köpüğü al


ya benim motorun benzin göstergesi kırmızıya yakınken benzin alıyorum 3 litrede depo doluyo bi defa kırmızı da aldım 4 litrede depo doldu bunun deposu 6 kusur lıtre yazıyo eeee nerde ?:queen: bidefasında kırmızıda gider dedim kırmızının ortalarında 2 km gıtmeden benzın bıttı bence bunun deposu 4,5 litre falan
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
6 küsür kardeşim doğrudur senin göstergede sorun olabilir bikeresinde benzin çubuğu en sona kadar gelmişti ama daha vardı içinde o şekilde 6.1 litre benzin aldım ama hs ile rs nin deposu farklıysa bilemem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst