- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 235
Ben isim olarak benimkine Karakız diyorum. Kız arkadaşım kızıyo. Onun yanında da zeytin diyorum:mrgreen: Ama grubun adı darkform un dediği gibi ZeN olabilir. Bana çok uygun geldi
darkform' Alıntı:ZeN güzel fakat ileride gezilere ve kulübe dahil olmak isteyecek Asya'lı ve Truva'lı arkadaşlar da olabilir. Onlara belki biraz uyumsuz kaçabilir diye düşünüyorum
ii gunner :queen:
the_punisher71' Alıntı:siyah daha gzl beeee :mrgreen:
eeee bu isim nası kararlaştırılcakkk
anket oy felan filan işte :silent:
scud' Alıntı:Latif arkadaşım hala bir parça şoku atlatamadım. Ucuz yırttım diyebilirim. Allah tüm motorcuları korusun ve daha sıkışık beter bir trafik yapsın ki tüm dört tekerler yolda hiç gidemesin. Normalde sabah çok kolay ve rahat geldim. Sadece Şişhane'de otopark için sorun oldu. Zaten otopark ile de anlaşamadım olan bize oldu. Şu an hesap kitap işindeyim. Galiba otopark yüzünde işe motorla gelemiyeğim. Günlüğü 5 ytl istiyorlar. En ucuzu bu. Ayda 130 ytl ediyor bide benzini hesaba katarsam 180 ytl sadece işe gidiş geliş. Taksim işte tüm otoparkçıların gözü dönmüş. Hele bir tanesi çalarlar bunu dedi oha dedim. Şimdilik bizim şirketin arkasında ki otoparka bıraktım ama aklım onda. Motorun bu var derdin var. Paranla bile park edemiyorsun.
peri' Alıntı:yaa arkadaşlar siz çok ucuz buldunuz ama sorduğum yer bornova da ankara cad üstünde yetkili bayi. birde bornova meydandan aşağı inerken bakırcıoğlu diye bir mağaza var. orasıda aynı fiyatı verdi. peşin 1350 . kask falan hediyeside var bu arada. çok şaşırdım siz böyle deyince...