- Katılım
- 29 Nis 2005
- Mesajlar
- 233
Selam arkadaslar.
Benim sol fren sıvısı akıtıyor. fren kolum yağ yağ oldu. Zeytinburnundaki servise gittim. Çok alakasızlardı..
Selam verdim hemen ayaklandı dükkan sahibi, sorunumu söyledim surat ifadesi değisti birazdan bakarız dedi. Dükkanda 3 çırak bi kendisi vardı. 10 dakka dışarda bekledim baktım gelen yok içeri girdim adamlar beni unutmuslar. Patron çırağını gönderdi. Çırak baktı bön bön sorunumu anlayım dinlemeden fren kolu çizmişsin dedi frenin değişmesi gerek parça yok dedi, ben yahu oda nerden çıktı bende yağ akıtıyor dedim bir daha baktı bu sefer de fren sıvısı kutusunu komple değiştirmek gerek parça elimizde yok dedi. Ama şimdilik biraz sür istersen demeyi unutmadı. yani ilgi alaka sıfır.
Neyse aksama şirinevler servisine de bir soracam bakalım ne diyecekler.
iyi günler
Benim sol fren sıvısı akıtıyor. fren kolum yağ yağ oldu. Zeytinburnundaki servise gittim. Çok alakasızlardı..
Selam verdim hemen ayaklandı dükkan sahibi, sorunumu söyledim surat ifadesi değisti birazdan bakarız dedi. Dükkanda 3 çırak bi kendisi vardı. 10 dakka dışarda bekledim baktım gelen yok içeri girdim adamlar beni unutmuslar. Patron çırağını gönderdi. Çırak baktı bön bön sorunumu anlayım dinlemeden fren kolu çizmişsin dedi frenin değişmesi gerek parça yok dedi, ben yahu oda nerden çıktı bende yağ akıtıyor dedim bir daha baktı bu sefer de fren sıvısı kutusunu komple değiştirmek gerek parça elimizde yok dedi. Ama şimdilik biraz sür istersen demeyi unutmadı. yani ilgi alaka sıfır.
Neyse aksama şirinevler servisine de bir soracam bakalım ne diyecekler.
iyi günler