- Katılım
- 29 Nis 2005
- Mesajlar
- 233
Ben ZeN'e oy verdim. ayrıca ilk biz mondialcılar kurarsa bu motorun ismi bizim seçtigimiz olur. Bu arada benim meslek Grafikerlik
kararlar netlesirse bi ara logo vs. müsait zamanlarda tasarlarım sizin için.
Ayrıca farkettim ki motorda, kask ile gidince bol bol sinek katlediliyor
kaskın ön camını indirmeyi unutanlara sinek ziyafeti var..
Ayrıca farkettim ki motorda, kask ile gidince bol bol sinek katlediliyor