- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 235
scud' Alıntı:Keretaya herşey yakışıyor valla.
Latif sen ne yaptın kardeş. Motoru alabildin mi? Sahi nerede oturuyordun. Biz çarşamba gibi buluşacağız. Ataköy'de gelirsen seviniriz.
Motor işini cuma günü halledemedim haftasonu da sınavlar vardı. Bu sabah geldiğimde açtığım yeni konuya sağolsun arkadaşlar baya bi ilgi göstermişler.
Az önce mertybr125 arkadaşı aradım. Kendisi seve seve yardım edebileceğini söyledi. İşyeri Yenibosnadaymış akşam ta ordan Sirkeciye kadar zahmet edecek. Birlikte burdanda dönücez. Allah binkere razı olsun. Heralde bu akşam artık kavuşucam karakızıma
Ben Güngören'de oturuyorum. Bana Ataköy uyar ama tabi o akşam bi problem olmazsa seve seve gelirim. Benim içinde çok iyi olur.