- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 702
200 kaat kardayız yanii hatta ben 9 taksit aldım vade farkına rağmen daha ucuza geliyo toplam 1730 oldu 
Bu arada Gedizler halletmiş benim ZeytiN'i benzin hortumu sıkısıyomus dediler. Aksam alcam
Sisfarını sordum servise. bizim aletlerin elektrik tesisatı güçsüz olduğu için iyi olmaz dediler . Aküden ziyade sisfarları cok akım çekeceğinden kısadevre yapma yada kabloların yanması sözkonusu olabilirmiş. Alarm içinse takılabilir ama otomatik çalıştırma fonksiyonunu bağlatma dediler. Sadece darbe özelliği aktif olsun dediler. bilginize.
Bu arada Gedizler halletmiş benim ZeytiN'i benzin hortumu sıkısıyomus dediler. Aksam alcam
Sisfarını sordum servise. bizim aletlerin elektrik tesisatı güçsüz olduğu için iyi olmaz dediler . Aküden ziyade sisfarları cok akım çekeceğinden kısadevre yapma yada kabloların yanması sözkonusu olabilirmiş. Alarm içinse takılabilir ama otomatik çalıştırma fonksiyonunu bağlatma dediler. Sadece darbe özelliği aktif olsun dediler. bilginize.