Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Rglad' Alıntı:
Sevgili Latifpolat ve Dosstum!!

Siz benim imzamı görmüşmüydünüz arkadaşlar :)

Ayrıca bence bu motorda siyah çok güzel duruyo yahu, hem Latifpolat motorun plaka işlemlerine falan başladılarsa artık degiştiremezsin motoru...


:))) İmzanı şimdi gördüm. Canavar gibi diyelim o zaman. Valla dün gittim bi daha baktım iyi ki siyah rengini almışım dedim.

Ya arkadaşlar bu arada bi konuda başım çoksıkıştı. Ne yapsam bilmiyorum.

Şöyleki;

1.-Ben sertifikayı pazartesi alıcam yani ehliyeti almam en erken haftaya cumayı bulur.
2.-Bayii bugün yine aradı baskı yapıyo en son yarın al diye ben şimdi alsam ne yapıcam nasıl götürücem ehliyetsiz (Eminönü-Esenler). Ayrıca birazda acemilik var ilk motorum. Uffne yapıcağımı şaşırdım.

Ha ayrıca haftasonu aöf sınavları var alsam bile ne yapıcam nereye koyucam. Çok afedersiniz iki tarafı ...lı değnek oldu yani:))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bende siyahını aldım bence özel bir renktir siyah..

bu arada latifpolat sana tavsiyem ehliyetsiz kullanmamandır acemilikte var diyon ya ehliyetli birinden rica edecen getirecek yada atacan bi doblonun arkasına getirecen paşa paşa..

benim ehliyete daha 2 ay var ben sadece bi kere kullandım :) bekliyorum paşa paşa ehliyeti..
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Ben bir kaç gün motoru bayide bıraktım. Sağolsunlar kalabilir dediler. Sonra aldım gezdim. Hemde motora ikinci binişimde. Şu an motor otoparkta yatıyor. Sertifikayı inşallah bugün alıyıyorum. Bu demektir ki motor en az 5 gün daha yatacak.

Ehliyetsiz olarak motor kullanmayalım arkadaşlar. Zaten demişsin bir iki gün sonra ehliyet elinde olacak. Ne gereği var 0 motoru çektirtmeye.

@kyox
Benim kide gri. Çok asil duryor. Kir filan göstermiyor. Bir ara birlikte turlayalım. Aynı ikiz motor yanyana baya iyi olur. esasında bu motoru alan tüm İstanbullular birleşelim. Düşünün 10 - 15 125 ZN yanyana. Süper olur derim.

Motorumuzun gücü belli. Diğer grup gezilerinde geride kalma durumu olabilir ama hepberaber gezersek bence bir fark olmaz. Gelecek haftaya ne dersiniz. Gidip bir yerlerde piknik filan yapalım.

125ZN fan club :cat:

Açıklama :

Bence arabada vosvos nasıl bir ekolse bence motorda da 125 ZN ve tipi o değerde bir anlam değişiyor. Bu motora kendi bir lakap taksak nasıl olur? Daha cin gibi fikirlerim var.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Dharma' Alıntı:
arkadaşlar depo 13mil yona fulleniyor 98oktan..

98 oktan benzin almayın boşuna , faydası hiç yok !

Bujinin çabuk eskimesine sebep oluyor sıkıştırma oranı 10 un altındaysa !
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
:salut: Servis 9 YTL'ye depoyu doldurdu ve kesinlikle ağzına kadar doldurma dedi. Gerçi sonra onlarında benzini kalmamış benim motorla gidip onlar doldurdular. :)

Ne tembel adamım ya kendi benzinimi bile almadım
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
scud' Alıntı:
Ben bir kaç gün motoru bayide bıraktım. Sağolsunlar kalabilir dediler. Sonra aldım gezdim. Hemde motora ikinci binişimde. Şu an motor otoparkta yatıyor. Sertifikayı inşallah bugün alıyıyorum. Bu demektir ki motor en az 5 gün daha yatacak.

Ehliyetsiz olarak motor kullanmayalım arkadaşlar. Zaten demişsin bir iki gün sonra ehliyet elinde olacak. Ne gereği var 0 motoru çektirtmeye.

@kyox
Benim kide gri. Çok asil duryor. Kir filan göstermiyor. Bir ara birlikte turlayalım. Aynı ikiz motor yanyana baya iyi olur. esasında bu motoru alan tüm İstanbullular birleşelim. Düşünün 10 - 15 125 ZN yanyana. Süper olur derim.

Motorumuzun gücü belli. Diğer grup gezilerinde geride kalma durumu olabilir ama hepberaber gezersek bence bir fark olmaz. Gelecek haftaya ne dersiniz. Gidip bir yerlerde piknik filan yapalım.

125ZN fan club :cat:

Açıklama :

Bence arabada vosvos nasıl bir ekolse bence motorda da 125 ZN ve tipi o değerde bir anlam değişiyor. Bu motora kendi bir lakap taksak nasıl olur? Daha cin gibi fikirlerim var.


Çok mantıklı valla. Haftaya buluşsak çok iyi olur gerçekten de. Bana uyar. Ben Güngören de oturuyorum. Ortak biyer ayarlayabiliriz. Bu arada arkadaşlar bayii dediki 2000 km 'ye kadar 2 kişi binmeyin diyor. 60 Km'yi geçmeyin diyo.

hadi 60 km sorun değil zaten geçemem de:)
2 kişi binmeme olayı çok kötü oldu.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
49
resimler çok güzel olmuş eline sağlık bence bu motorun tüm renleri iyi ama kırmızısı hem güzel hemde üzerinde oynamalar yapılacak bi renk.

schud
dostum sen motora şirin diyenlere aldırma bence bu motor bir aslan parçası 8.15hp ile rodajdan sonra bu kiloyla tek bile yapar :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Valla askerden geldiğimde 86 kg şimdi 75 kg. Anlıyacağım zayıflıyorum.

2 kiş binememek kötü. Ne yapalım biraz idare edicez. Ama 2000 (2 bin) km çok değil mi yaw?

Ben şu ehliyet işini halldeyim toplanırız. Bir yerlere gideriz. Bence boş yollarda ilk önce grup halinde nasıl sürmemiz gerektiğini pratikte kapalım.

Bu arada bu motorun önce hakkını vererim. Bizim motor ağır ciddi bir motor. O yüzden hıza gereksiz hareketlere gerek yok. Ağır ağır endamlı bir şekilde sürmek bence daha bi hava yaratır.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
scud' Alıntı:
Valla askerden geldiğimde 86 kg şimdi 75 kg. Anlıyacağım zayıflıyorum.

2 kiş binememek kötü. Ne yapalım biraz idare edicez. Ama 2000 (2 bin) km çok değil mi yaw?

Ben şu ehliyet işini halldeyim toplanırız. Bir yerlere gideriz. Bence boş yollarda ilk önce grup halinde nasıl sürmemiz gerektiğini pratikte kapalım.

Bu arada bu motorun önce hakkını vererim. Bizim motor ağır ciddi bir motor. O yüzden hıza gereksiz hareketlere gerek yok. Ağır ağır endamlı bir şekilde sürmek bence daha bi hava yaratır.

Scud kardeş haklısın. Yavaş yavaş sağdan sağdan sakin sakin:)

Bu arada nerde ikamet ediyosun Anadolu Yakasında mı?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Ben İstanbul Şirinevler'deyim.

Yolunda sağından gitmekte tehlikeliymiş. Bizim burada baya eski bir motorcu arkadaş var sakın sağdan gitme dedi. Tonla sakıncası var. Zaten topu topu 18 km ancak sürdüm :pale:
Gerçi onda hayabusa var ama neyse :salut:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Ben benzinimi kendim doldurcam bunun icin bi 5lt lik bidoncuk aldım 13ytl doldurdu full doldurma diyor. 95 oktan kursunsuz. Aceba 90 oktan hangi benzincide oluyor.

Arkadaslar kitapcigi okuma firsatini anca yakaladım ve mutlaka ama mutlaka dikkatlice herkez okusun. çok önemli. kendinizi ve motorunuzu zarara sokmayın.

Ben plakayı kendim alacam ama şimdilik acelem yok iş yerimde ki otopark geniş oldugu için baya bi talim yapıcam sonra iş yeri çevresinde ara sokakkalrda turluycam artık ehliyet ruhsat bitince kaskı alcam ve buyuk yollara cıkacam. Sığ sulardan derinlere doğru açılmak gibi. :)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
123
Yazdıklarınızı imrenerek okuyorum:salut:
Benim ehliyetimde yok,şimdi başvursam ağustos sonu falan elimde olacak..Motora binmekte 2 ay ancak nasip olur..Yani karar veremedim,hayallerimi seneye mi atsam,yoksa ehliyetsiz mi gezsem:silent:
Bu arada kullanmayı biliyorum
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
@skyline

Yarın ehliyet için son gün. Acele et. Boşverme keşke ben daha önce alsaydım diyorumda hala alamadım. Sağlık raporuna A2 yazmayı unutmuşuz. :pr:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
ben motor almaya gecen sene karar vermistim. o zamandan beri formları takip edip hep hangisini alcagima derin derin dusundum. ocak ayında ehliyete basvurdum ilk sınava hasta olunca giremedim bu yuzden 2. sınav döneminde girdim anca ehliyet geliyor.

skyline cok acele etme sabırlı ol ve aileni simdiden buna hazır et :p iknası zor oluyor. Alıstıra alıstıra alırsın.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Ehliyet için ve motor için beni de kız arkadaşım zorladı. Aklımda bile yokken zorla aradık Gelişim'i sonra dediler ki bugün bankaya para yatırmak için son gün. Koştur Allah Koştur. Yetiştirdik hepsini. Herşey bir anda oldu bitti:)) Ama şimdi iyi ki de yapmış diyorum. Tam yazı yakaladık.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Sağlık raporuna A2 yazdırmayı unutmuşuz :pr: Ehliyet işi haftaya kaldı. Artık pazar sabahı sokak aralarında turlarım. Ama gelecek hafta mutlaka buluşalım.

Rodaj süresince motoru zorlamamak gerekiyor. Bu yüzden ne 60 km aşabiliriz ne de artçı alabilir.z Haziran ayında hepberaber dolaşmak en iyisi. Gezilere katılmamız kendi ve motorumuzun sağlığı için sakıncalı. :salut:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
13
İlk kullanımdan beri motorda hep 2 kişiyiz, küçük bir sorun (km ve hız göstergesi dondu ilerlemiyor) dışında herhangi bir sorunla karşılaşmadım. 2 kişi kullanmaya devam etcez, sorun çıkarsa haber weririm :)
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
arkadaşlar motorlarınız hayırlı olsun. klasik tarzın en yakışıklı (şirin değil ;) )motoru bu model.

geçen sene ben de bu modelin asyasına niyetlenmiştim ama asyanın sanayideki bayisinin ilgisizliği yüzünden vazgeçtim.

size bir iki sorum olacak:

- ful depo ile kaç km gidiyorsunuz? (100km deki yakıt tüketimi?)
- fren ayarsızlığı (arka kampana üzerinden vidası var, kullanma klavuzuna bakıp sıkılaştırabilirsiniz-dikkat fazla sıkılmayacak teker dönmez! ) , takılan km göstergesi harici sorun var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst