Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
öncelikle serkan hoşgeldin aramıza. bende senin gibi asya 125t kullanıyorum.

far olayına gelince senin taktığın yer çok kısa mesafe aydınlatma sağlar diye düşünüyorum. ama ilginç olmuş. :cat:

hoşbulduk diyor hemen savunmaya geçiyorum görüş mesafesi metre olarak atmak istemiyorum kafadan ama bir akşam çekip koyabilirim görüntüsünü jantlarıda fırınla boya ile boyadık siyah daha bi yakıştı sanki ama tinerle çıkartmak kolay eski hali için:)
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
41
Arkadaşlar LS2 çeneden açılan kask almayı düşünüyorum sizce bu motorun üzerinde nasıl durur :)
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
serkan kusura bakma ben atlamışım hoşgeldin demeyi :)
hoşgeldin :)

jantlar benim dikkatimi cekti, gerçekten çok güzel olmuş :)

gece sürüşlerde benim değiştirdiğim ampülde pek fayda etmedi. nedenin bilmiyorum ya farı toros farıyla değiştirmek gerekicek, yada senin yaptığın gibi yolu andınlatmak için tekerlere yakın bi yere bu sis farlarından takmak gerekecek.
tahmini söylüyorum ama 15,20 metre aydınlatsa gece sürüşünde ortalama 50 km ile giderken yeterli olur gibi geliyo.
ama sen yinede zahmet olmazsa bi resimle bizi bilgilendirirsen cok güzel olur.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
hoşbulduk diyor hemen savunmaya geçiyorum görüş mesafesi metre olarak atmak istemiyorum kafadan ama bir akşam çekip koyabilirim görüntüsünü jantlarıda fırınla boya ile boyadık siyah daha bi yakıştı sanki ama tinerle çıkartmak kolay eski hali için:)

hehe güzel cevaptı. :cat:
benimki tahmin sadece tabi kullanmadım görmedim senin tecrüben önemli benim için. sen yeterli diyorsan öyledir.

Arkadaşlar LS2 çeneden açılan kask almayı düşünüyorum sizce bu motorun üzerinde nasıl durur :)

çoğumuz ls2 kullanıyor. ben yarım kaskını kullanıyorum. çeneden açılanını pek tavsiye etmiyorlar forumda. nedenini tam manasıyla anlayabilmiş değilim. kesinlikle tam alın diye tutturuyor millet. sanırım birazda güvenlik açısından.

serkan kusura bakma ben atlamışım hoşgeldin demeyi :)
hoşgeldin :)

jantlar benim dikkatimi cekti, gerçekten çok güzel olmuş :)

gece sürüşlerde benim değiştirdiğim ampülde pek fayda etmedi. nedenin bilmiyorum ya farı toros farıyla değiştirmek gerekicek, yada senin yaptığın gibi yolu andınlatmak için tekerlere yakın bi yere bu sis farlarından takmak gerekecek.
tahmini söylüyorum ama 15,20 metre aydınlatsa gece sürüşünde ortalama 50 km ile giderken yeterli olur gibi geliyo.
ama sen yinede zahmet olmazsa bi resimle bizi bilgilendirirsen cok güzel olur.

ya kerem sana bi şey sorucam. serkanda aynı konuya değinmiş. geçen sayfalarda buji ngk yapmışsın ama benim tamirci bana sahtesini taktı 10 liraya. kafasına göre ateşleme yapıyo. bazen beni çok sıkıntıya sokuyor. marş almıyor bi türlü. zaten değiştireli 1500km oldu. sanırım sen orjinalini aldın. nasıl ayırt etcem ben. senin yazdığın numara doğrumu?
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
22
süspansiyonun yanları da iyi olmuş evet. ben direk kısa farın kablosuna bağladım 3ü birlikte yanıyor..
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
süspansiyonun yanları da iyi olmuş evet. ben direk kısa farın kablosuna bağladım 3ü birlikte yanıyor..

3 ü birlikte yakıyorsun ama polis gördüğü zaman sıkıntıya sokar seni veya karşıdan gelen kişinin kesin gözünü alır ence ama bilmiyorum sen daha iyi bilirsin dostum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 ----------

hehe güzel cevaptı. :cat:
benimki tahmin sadece tabi kullanmadım görmedim senin tecrüben önemli benim için. sen yeterli diyorsan öyledir.



çoğumuz ls2 kullanıyor. ben yarım kaskını kullanıyorum. çeneden açılanını pek tavsiye etmiyorlar forumda. nedenini tam manasıyla anlayabilmiş değilim. kesinlikle tam alın diye tutturuyor millet. sanırım birazda güvenlik açısından.



ya kerem sana bi şey sorucam. serkanda aynı konuya değinmiş. geçen sayfalarda buji ngk yapmışsın ama benim tamirci bana sahtesini taktı 10 liraya. kafasına göre ateşleme yapıyo. bazen beni çok sıkıntıya sokuyor. marş almıyor bi türlü. zaten değiştireli 1500km oldu. sanırım sen orjinalini aldın. nasıl ayırt etcem ben. senin yazdığın numara doğrumu?


ertanos dostum bujiyi fazla sıkmış olabilirsiniz veya azda sıkmış olabilirsiniz benimde başıma gelmişti ha şu da olabilir emme manifoltu delinmiş yırtılmış kelepçenin olduğu yere dikkat etmek gerekli benim birçok kez yırtıldı ve ya delindi hava kutusu karburatör emme manifoltuna bağlı ve her çukurda titreşimi yiyor zamanla deliniyor veya yırtılıyor
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
ertanos hocam, ben bugün bi problem yaşadım.
ne yaptıysam çalışmadı motor.
15 dk kadar mesafede bi yere gittim. motoru durdurdum, sonra yaklaşık 1 saat kadar sonra yeniden çalıştırmayı denedim fakat çalışmadı. ayak marşı ile bastım bastım çalışmadı.
çok ilginç, ilk defa böyle bi sorun yaşadım 2500 km oldu alalı.
benimde aklıma hemen senin dediğin olay geldi, acaba benim aldığımda sahte mi diye düşündüm.
neden nasıl ayırt edilir hiç bilmiyorum. en başlarda iyi çalışıyordu ama şimdilerde bi garipleşti motor.
sesi falanda bi garip, rolantisi cok ayarsız.bi hızlanıyo, bi tekliyo. bi gariplik var ama ben anlamadım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------

serkan emme manifoltu nerede tam olarak ?
yarın ben bi bakim onada. bujiyi az yada cok sıktığımızı nasıl anlarız? nedir ayarı
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
3 ü birlikte yakıyorsun ama polis gördüğü zaman sıkıntıya sokar seni veya karşıdan gelen kişinin kesin gözünü alır ence ama bilmiyorum sen daha iyi bilirsin dostum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 ----------




ertanos dostum bujiyi fazla sıkmış olabilirsiniz veya azda sıkmış olabilirsiniz benimde başıma gelmişti ha şu da olabilir emme manifoltu delinmiş yırtılmış kelepçenin olduğu yere dikkat etmek gerekli benim birçok kez yırtıldı ve ya delindi hava kutusu karburatör emme manifoltuna bağlı ve her çukurda titreşimi yiyor zamanla deliniyor veya yırtılıyor

tamam üstad kontrol edicem. sağol.:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
[/COLOR]serkan emme manifoltu nerede tam olarak ?
yarın ben bi bakim onada. bujiyi az yada cok sıktığımızı nasıl anlarız? nedir ayarı[/QUOTE]

seleyi söküyorsun 4 adet vidası var 10 anahtarla açılan2 tanesi akünün altında tam uç noktada 2 taneside kapağı açtığın gibi tam önünde.şimdi hocam seleyi çıkarttığında karburatörü göreceksin ve bir boruya bağlı google emme manifoltu yazarsanda görebilirsin bu parça delindiği veya yırtıldığı zaman rolanti saçmalıyor ve motora tam karışım gitmez yüklendikçe yüklenirsin gitsin diye sonra egzoz patlatmaya başlar yakıt artar :) o parça kalitelisi 10 tl dandiği 5 tl kaliteli al ve 2 tane 10 anahtarla açılan vidasını aç değiştir değiştirmek için karburatör kelepçesi var o boruya bağlı ve karburatöre de hava filtresi kutusu bağlı onunda kelepçesini sökmen lazım biraz uzun oldu ama kusura bakma takılırsın yine buradan yazabilirim
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
22
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
Ls2 kullananlar memnun görünüyo http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/43654-ls2-marka-kask-aldim-incelemesi-7.html

peki arkadaşlar bizim 125znde bu kaskı alırsak dışarıdan nasıl görünür yani kaba dururmu malum motor ufak :)

dostum ben kullandım ve hala da kullanıyorum dışarıdan daha bir şirinlik katıyor kask gerçekten çok rahat ls2 tom cat aldım ondan memnun değilim saçların uzun değilse yanlardan kulaklarına çok rüzgar yiyorsun ama zamanla alışıyorsun
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
22
3 ü birlikte yakıyorsun ama polis gördüğü zaman sıkıntıya sokar seni veya karşıdan gelen kişinin kesin gözünü alır ence ama bilmiyorum sen daha iyi bilirsin dostum

bu güne kadar bi sıkıntı çıkarmadı polisler. zaten ben tamamen karşıya vermedim farları malum istanbulun yolları hem sahilde hem minibüs yolunda köstebek yuvası gibi her yerde çukurlar var tam olarak yolu aydınlatması için biraz daha aşağıya eğik yaptım. 3-5 kere polis çevirmesinden geçtim daha durdurup bişey demediler yani :)
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
doancan bu konuda cok haklısın. hem sahil yonda hem minibüs yolun korkunç tehlike yaratan ciddi çukurlar var.
cok dikkat etmek gerekiyor.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
tamam üstad kontrol edicem. sağol.:cat:

rica ederim motorun takıldığın parçalarında yardımcı olabilir bütün motorcular bu motordan yakınıyor tospağa modeli diyorlar 150zat ve bu modelin uğraşması çok zor olduğunu söylüyorlar benim birde en çok değiştirdiğim parça sargı oldu bu motorda 7 li sargı kullanıyorlar yanlış hatırlamıyorsam değiştirmek için sanayi yapımı bir parçanız olması lazım
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
serkan cok saol.
bu benim motorun içi :) burada görünüyor mu? ben tam anlamadım :)
http://img706.imageshack.us/img706/4272/fotoraf0004wz.jpg

rica ederim dostum burdaki B yazan parça tahminimce hiç değiştirmedin ve üzerinde gelen 5 tl diye dediğim dandik olanı bu kaliteliden de alsan dediğim gibi girdiğin çukurlarda sarsılacak ve delinecek onu söküp baktığında sorunun onda olduğunu göreceksin sende sökmüşsün baya ama motor sıfırken herhalde çünki benimkinin içi bu kadar iyi değil yani şuanlık öyle motoru seleyi söküp yıkattığımda aynen böyle olur :)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
Forum şenlenmiş :)

Serkan-17 çeneden açılır modelinimi kullanıyorsun?

serkan diyebiliriz dostlarım bende kullanıyorum kaskları gününe göre mesela kışın kesinlikle çene açılırı kullanıyorum ki çok iyi yazın tom cat daha rahat gibi ama kulaklara rüzgar yediğinden dolayı çene açılırın üstünü söktüm ve himan diye tabir edilen tarzda bir kask oldu :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:20 ----------

serkan saol :) ben ona bi bakim yarın.

ayıptır sorması kaç km desin dostum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

serkan saol :) ben ona bi bakim yarın.

birde önemli söktüğünde içine birşey kaçırmamaya dikkat et vida felan düşerse kötü olur 3 kuruş kar edecekken 5 kuruş masraf etme çok dikkatli ol yani

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:30 ----------

herkes gitti mi ne oldu sustu forum ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst