@nitrox
öncelikle hoşgeldin aramıza iyi vakit geçirmeni ve ölümsüz dostluklar edinmeni diliyorum.bende 7 ay once sadece yazın binerim diye almıştım, ehliyet bile almadan gittim motoru aldım sanki manavdan meyve alıyorum

(hala yok ehliyetim) satıcı kemal abi başkasıyla muhabbet ediyor hiç benle ilgilenmiyordu..çağrdım adamı meğersem muhabbet ettiği şahıs mondialın türkiye genel müdürüymüş

hemen abi dedim bunu alıyorum pazarlık falan filan aldım motoru.daha kullanmayı bilmıyorum.ben de bisiklet tecrübeme dayanarak orda direk götürürüm sandım.bir gazladım yarım metre öndeki kamyonetin tamponuna çaattt:farao: (bunları daha önce hiçbiryerde anlatmadım ilk defa anlatıyorum aramızda kalsın

)
bunu gören satıcı kemal abi hemen el attı olaya ve akşam kamyonetiyle getirdi motoru.tabi bende büyük bir umutsuzluk hakim bunu nasıl kullanacağım diye.akşam arkdaşla boş bir araziye gittik.meğer okadar kolaymış ki kullanmak bisiklet kullanmak daha zor

sadece kalkışta ve dönerken fazla gaz vermemek gerekiyor çünkü çok atak bir motor 50km ye kadar clioyla kapışıorus
ayrıca bu motorlar çinlilerin ürettiği en sorunsuz motorlardır.bende mondialın reklamını yapmış gibi oluorum ama mondialle de en çok uğraşan benim

aramızda 8000 kmyi devirmiş hiç sorun yaşamayan arkdaşlarımız var.genelde 5000km ye kadar öenmli bir sorun yaşayan yok.
hayatımın en uzun yazısını yazdım galiba

görüşmek dileğimle iyi forumlar...