- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 235
Gelişim le konuştum ehliyeti mecburen Bostancıdan alacakmışım
Bu arada arkadaşlar mondial websitesini değiştirmiş ama yine 125Zn modelini koymamış yoksa ben mi göremedim bir bakarmısınız? www.mondialmotor.com.tr
Mengu16' Alıntı:200 papele yarım kask alınırmı hiç !
İsterse altın kaplama olsun !
derwish' Alıntı:selamlar
motoru yaklaşık 10 gündür kullanıyorum yaşadığım arızalar şunlar konuyla ilgili yardım edebilecek olan varsa sevinirim
--- yolda giderken stop ediyor
--- durduktan biraz sonra pot pot diyerek stop ediyor
--- rölanti ayarı kendiliğinden artmış dururken gitmeye çalışıyor
--- ön fren de biraz boşluk var akşam havasını almaya çalışacağım
--- ön frene basınca zzzzz diye bir ses geliyor
--- 221 km de iken 10 ytl benzin aldım şimdi km 280 ve benzin çeyrek depo kalmış gösteriyor sanki biraz fazla benzin yedi gibi normal midir ?
bu durma problemi çok sinir bozucu hem gitmeye çalışıyor arka fren ile müdahale edince biraz sonra pot pot diyerek duruyor
servise gittim rölanti ayarını düşürdüler biraz şimdi gitmeye çalışma huyundan vazgeçti
yalnız rölanti de iken durma huyunu bırakmadı
servis rodaj devresinde bunların olabileceğini belirtti
itirazım yok zaten olabilir lakin çözümü var mıdır ?
bir de yan ve arka çanta set aldım henüz elime ulaşmadı gelince resim-fiyat ve alınan yer bilgisini veririm zira çanta için çok bakındım