Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
arkadaşlar bnm motosikletten hızı attırınca titreme gibi bi ses çıkıyor, böle bişi tir tir çarpıyomuş gibi
ama ben ne olduğunu anlayamıyorum:(
görüştügümüz bi zaman biri benim motosiklete binip anlayabilirse ne oldugunu çok sevinicem :(

arkadaşlar bilmem gözünüze çarptı mı ama... ön çamurluğun arkasında içe doğru uzayan hortumlar war bunlarda titremeye ndn oluyo, sabitlemek gerek
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Geçen haftasonu motosikleti kullanırken bişey farkettim ama eminim biçoğunuz biliyosunuzdur. (eğer öyleyse kendimden utanıyorum bunu bilmediğim için):wiinkk:

Zenimin üstündeyim parkettim motor çalışır vaziyette. Meltem'i bekliyorum her zamanki gibi:mrgreen: Telefonum çaldı montumun cebindeydi. Ana bi baktım gösterge de ki telefon işaretinin üstündeki ışık yanıp sönmeye başladı. Allah ALlah dedim noluyoruz. Sonra ben bi mesaj çektim. Bi baktım mesaj giderken yine yanıp sönüyo. Çok güzel bi uyarı. Benim çok hoşuma gitti. Zenimi daha çok sevmeye başladım:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
Geçen haftasonu motosikleti kullanırken bişey farkettim ama eminim biçoğunuz biliyosunuzdur. (eğer öyleyse kendimden utanıyorum bunu bilmediğim için):wiinkk:

Zenimin üstündeyim parkettim motor çalışır vaziyette. Meltem'i bekliyorum her zamanki gibi:mrgreen: Telefonum çaldı montumun cebindeydi. Ana bi baktım gösterge de ki telefon işaretinin üstündeki ışık yanıp sönmeye başladı. Allah ALlah dedim noluyoruz. Sonra ben bi mesaj çektim. Bi baktım mesaj giderken yine yanıp sönüyo. Çok güzel bi uyarı. Benim çok hoşuma gitti. Zenimi daha çok sevmeye başladım:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

günaydın latifciğim :cherry:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
195
@latifpolat
yoksa motoru satmaktan vaz mı geçtin abi:mrgreen: ben motoru alırken sölemişlerdi o ışığı adam satmak için o ışığı sölüo olaya bakarmısın :mrgreen: (o ışık olmasaydı almıcaktım :p )
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Madara olduk siliyim şu yazıyı hemen:mrgreen: :mrgreen:
Yok be abi satıcam ama bakalım alan olursa. Yani çokta acil değil.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
13
125 ZN hakkında görüşleriniz

Arkadaşlar merhaba,

ben yeni katıldım foruma ve sizlerden bir konuda yardım bekliyorum:
Ben Mondial 125 ZN almayı düşünüyorum, sadece oturduğum semtte keyif amaçlı olmak üzere kullanacağım. forumlara girdiğim kadarı ile mondial hakkında şikayet edenlerin sayısı oldukça fazla, ancak ben 125 ZN modelinin çekici ve ayrıcalıklı buluyorum ve özellikleri bana uygun. daha önce scooter kullanmadım,ancak bisiklet konusunda oldukça tecrübeliyim, mekanik ve motor deneyimim de arabalarda dolayı var.

siz bu motoru kullanan kişiler olarak, objektif bir biçimde, bana yorumlarınızı özetleyebilir misiniz? tek amacım kötü bir motor olup sonra motor kullanmaktan tamamen soğumamak. ilginize şimdiden teşekkürler!!!
 
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
@latİf Polat
KardeŞİm GÜnaydin KÜÇÜk Bİr IŞik GerÇİ GÖrmemİŞ Olman Lazim Yalniz Bazende 70 Şİn Üzerİne ÇiktiĞin Zamnada Yaniyor :):):)
@nİtrox
HoŞgeldİn
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
@latİf Polat
KardeŞİm GÜnaydin KÜÇÜk Bİr IŞik GerÇİ GÖrmemİŞ Olman Lazim Yalniz Bazende 70 Şİn Üzerİne ÇiktiĞin Zamnada Yaniyor :):):)


