- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 912
Ben fazla ancak işler caddelere trafik olunca giriyorum. Taksime bile giderken hep ara yolları kullandım. Çayır çimen geze geze geldim. Hatta ambarlara girdim deymeyin keyfime. Kırmızı ışık oluncada mutlaka camı açık bir arabanın yanına giriyorum. İflet oluyorlar ama hep iyi arabaların yanına. Mesela bu sabah Mercedeste bir adam vardı, mutlaka büyük bir şirketin genel müdür filan, öyle bir baktı ki acıdım hatta gel arkama atla ben seni bırakayım diyecektim. 
Şu hayırlı günde Allahım trafiği felç et yarabbim ! Gidemesinler bir yerden bir yere. Amin.
Şaka maka bende artık işe motorla gidemiyeğim, malum otopark günlüğü 5 ytl. (En ucuzu ve açık) + benzin parası. Çık işin içinden çıkabiliyorsan.
Şu hayırlı günde Allahım trafiği felç et yarabbim ! Gidemesinler bir yerden bir yere. Amin.
Şaka maka bende artık işe motorla gidemiyeğim, malum otopark günlüğü 5 ytl. (En ucuzu ve açık) + benzin parası. Çık işin içinden çıkabiliyorsan.
