850 gram koyuluyor kardeşim fazla koyarsan ne mi olur diye soracak olursan yağ karteli ni patlatır aşırı fazlalarda tabi birde marş motoruna atar faazla yağı buda marş motorunu kömürlerini bitirir yeni marş motoru alırsan iyi bir marş motoru 50 kağıt falan filan işteee
arkadaşlar ben 150 hs alalı 2.5 seneden fazla oldu motorum daha 9000 kmde ve motorumda gayet memnunum kim ne derse desin hiç bir şekilde değişmem motor 1800e alındı ve 1000 ytl den fazla masraf yapıldı
amfi kolon neon angel zenon her türlü modifikasyon gördü dış bakım olarak içinde iste şu anda hava filtresi denemeleri yapılıor.motor çok hava aldığından dolayı istenilen zevki alamıoruz..egzosun açık olması ve filtrenin gereğinden fazla hava almasından dolayı motor giderken gaz kesio ama normal şekilde çıkıldığı zaman yola 130u geçiorum... motorun resimleri bu? eğer yaptırmak isterseniz bana ulaşabilirsiniz?![]()
arkadaşlar ben 150 hs alalı 2.5 seneden fazla oldu motorum daha 9000 kmde ve motorumda gayet memnunum kim ne derse desin hiç bir şekilde değişmem motor 1800e alındı ve 1000 ytl den fazla masraf yapıldı
amfi kolon neon angel zenon her türlü modifikasyon gördü dış bakım olarak içinde iste şu anda hava filtresi denemeleri yapılıor.motor çok hava aldığından dolayı istenilen zevki alamıoruz..egzosun açık olması ve filtrenin gereğinden fazla hava almasından dolayı motor giderken gaz kesio ama normal şekilde çıkıldığı zaman yola 130u geçiorum... motorun resimleri bu? eğer yaptırmak isterseniz bana ulaşabilirsiniz[/URL][/IMG]![]()
[email protected]
[/URL][/IMG]![]()
[/URL][/IMG]![]()
[/URL][/IMG]![]()
[/URL][/IMG]![]()
![]()
Ben 19 TL'lik 97 oktan benzinle 200 km yaptım.Kullanışına ve hava,yol,... şartlarına görede değişir tabii...
Hayır aksine faydası olur.Performans ve motor ömrü açısından:cat:
Hayır aksine faydası olur.Performans ve motor ömrü açısından:cat:
yanlışınız var motosikletler yüksek devirlerde çalıştıkları için oktanı yüksek benzin motor için sağlıklı değildir defalarca söyledim 95 ten şaşmayın :cat:
selam arkadaşlar..uzun uzun araştırmalar sonucu hiiiiç aklımda bile olmayan ( storm 150 istiyordum ) bi arkadaş sayesinde bi hs denk geldi ve aldım..4000 km de 2006 model.900 tl ye anlaştık....son 2 yıl depoda yatmış...aküsü genel bakımı alt tarafı falan boyattırdım ve yarın alcam motoru..şimdi sizlerin mesajlarını okumaya başlıyorum..bakalım genel olarak sorunlarınız nelermiş neler yapılması gerekmiş...
keyifli sürüşler..
çok para vermişin bence kardeş 900 yerine bizim burada wallah 400 - 500 - 600 die gidiyor tabi aklında bulunsun birde motor yatmıs die sevinme yatan motor gezen motordan daha hastadır hatırlatayım tabi seni korkutmak istemem bu kuraldır her gün gezecen motorla yatırırsan hastalanır kışın bile hep gez