Super Moderator
- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 5,081
@darkform,
Uzaktan marş zaten bahsettiğin sebeplerden dolayı birden fazla kez düğmeye basılınca aktif olacak şekilde ayarlı genellikle. Ama yine de kullanılması tavsiye edilen birşey değil, bağlatmamakla iyi yapmışsın.
Bir de herhangi bir oto elektrikçiye bağlatılabildiğini söylemiştin. Garantiye etkisi olmuyor mu bunun?
Uzaktan marş zaten bahsettiğin sebeplerden dolayı birden fazla kez düğmeye basılınca aktif olacak şekilde ayarlı genellikle. Ama yine de kullanılması tavsiye edilen birşey değil, bağlatmamakla iyi yapmışsın.
Bir de herhangi bir oto elektrikçiye bağlatılabildiğini söylemiştin. Garantiye etkisi olmuyor mu bunun?