Oh be,
Sağol Naci içimi aydınlattın. Bu arada kaç defadır geçiyorum senin tükkanın önünden eğliyorum bakıyorum, bi el sallıyım, bi hal hatır soriyim diyorum. Göremiyorum. Saklanıyomusun yoksa beni görünce:p :p
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
195
@nitrox
öncelikle hoşgeldin aramıza iyi vakit geçirmeni ve ölümsüz dostluklar edinmeni diliyorum.bende 7 ay once sadece yazın binerim diye almıştım, ehliyet bile almadan gittim motoru aldım sanki manavdan meyve alıyorum:)(hala yok ehliyetim) satıcı kemal abi başkasıyla muhabbet ediyor hiç benle ilgilenmiyordu..çağrdım adamı meğersem muhabbet ettiği şahıs mondialın türkiye genel müdürüymüş:) hemen abi dedim bunu alıyorum pazarlık falan filan aldım motoru.daha kullanmayı bilmıyorum.ben de bisiklet tecrübeme dayanarak orda direk götürürüm sandım.bir gazladım yarım metre öndeki kamyonetin tamponuna çaattt:farao: (bunları daha önce hiçbiryerde anlatmadım ilk defa anlatıyorum aramızda kalsın:) )
bunu gören satıcı kemal abi hemen el attı olaya ve akşam kamyonetiyle getirdi motoru.tabi bende büyük bir umutsuzluk hakim bunu nasıl kullanacağım diye.akşam arkdaşla boş bir araziye gittik.meğer okadar kolaymış ki kullanmak bisiklet kullanmak daha zor:) sadece kalkışta ve dönerken fazla gaz vermemek gerekiyor çünkü çok atak bir motor 50km ye kadar clioyla kapışıorus:)
ayrıca bu motorlar çinlilerin ürettiği en sorunsuz motorlardır.bende mondialın reklamını yapmış gibi oluorum ama mondialle de en çok uğraşan benim:) aramızda 8000 kmyi devirmiş hiç sorun yaşamayan arkdaşlarımız var.genelde 5000km ye kadar öenmli bir sorun yaşayan yok.
hayatımın en uzun yazısını yazdım galiba:p görüşmek dileğimle iyi forumlar...
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
13
teşekkür

@talla

arkadaşı çok teşekkürler. içimde az bir şüphe vardıysa da artık sayenizde alacağım sanırım.

çok teşekkürler....
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
@nitrox
öncelikle aramıza hoşgeldin, bnm motor 7 bin bilmem kaç km oldu Allah a şükür önemli bi sorun olmadı. Genelde motorunda diilde dış aksamında sorunlar oluyo, ama serwis ve parça yaygın olduu için sorun olmaz. Tabi bu sorunların çıkması birasda kullanıma bağlı.. :cat:
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
13
125 ZN fiyat

@ismaill

burada ortam çok sıcak görünüyor arkadaşlar. teşekkürler ilginize. bu arada bir bayii bana 1630 ytl ye anahtar teslim verebileceğini söyledi, peşin ya da kredi kartı tek çekim olması artıyla. sizce iyi mi? 1630 olan fiyata ruhsat ve plaka dahil değil normalde değil mi?
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
@ismaill

burada ortam çok sıcak görünüyor arkadaşlar. teşekkürler ilginize. bu arada bir bayii bana 1630 ytl ye anahtar teslim verebileceğini söyledi, peşin ya da kredi kartı tek çekim olması artıyla. sizce iyi mi? 1630 olan fiyata ruhsat ve plaka dahil değil normalde değil mi?

Hayır dahil diil, artı olarak alıyolar... Bu arada pazar günü maçımız var gel istersen, tanışalım.Oynaman şart diil ok.. :)
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
13
@ismaill

maç nerde? bir de güven bana benim oynamamı istemezsiniz :mrgreen:

o zaman o bayiinin bana peşin ödeme de yaptığı teklif gayet güzel demektir 1630 ytl anahtar teslim, plaka üzerinde..

haftasonu bir daha konuşayım kendisiyle...
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
@nitrox
hoşgeldin şimdiden hayırlı olsun . mayıs ayından kullanıyorum motorumu gayet memnumun tavsye ederim( nazar değmesin diye ilk günkü gibi olduğunu söylemiyorum :)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
@antikacı
eline sağlık herzmanki gibi züperr....

@ALL
bende de 60 da gelio o ses

saygılar...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
----------------------------------------------------------------------------------------------

ZeN ScooClub

Pazar günü (24 Aralık 2006) önce saat 19:00'da Cafe Stop'da toparlanıp çaylarımızı yudumluyor ve hasret gideriyoruz. Arkasından ZeN ScooClub Spor'un ilk müsabakası için 20:00'da halı sahaya geçiyor ve 21:00'a kadar sürecek olan ilk resmi müsabakamızda ter dökecek ilk 7'imizi destekliyoruz. Şampiyon ZeN ScooClub!

Cafe Stop: Akatlar Zeytinoğlu Cad. No:51 (Akmerkez'in ana giriş kapısının tam karşısındaki caddeden 200-250mt kadar aşağıya iniyoruz. Şok market'in hemen yanı Cafe Stop)

irtibat: ismaill: (5356921003) ayhan: (5555646700)

ZeN ScooClub Spor: ismail, talla, darkform, naci, fthteam, ayhan ve s.kan.y, haydi aslanlar!

Konuyla ilgili site forumumuza geçiş yapmak için lütfen tıklayın

Saygı ve Sevgilerimizle;
ZeN ScooClub
www.zenscooclub.com

----------------------------------------------------------------------------------------------
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni gelen arkadaşlar hoşgelmişler sefa getirmişler. kazasız belasız şürüşler dilerim.

nasılsınız millet. Kusura kalmayın çoktandır vakit ayıramıyorum ama gönlüm hep sizlerle. Unutmayın beni sakın.

Sitede alışveriş kısmına parçalarla ilgili bi şeyler karaladım. Fazla bi şey yok ama parça değiştirecek olanlar bi baksın yine de.

@darkform
Baba büyüksün. Site çok güzel olmuş.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
bahtiyr ı da kandırdım kadroda o da war :) ... herkesi bekliyoruz, oynayan oynamayan....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst