- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 235
Geçmiş olsun canyerli.
Bende sertifikamı almış olmama rağmen ve bitürlü ehliyete çevirmediğim için işler yüzünden, motoru alalı 2 ay oldu hala 80 km duruyo. Haftaya kararlıyım çevirecem ehliyete taaaa nisanda girmiştim sınava
Bende sertifikamı almış olmama rağmen ve bitürlü ehliyete çevirmediğim için işler yüzünden, motoru alalı 2 ay oldu hala 80 km duruyo. Haftaya kararlıyım çevirecem ehliyete taaaa nisanda girmiştim sınava