- Katılım
- 22 Mar 2014
- Mesajlar
- 59
Arkadaşlar merhabalar.. Znu mu aldığımdan beri sabahları çalıştırmada sorun yaşıyorum..Rölanti ayarı için ustaya gittiğimden bahsetmiştim..Bilenler bilir Çayyolunda Behzat Ustaya götürmüştüm daha önce lakin henüz acemi olduğum için her defasında gitmeyi gözüm almıyor..İki defa işyerime motorla gitmeyi becerebildim fakat orada da mesai bitiminde çalıştırmak sorun oldu motoru..Hatta iki saatlik bir işim için park halinde bekleyen motorumu çalıştırırken de sorun yaşadım...anlayacağınız motor soğuduğu anda çalıştırmak için üç beş defa belli aralıklarla marşa basmam gerekiyor ve bu durum fena halde canımı sıkıyor..Benzer problemleri yaşayanlar varsa aranızda bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim..
Çalıştırken gaz verdiğini düşünerek yazıyorum. Bu bizim motorların, ateşleme bobini ve otomatik jiklesi tabiri caizse tam çin işi olduğu için, bu şekil sorunlar mevcut. Rölanti ayarıyla ne kadar oynarsan oyna soğuduğunda tekrar çalıştırmak zor malesef. Çalışmamaya inat ettiği zaman, ayak marşına 2-3 defa bas, çalıştırmak için değil sadece bas, 1 defa çok kısa süreli marşa basıp bekledikten sonra tekrar marş gaz ile devam et. Eğer hala çalışmasında sıkıntılar varsa otomatik jikleye baktırmanı tavsiye ederim.