Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Galiba başlıklar arasında hiper hızla uçtum ama buraya yazmıştım eminim.

Arkadaşlar Beylikdüzünde her haftasonu kahvaltı buluşması var. Öyle katılmak içinde davete gerek yok. Topice geliyorum yaz listeye alsınlar sizleri. Listenin amacıda birbirine yakın olan arkadaşların toplanabilmesi için. Biz bakırköry çevresi olarak kesin olmamakla birlikte E-5't Teknosanın parkında buluşruzu muhtemelen. Yakında olan veya gelipte birlikte grup sürüşü yapmak isteyenler gelsinler. Birbirimizi geride bırakmamak adına liste yapıyoruz ki gelecek olanları bkleyelim. An gelir geç kalınır diye.

Kerim metak etme benle bir sür ondan sonra karar ver. Tamamn yavaş ve mahrur bir şekilde sürüyorum. Zannedersin buralar benim teftişe gelmişim gibi. Eğer yol müsait değilse konvoy başı ben oluyorum ve asla oralı olmadan 50 km ile gidiyorum. Garaj ise cidden başka bir konu. O kadar dik ve karanlık ki uzunları yakarak giriyorum. Zaten arabalarda zor giriyor ama hesaplı bir yer. Gönül rahatlığıyla bırakabiliyorum.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Arkadaşlar uzun süredir takip edemiyorum kusura bakmayın. Bu haftasonu buluşması aramızda mı oalcak yoksa hani kız ark-eşler de katılaacak mı?

Birde goodenough sen dün Fatih Karagümrükün oralarda bulundun mu? Eğer geçtiysen seni gördüm. Daha doğrusu taximotodan tanıdım. Bej rengi mont vardı sanırım:)
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
latifpolat' Alıntı:
Arkadaşlar uzun süredir takip edemiyorum kusura bakmayın. Bu haftasonu buluşması aramızda mı oalcak yoksa hani kız ark-eşler de katılaacak mı?

Birde goodenough sen dün Fatih Karagümrükün oralarda bulundun mu? Eğer geçtiysen seni gördüm. Daha doğrusu taximotodan tanıdım. Bej rengi mont vardı sanırım:)

Evet latif polat o bendim, zaten oralarda oturuyorum :cherry:
keşke bir şekilde durdursaydın, konuşurduk, ben hep o saatlerde oralardayım, görüşebiliriz...:wiinkk:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Ya sorma ben otobüsteydim tam tersi istikamete. Otobüsün camından kafayı çıkarıp bağırsaydım Goodenaaaaaaaaaaaaaagh diye:mrgreen: :mrgreen: Vay bee tesadüfe bak. Bende cağaloğlunda çalışıyorum. Sana yakın aslında gelsene bi gün gitmeden USA'ya. Bir kahvemi iç. Beklerim. Tabi diğer arkadaşlar içinde geçerli:)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
latifpolat' Alıntı:
Arkadaşlar uzun süredir takip edemiyorum kusura bakmayın. Bu haftasonu buluşması aramızda mı oalcak yoksa hani kız ark-eşler de katılaacak mı?

Bu hafta sonu için böyle bir durum benim adıma yok. Maalesef ters bir hesaplama yüzünde bensiz tatile gitti. :pr: Şu an hasretle gün sayıyorum. :salut:

eh bekarlığın tadı başka zaten :bounce:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
scud' Alıntı:
Bu hafta sonu için böyle bir durum benim adıma yok. Maalesef ters bir hesaplama yüzünde bensiz tatile gitti. :pr: Şu an hasretle gün sayıyorum. :salut:

eh bekarlığın tadı başka zaten :bounce:


Yok be abi ne olursa olsun onların yeri ayrı. Kılıbık falan demeyin ha. Seviyoruz be napalım:wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
latifpolat' Alıntı:
Goodenaaaaaaaaaaaaaagh diye:mrgreen: :mrgreen: Vay bee tesadüfe bak. Bende cağaloğlunda çalışıyorum. Sana yakın aslında gelsene bi gün gitmeden USA'ya. Bir kahvemi iç. Beklerim.
süpersin abi ya :mrgreen:
gelirim tabi ki gelirim, neredesin orda tam olarak, ben çok geziyorum, oralara da geliyorum, sultanahmete geçerken uğrarım, çok sevinirim...

latifpolat' Alıntı:
Yok be abi ne olursa olsun onların yeri ayrı. Kılıbık falan demeyin ha. Seviyoruz be napalım:wiinkk: :wiinkk:

biz ABD'ye niye gidiyoz sanıyosunuz? bir tutuldun mu tam tutuluyorsun ve bu tutkunluk içini de yakıyor, mutlu da ediyor...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Valla başım üstüne beklerim.Ben Kapalıçarşının çıkışında Nuruosmaniye cad. varya ordayım oraya gelince bana bi alo dersin ben yönlendiririm seni.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
latifpolat' Alıntı:
Valla başım üstüne beklerim.Ben Kapalıçarşının çıkışında Nuruosmaniye cad. varya ordayım oraya gelince bana bi alo dersin ben yönlendiririm seni.

LatifPolat nuriosmaniye de yoksa mücevherat işleriylemi uğraşıyosun. Öyleyse benim kanka var oralarda mıhlamacı Serço. Ondada 125 ZN var ortağındada var. :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Mücevherat değil el dokuması halı. Ama çalıştığım binan hemen yanı motosiklet parkı gibi bir sürü var. 2 tane de 125 zn var muhtemelen bunlardan biridir. Teki kırmızı teki siyah. Hatta geçen gün dedim sahiplerini görsemde tanışsam falan diye:) Ya birazdaha uğraşırsak uzaktan akraba falan çıkıcaz heralde:queen:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
136
selam arkadaşlar...
dün bahsetmiştim gaz teli probleminden. Bunu kendim çözemedim çok karısık geldi daha önce motor görmemis bi adam olarak bana neyse bugün arkama bi arkadası da atıp (biraz ağır çekelimde motor çok kaçmasın diye malum gaz kesemiyom) servize gittim ? Mübalağa olmasın ama hani bi film var hız tuzağı diye duramayan durmayan bi lotobüs mevzu.. o misal gittik servise... Mecidiyeköy'deki ERKale servis. Neyse gösterdim motoru dediler ki ve gösterdiler ki gaz kolunun hemen yanından kırılmış tel ya da zedelenmiş. Tesadüf aynı sorun ile karşılaşıp gelen bi arkadaş daha vardı kırmızı 125 zn siyle tanıştık konuştuk siteyi annattım ona da neyse sonuç olarak yarım saatte falan teli değiştirdiler. Lakin bana 20 kaada patladı. Göya bu sigorta kapsamında olmuyomus...
Şimdi mondial tüketici danışmayı da arayıp ne sigorta kapsamındayı bi detaylıca öğrenmeye çalışcam durum buyken bu...
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
şu an için 23 kişiden 3 kişinin oyu ile Zeytin önde :pr: :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Hah tamam işte siyah olan Serço'nun kırmızı ortağının :) tabi o parka bırakıyolarsa .
Valla Zeytin olmadı bu gidişle biz bi isimde karar veremicez logoyuda seçemicez galiba umutsuzluğa düşmeye başladım :(
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
136
ya burda logo seçimi de isimde zor oluyo üye sayısıda giderek artacak zaten 100 tane fikir çıkacak en iyisi su haftasonu toplantısını sehir içi biyerde yapıp logoyu ismi hemen belirlemek.

bu arada mondial tüketici danısmayı aradım neyin garanti içinde neyin değil olduğuna servisler karar veriyo kıl oldum. Tamamen keyfi yani
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Ne isimde anlaşıyoruz ne logoda galiab hepsini bir potada eritecez.

İsim şöyle olsun :

Motorunun adı ne : Zen ZeyTiN 125ZN FUN vs.
Logonuz ne : Tut şu bezin bir ucundan açalım gör - oha abi bu ne 10x20 metre bu nasıl logo :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
okan4037' Alıntı:
beyler sızın grubun ısmı ne oldu zeytın oldumu

Merhaba okan, seninde oylama hakkın var:
www.easyasnet.com/anket_2
www.easyasnet.com/anket_3


@ bulent sarı
Bulent geçmiş olsun. İşi çözdükten sonra siteden servisler alanına o servis hakkındaki fikirlerini girermisin ?

@ ALL
Arkadaşlar çok üzülerek bu hafta sonu sizlere dahil olamayacağımı belirtmek isterim. Ani bir gelişme sonucu Silivri'ye annemle babamın yanına gitmek durumundayım :pr: , benim içinde eğlenin:salut:

Bugün oylamalara katılamayan herkezin oylama şifrelerini ve adreslerini bir kez daha buradan kendilerine mesaj atıcam ve mail adresi olanlara mail yollicam. Biraz sıkıştıralım belki bi sonuç alırız :)

HATIRLATMALAR:
www.easyasnet.com/anket_2
www.easyasnet.com/anket_3



ii gunner.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
273
meraba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım.Fakat malesefki ankaradayım.Güzel gezilerinize katılamıcam.Umar Bu Fan öle buyurki hakkaride bile gezi düzenlersiniz.
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
3
kardeş ben de var . Hiç düşünme al . 4 zamanlı hava soğutmalı .ben Antepliyim Kilise gözüm kapalı gidip geliyorum . banamısın demiyor motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst