kyox' Alıntı:
@goodenough
Yolun açık olsun. Neden, ne kadar süre , nereye gibi sorular sorsam bende yurt dışı gidişin için
Arkadaşlar ABD'ye gidiyorum, Vizeye aralık ayında başvurmuştum ama gereksiz bir güvenlik soruşturmasına tabi tutuldum ve mayıs sonunda vize çıktı hem de 5 aylık vize beklerken 5 yıllık öğrenci vizesi verdiler ben de mümkün olduğunca uzun süre kalmayı düşünüyorum
ilk önce dil okulu sonra kısmetse master...
ben umudu kesmiştim vize işinden yoksa kendimi alıştırmazdım motoruma

ale:
iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim, bu arada forumda çanta olayı var, arkadaşlar ben ekim ayında iki heybe bir sosis çanta ve iki püsküllü deri elciği 120YTL'ye (peşin fiyatına 6 ay taksitle) almıştım balmumcudaki kuzey motodan...reklam sayılmıyor dimi bu???
artçıya hiçbir zararı olmuyor, ben de bizzat kendi motorumda artçı olduğum için biliyorum ama şunu öneririm çantanın arkasına motorun kaportasına zarar vermeyecek bir malzeme koyun yoksa çiziyor veya siyah rengini bırakıyor kaportaya, grenaja herneyse işte
