- Katılım
- 29 Eyl 2010
- Mesajlar
- 87
öncelikle serkan hoşgeldin aramıza. bende senin gibi asya 125t kullanıyorum.
far olayına gelince senin taktığın yer çok kısa mesafe aydınlatma sağlar diye düşünüyorum. ama ilginç olmuş. :cat:
hoşbulduk diyor hemen savunmaya geçiyorum görüş mesafesi metre olarak atmak istemiyorum kafadan ama bir akşam çekip koyabilirim görüntüsünü jantlarıda fırınla boya ile boyadık siyah daha bi yakıştı sanki ama tinerle çıkartmak kolay eski hali için