- Katılım
- 29 Nis 2005
- Mesajlar
- 233
Yaw amma gaza getirdiniz hee.
ben de bir an önce bunu almak istiyorum kredi kartı ile 3 taksit düsünüyorum.
Zam falan olur stok biter diye korkuttunuz beni.
ale: . Kısmetse temmuzun ortasında gidip alacağım. Su an baska ödemelerim var.
Motor ehliyetimde bu hafta elimde olacak.
Alanlara kazasız belasız sürüşler diliyorum. :cat:
Zam falan olur stok biter diye korkuttunuz beni.
Motor ehliyetimde bu hafta elimde olacak.
Alanlara kazasız belasız sürüşler diliyorum. :cat:
