Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
darkform' Alıntı:
selam thebarbarian,

Birde sarı taximizin satılmasına içim el vermiyor :)

ii gunner.

benim de içim el vermiyor ama her güzel şey bir gün bitermiş, yazarken bile gözlerim doluyor, arkadaşlar bu başka bir duygu, az kaldı bu duygudan dünyada...değerini bilelim...:rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
goodenough' Alıntı:
benim de içim el vermiyor ama her güzel şey bir gün bitermiş, yazarken bile gözlerim doluyor, arkadaşlar bu başka bir duygu, az kaldı bu duygudan dünyada...değerini bilelim...:rendeer:


Satma nedenin neydi anlayamadım.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
scud' Alıntı:
Bu kadar olur yani. Örnek süper. Keşke evde olsam webcam le ayakkabılarımı göstersem. Bağcıklar bağlı değil
Sen boşver on zaman çantayı.:pPoşet falan taşı yanında...:queen:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Arkadaslar o deri çantalara ne koymayı düsünüyorsunuz. Yani kilitli değil ki koyduğunuz seyler çalınabilecek şeylerse yanınınzda taşımanız zorluk çıkarır. Ben sırt çantası kullanıyorum her ihtiyacım yanımda. Ama belki arkaya kasa gibi olanlardan alabilirim.

@darkform
Verdiğin bilgiler için saol. 60 milyonluklardan taktıran olursa fotografi ile deneyimini yazarsa sevinirim çünkü bende düşünüyorum.
Teşekkürler.

Birde artçılar ile nasıl rahat sürdüğünüzü anlamış değilim. sürerken denge zorluğu çekiyorum.

@goodenough
Yolun açık olsun. Neden, ne kadar süre , nereye gibi sorular sorsam bende yurt dışı gidişin için :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Artçı olayı pek problem olmuyor yaw . Ben aldığımdan beri artçıyla kullanıyorum . Arkadaki fazla kıpırdanmadığı sürece hiç bi problem yok.

Cam olayını ben pek bizim motora yakıştıramadım bitane gördüm hoş olmamıştı. sanki orjinalliği gidiyo gibi geldi bana . Ama bu benim görüşüm tabii.

Arkaya sertolan çantalardan takmayı düşünüyosan KYOX bence bi daa düşün. Ben motoru aldığım yerde bi denedim olurmu diye cok kötü durdu. Deri daha güzel duruyo . Kilit olayında haklısın çantalarda kilit yok buna bi çözüm bulmak lazım. Bende belki çanta olayını yan çantalarla geliştirebilirim.
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
677
evet bencede cam olayı kötü vespa özentisi gibi olmayalım:))))))))))zen in duruşunu ve orjinalliğini bozmayalım çanta olayına gelince böyle sade daha güzel
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
hard Case

Ya arkadaşlar o deri olmayan plastik kasalı çantalar touring motosikletler için değilmi ? Bizim zıpırlar gerek kasa gerek gidon yapısı itibariyle şehir içi cruiser'ları gibi. Yani küçük chopperlar :) Kesinlikle deri tercih edilmeli bence. Plastik kasalı çantaları beğenmiyorum ve hiç yakıştıramıyorum. Sadece fikir, kızmayın :rendeer:

ii gunner.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
darkform' Alıntı:
Ya arkadaşlar o deri olmayan plastik kasalı çantalar touring motosikletler için değilmi ? Bizim zıpırlar gerek kasa gerek gidon yapısı itibariyle şehir içi cruiser'ları gibi. Yani küçük chopperlar :) Kesinlikle deri tercih edilmeli bence. Plastik kasalı çantaları beğenmiyorum ve hiç yakıştıramıyorum. Sadece fikir, kızmayın :rendeer:

ii gunner.


hah işte bende onu soolemeye çalışıyorum :) yanlız yan cantalar da arka cantada güzen duruyor yanlız paralel kenar şeklinde olanlar hoş durmuyo dikdörtgen olanlar güzel oluyo denedim gördüm . arkada oturana rahatsızlık verebilir düşüncesiyle almadım. Ama aklım çeliniyo yinede
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
kyox' Alıntı:
@goodenough
Yolun açık olsun. Neden, ne kadar süre , nereye gibi sorular sorsam bende yurt dışı gidişin için :)

Arkadaşlar ABD'ye gidiyorum, Vizeye aralık ayında başvurmuştum ama gereksiz bir güvenlik soruşturmasına tabi tutuldum ve mayıs sonunda vize çıktı hem de 5 aylık vize beklerken 5 yıllık öğrenci vizesi verdiler ben de mümkün olduğunca uzun süre kalmayı düşünüyorum
ilk önce dil okulu sonra kısmetse master...
ben umudu kesmiştim vize işinden yoksa kendimi alıştırmazdım motoruma :pale:
iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim, bu arada forumda çanta olayı var, arkadaşlar ben ekim ayında iki heybe bir sosis çanta ve iki püsküllü deri elciği 120YTL'ye (peşin fiyatına 6 ay taksitle) almıştım balmumcudaki kuzey motodan...reklam sayılmıyor dimi bu???
artçıya hiçbir zararı olmuyor, ben de bizzat kendi motorumda artçı olduğum için biliyorum ama şunu öneririm çantanın arkasına motorun kaportasına zarar vermeyecek bir malzeme koyun yoksa çiziyor veya siyah rengini bırakıyor kaportaya, grenaja herneyse işte :)
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
57
arkadaşlar tekrardan merhaba ben istanbul beyoğlunda oturuyorum bana güzel bi servis tavsiye edebilirmisiniz ucuz olup olmaması o kadar önemli değil işini adam gibi yapsın yeter şimdiden teşekküler...
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
12
thebarbarian' Alıntı:
evet bencede cam olayı kötü vespa özentisi gibi olmayalım:))))))))))zen in duruşunu ve orjinalliğini bozmayalım çanta olayına gelince böyle sade daha güzel
merhaba nasılsın ben hakan kardeşin memnun mu motorundan görüşmek üzere
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Doğrusu arakdaşlar bende hiç birşey koymak istemiyorum orjinal daha güzel. Ama aklım çeliniyor :D

@goodenough
Tekrardan gülegüle başarılar. benim baya bi arkadaşım okul ve iş için gittiler amerika'ya güzel sanatlar öğrencileri ve baya tutturdular orda yaşamayı. ;)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@ goodenough
Yolun açık diğer herşey gönlünce olsun, sevgiler.

@ siyahus
Bu çantalara minik kilitler varya, onlar olmazmı ? Zaten çantaların içlerine öyle aman aman değerli bişiler koymicam. yağmurluğum ve branda mesela... Yanlara aynen dediğin gibi dörtgen olanlardan değilde, daha yuvarlak hatlı olan lardan almayı çok istiyorum.

ii gunner.

byblade' Alıntı:
arkadaşlar tekrardan merhaba ben istanbul beyoğlunda oturuyorum bana güzel bi servis tavsiye edebilirmisiniz ucuz olup olmaması o kadar önemli değil işini adam gibi yapsın yeter şimdiden teşekküler...

Daha evvelki sayfalarda bu konu hakkında bir takım bilgiler var. Ben kendi adıma Gedizler Ziverbey fena değil diyebilirim.

ii gunner.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çanta

selamlar
bende sarı taksideki çantalardan var
bir tanesinde branda var kullanışı gayet hoş ayrıca motora ayrı bir hava katıyor
yalnız kilitsiz oluşu eksi lakin şuana kadar bir problem yaşamadım
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
677
İSTİNYE MOTOR LTD ŞTİ' Alıntı:
merhaba nasılsın ben hakan kardeşin memnun mu motorundan görüşmek üzere


hakan merhaba kardeşim memnun ama ondan çok ben biniyorum:)))cumartesi arkadaşımın motoru için uğrayacağım size sanırım aküsü boşalmış marş basmıyor ayak marşıyla çalıştırıyoruz :))))
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Selamlar,

Site üzerine Servis, Bayi ve Yedek Parçacılar veritabanını girdim. mondialmotor.com'da yer alan tüm firmaları ekledim. Üyeler ekli firmalar hakkında yorum yazabilir ve yazılan yorumları okuyabilir. Bu şekilde güvenilir ve işin hakkını veren servisleri yakalayabilir, diğerlerinide daha net gözlemleyebiliriz. Yeterki irtibat halinde olduklarımız hakkında yorum yazmaya üşenmeyelim.

Yorum güncelleme ve servis arama gibi 1-2 özelliği henüz bitiremedim. onlarıda 1-2 gün içerisinde hallederim.

Herhangibir hata mesajı alırsanız lütfen bana bildirin. Eklenmesini istediğiniz özellikleri lütfen bana iletin. Ben çıkıyorum ZeytiN'le biraz tur atmaya :)

http://www.easyasnet.com/zeytin/www/

ii gunner. :rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
10
Herkeze slm, uzun zamandır forumu sessizce ve merakla takip ediyorum zn mi spariş verdim salı günü alıcam bi aksilik olmazsa şimdiden Hoşbulduk
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
oooo siz cete olmususnuz abı 125zn cıler:)

ayrıca neVr sımdıden motorun hayırlı olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
10
eywll.. okan umarım bi gecikme yaşanmaz .Salı bi ömür gbi şimdiden :)
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
bılırım o duyguyu ama ogun bı gelsın bıde ıslemler bıtınce motorun ustune oturdunmu ondan zevklı baska bısey olamaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst