Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Gelişim le konuştum ehliyeti mecburen Bostancıdan alacakmışım:( Bu arada arkadaşlar mondial websitesini değiştirmiş ama yine 125Zn modelini koymamış yoksa ben mi göremedim bir bakarmısınız? www.mondialmotor.com.tr
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Evet az evvel bende baktım. Maalesef ki yok. Hemen konuk defterine yazdım. 150 RN'de yok. Direky ankette siteniz çok kötüyü işaretledim. Zaten baya bi kötü :cyclopsan
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
en aldığım habere göre sitelerini yenilemek ile uğraştıklarından bizim motoru koymamışlar.
Bu arada N-42 kask benim üzerimde iyi durmadı bende bu kaskı aldım 200 papel..
x1pHtie7xXg_8YPgnGsxuNuDwmFENcgBt0qGgxQDjHz02w6Gj4aMU3Vf07uErCMy5Qqw8n-0SeQf4X3us39gS-WQ1PyH6VuI6ILzLr5_9iKQTq83d6xXkk_yK93M6aqBr9v

x1pHtie7xXg_8YPgnGsxuNuD67khdVI5m6S55OF5pk7s4hOPBFNaXk2iahC-mdwTjl99l69pG3n54T7phR15e1-DBvKwpeQazPv4451NtDlbe5lqT-x-Tgru511MCWsq51zz_3oL0OImqo
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Çene koruması var değil mi? Malum bu yaştan sonra benim kemikler kaynamazda :pale: Parası iyi ama kaliteli mi? Fİyat performans karşılaştırmasında iyi sonıç verirse bende alayım. Motoru almak için bu kadar araştırmamıştım.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Kaskı almadan önce internetten baya dolaştım. Aslında çenisiz kask tavsiye edilmiyor. Ama bizler şehir içinde scooter kullanan hız meraklısı olmayan tipleriz bu yüzden açık kaskın yeterli olduğu kanatindeyim. Scud dediğim gibi N-42 bakmıştım hayallerimdeki kasktı ama giydigimde üzerimde kocaman durdu (kendimi uzaylı gibi hissettim) Ben de Kadıkoy fenerbahce tarafında tabii, biraz daha dolaşıp düşünüyüm dedim ve civardaki motorcuların hepsine girdim açık kask, siperlikli, gümüş dedim. Bu kask üzerimde tam durdu bende bastım kartı 3 taksit aldım :) yoksa peşin fiyatına adam 130 ytl ye bırakıcaktı. kask acil lazım napıyım aldım sonuçta.
Kalite konusunda, alırken adam bana bi kalitesizi bi de bunun kalitesini gösterdi anlattı. Kalitesiz mal hakketen içi dışı parçalanıp, bağları kısa sürede kopacak gibi duruyordu. 30 ytl ye de nazi kası var onuda alabilirsin dedi ama sadece polisin gözünü boyamaya yarar dedi. Tabi abi bu işin karizması var. Aldım bu yakışıklı kaskı gözümü kırpmadan.
Fiyat konusunda yurd dışındaki fiyatlara da baktım ordan getirtirseniz aynı paraya mal oluyor. :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Günaydın,

Demek çeneden açılan cinsten değil. Bu kötü oldu. Peşin 130 YTL iyi para. Bu akşam kupanın ilk maçı o yüzden direk eve geçecem ama bzim burada (Şirinevler) Honda, ve Yamaha'nın bayileri var. Gerçekteden çok büyük bayiler (Geçen sefer saydığımda 125 CBR'den 20 adet filan var.) Ancak müşteriye çok ilgisizler. Motor alıcam dedim adam "hııı" dedi. Kask almaya kalksam herhalde sığırcık lütfen parayı kasaya kendin koy fişinide kendin kes filan der. Cidden bu durumda batsalarda defolsalar diyorum. Doğru düzgün bir laf etse belkide çoktan kask almıştım (Motoru zaten onlardan almam)
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
49
Herkese günaydın arkadaşlar bu motorda arka fren ver küçük marş problemleri dışında bi problem yaşayanınız oldumu karataya çok ısındım çünkü evdekilerden lisans çıkarsa alırım ben bu aleti..eksiklerini bileyim ona göre tedbir alırım alır almaz
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
@ROCCO

Alet sorunsuz. Benim kinin geç çalışma sorunu tamamen bana özel. Çünkü hafta bir motoru çalıştırıyorum. Tek sorun kilometre çalışmıyor. Büyük bir ihtimalle garajda motoru yer değiştirirken adamlar kabloyu çıkartmışlar. Şu an sorunsuz sayılır. Ehliyetin varsa al derim ama karar senin. Bu araca bu motoru hemen heryerde görme şansın var. Bu sabah işe gelirken gördüm.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
49
scud
saol dostum bizim çeşmede de çok var bulardan tam turistik yer motoru bide ben bilgisayarcıyım benim için hız 3. planda ilk önce değişik görüntü sonra kullanışlılık ve fiyat gelir benim için.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
200 papele yarım kask alınırmı hiç !

İsterse altın kaplama olsun !
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Kask ola beri gele

Mengu16' Alıntı:
200 papele yarım kask alınırmı hiç !

İsterse altın kaplama olsun !

Gerçekten güvenlik unsurları yerli yerinde ise,100 YTL'ye dandini bir tam kapalı kask almak yerine 200 YTL'ye değil yarım çeyrek kask bile alırdım.

Hayırlı olsun kaskın kyox. ben çok beğendim. Güzel günlerde kullan :cat:

Sevgiler
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Dokunmayın 125ZN ci kardeşime. Kaskı harbiden çok güzel. Galiba geçen gün birinin kafasında görmüştüm. Modele karar verdim mi yanımda biri ile gidip bakıcam. L büyük geliyıor, M ise ufak. Bir yanımda standtlara uysa zaten. (Şu ana kadar ne üstüme oturan pantolon nede başka bi şey alabildim)

Bu arada dostum madem Çeşmedesin bu motoru kaçırma. Şimdi güzelim Ege cıvıl cıvıldır. Bende bilgisayar programcısıyım. Zaten altımda hayabusa olsa ne olacak istanbulda trafik karışla ilerliyor. EN güzeli böyle bir scooter alıp yardıra yardıra gitmek.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
21
bencede en iyisi bu zamanlar araba çekilmiyo çok trafik oluyooo en guzeli alcaksın motorunu rahat rahat gitceksin:cat:

ya bişi sorabilirmiyim sizce bu 125 zn en fazla kaç km kullanılır
ii bi bakık uygulanırsa tabii???

sizler kullandınız we performansını biliosunuz sizce kaç km yapar ?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
2 gündür zaten göremiyorum karakızımı yapmayın böyle arkadaşlar:) Yarın Selimpaşa(Silivri) ye gitmem gerek. Aslında karakızımla gitmek çok daha keyifli olur. Ama iki tereddüt var aklımda.

1.Sertifikayı ehliyete çevirmedim bu yüzden polis çevirdiğinde bir problem yaratır mı?

2. Biraz acemilik yok değil, yavaş yavaş gidebilir miyim açıkcası emin değilim.
Aslında gidebilsem benim için çok büyük deneyim olur.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Sertifikanın hiç bir alamı yok. Cezai işlem aynı. Diyeceksin ki bak işi kapmışım, kursa gitmişim ve devlet bana evet sen ehliyet alabilirsin demiş. Ama en önemli noktayı unuttun. Ben sen kullanamazsın veya zaten bilmiyorsun demedim bana bunun için para bayılmadın diyor. Vereceksin harcını alacaksın kartını.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arızalar

selamlar
motoru yaklaşık 10 gündür kullanıyorum yaşadığım arızalar şunlar konuyla ilgili yardım edebilecek olan varsa sevinirim
--- yolda giderken stop ediyor
--- durduktan biraz sonra pot pot diyerek stop ediyor
--- rölanti ayarı kendiliğinden artmış dururken gitmeye çalışıyor
--- ön fren de biraz boşluk var akşam havasını almaya çalışacağım
--- ön frene basınca zzzzz diye bir ses geliyor
--- 221 km de iken 10 ytl benzin aldım şimdi km 280 ve benzin çeyrek depo kalmış gösteriyor sanki biraz fazla benzin yedi gibi normal midir ?

bu durma problemi çok sinir bozucu hem gitmeye çalışıyor arka fren ile müdahale edince biraz sonra pot pot diyerek duruyor
servise gittim rölanti ayarını düşürdüler biraz şimdi gitmeye çalışma huyundan vazgeçti
yalnız rölanti de iken durma huyunu bırakmadı
servis rodaj devresinde bunların olabileceğini belirtti
itirazım yok zaten olabilir lakin çözümü var mıdır ?
bir de yan ve arka çanta set aldım henüz elime ulaşmadı gelince resim-fiyat ve alınan yer bilgisini veririm zira çanta için çok bakındım
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Problemler

derwish' Alıntı:
selamlar
motoru yaklaşık 10 gündür kullanıyorum yaşadığım arızalar şunlar konuyla ilgili yardım edebilecek olan varsa sevinirim
--- yolda giderken stop ediyor
--- durduktan biraz sonra pot pot diyerek stop ediyor
--- rölanti ayarı kendiliğinden artmış dururken gitmeye çalışıyor
--- ön fren de biraz boşluk var akşam havasını almaya çalışacağım
--- ön frene basınca zzzzz diye bir ses geliyor
--- 221 km de iken 10 ytl benzin aldım şimdi km 280 ve benzin çeyrek depo kalmış gösteriyor sanki biraz fazla benzin yedi gibi normal midir ?

bu durma problemi çok sinir bozucu hem gitmeye çalışıyor arka fren ile müdahale edince biraz sonra pot pot diyerek duruyor
servise gittim rölanti ayarını düşürdüler biraz şimdi gitmeye çalışma huyundan vazgeçti
yalnız rölanti de iken durma huyunu bırakmadı
servis rodaj devresinde bunların olabileceğini belirtti
itirazım yok zaten olabilir lakin çözümü var mıdır ?
bir de yan ve arka çanta set aldım henüz elime ulaşmadı gelince resim-fiyat ve alınan yer bilgisini veririm zira çanta için çok bakındım


Selamlar Derwish

İstop etme olayı için şiddetle benzincini değiştirmeni tavsiye ederim. Hatta benzin deponu adam akıllı boşalttıktan sonra farklı bir benzinciden farklı bir benzini denemeni öneririm. Bu arada Kurşunsuzkullanıyorsun değilmi ? Buda işe yaramazsa karburatör den şüpelenebilirsin. Daha başka benim bilmediğim ayrıntılarda olabilir tabi.

Bu arada lütfen çanta bilgisini bize de aktarmayı unutma :)

Sevgiler
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
:) plakam kurye ile yola cıkmıs yarın elimde olur. Kaskımı çok seviyorum, bana yakışanını zor buldum doğrusu, tebrikler için teşekkurler.
Tornavide ve kucuk ingiliz anahtarcık aldım yarın plakamı takmayı dört gözle bekliyorum. apartmanda koyacağım yeri de hazırladım. insallah yarın ilk trafik deneyimimle eve temiz bi şekilde gelirim. :) Yenibosnadan zeytinburnuna ...

Bu arada ucuz bi scooter örtüm vardı açık otoparkta çok rüzgarlı bir gecede uçtu gitti :D kayıplarda. Yeni bi örtü alacam ama bağlamalı olacak :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Mondial yazıları

merhaba arkadaşlar.

Bu sabah Hatun'un üzerindeki bilimum "Mondial" ve "125 ZN" yazılarını söktüm. Bence hoş oldu. Değerlendirmeniz ve/veya siz de aynı şeyi yapmayı düşünüyorsanız motorunuzun nasıl görüneceği konusunda yardımcı olması açısından fotoğraflarını yolluyorum:







Sevgiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst