- Katılım
- 6 Ağu 2011
- Mesajlar
- 81
Ya güzel bakarsan sorunsuz binersin. Ben o yüzden diyorum sana. Performansından ne şikayetin var. Ya daha kötü olursa diye söylüyorum. Yoksa motor senin zevk senin. Bilmem anlatabildim mi?
Eski znme göre kaçmıyo ve sanki daha fazla yakıyor