- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 235
Rglad' Alıntı:Sevgili Latifpolat ve Dosstum!!
Siz benim imzamı görmüşmüydünüz arkadaşlar
Ayrıca bence bu motorda siyah çok güzel duruyo yahu, hem Latifpolat motorun plaka işlemlerine falan başladılarsa artık degiştiremezsin motoru...
Ya arkadaşlar bu arada bi konuda başım çoksıkıştı. Ne yapsam bilmiyorum.
Şöyleki;
1.-Ben sertifikayı pazartesi alıcam yani ehliyeti almam en erken haftaya cumayı bulur.
2.-Bayii bugün yine aradı baskı yapıyo en son yarın al diye ben şimdi alsam ne yapıcam nasıl götürücem ehliyetsiz (Eminönü-Esenler). Ayrıca birazda acemilik var ilk motorum. Uffne yapıcağımı şaşırdım.
Ha ayrıca haftasonu aöf sınavları var alsam bile ne yapıcam nereye koyucam. Çok afedersiniz iki tarafı ...lı değnek oldu yani