Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
arkadaslar anadolu yakasında usta arayanlar servıslerden cekenlere bı haberım var cunku anadolu yakasında servısler kan aglatıyodu ama bostancıdaki buldugum yer anında hızmet guleryuz sorunu hemen tespıt edıyolar ıslcılık faiş fiyatlara degil son derece makul hemen parca temini ayrıca aynı gun teslım edılıyor tertemız pırıl pırıl bı yer genıs servıs alanı cok memnun kaldım bı cın malı servısınden böle beklemıyordum eger buralarda servıs arıyosanız yerını tarıf edebılırım emınım memnun kalıcaksınız cunku dıger servısler ılgısız ve umursamaz anadolu yakası ıcın soluyorum tabıkı demekten zarar cıkmaz
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
okan_style ben 2000 bakımı için yeni bi servis arıyorum. yerini tarif edermisin lütfen bahsettiğin servisin.
 
Katılım
26 Haz 2010
Mesajlar
31
Selamlar yeniden..

Bugün direksiyon sınavına 125zn ile girdim. Şans eseri hade hödö şeklinde buluverdim kendimi 125zn nin üstünde.. Benden önce kurstaki kız arkdaşlar sağolsun düşüre düşüre direksiyon sola yatırıyordu motoru. Sağ sağlim atlattık neyseki. Sonucuda öğrendim 15 güne kadar sertifikanı alırsın dediler kurstan..

Yalnız, belirtmeden geçemeyeceğim. Toprak alanda sıfır çizilerek yapılan sınavdan ve bu sınavı geçen kişilerden trafikte çok şey beklemek gerçekten anlamsız. Tüm bu koşullar altında ölüm oranları bu seviyelerde nasıl kalıyor anlam veremiyorum. Gerçekten verilmiş sadakamız var her koşulda.. :))

Neyse, motor alsam mı acaba eylül ayında ?? Sizin fikirleriniz nedir? Alıp lastiklerini değiştirsem kasıma kadar kullanabilir miyim???
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
http://www.motosiklet.net/forum/son...tli-murat-doganay-aye-icin-mevlit-daveti.html


arkadaşlar geçen ay kartal tarafında motosiklet kazasında kaybettigimiz arkadaşımız için önümüzdeki haftasonu eyüp sultan camiinde mevlüt okutulacak detaylar linkte mevcut.. benim bebek de servisten çıkarsa orda olacagım parçalar yetişmezse artık arkadaşlardan birine artçı olacam..bu sebeple orada ufak bi tanışma faslı olabilir..hem dua ederiz hem muhabbet :)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
okan_style ben 2000 bakımı için yeni bi servis arıyorum. yerini tarif edermisin lütfen bahsettiğin servisin.

bostancı koprusu ustunde kopruden cıkısta hemen solda kalıyo hanı arkasında mavı jeans falan var böle onun orda yolda gozukuyo zaten yetkılı servıs dıge kocaman bıyer onunde 0 km motorlar var gıdıcegın saat ve gun bana uyarsa bulusup beraberde gıderız sorun degıl
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
arkadaşlar pazar günkü yalova gezisinde benim böcük beni fazlasıyla tatmin etti deposunun küçük olması benzinciye sık sık ugramama sebep olsada dönüşte o uzun mesafeye ragmen sagımda solumda öyle titreme uyuşma olmadı (belim ve popomun uyuşması hariç :) ) son
2000km den bakımı yeni yapıp yola çıktık motoru iyice açmış oldum son sürat 110km gösteriyordu yani normal göstergeye göre 90km civarı yolda öyle sarsma titretme asla yaşamadım gayet güzel bir yolculuk oldu
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
arkadaşlar pazar günkü yalova gezisinde benim böcük beni fazlasıyla tatmin etti deposunun küçük olması benzinciye sık sık ugramama sebep olsada dönüşte o uzun mesafeye ragmen sagımda solumda öyle titreme uyuşma olmadı (belim ve popomun uyuşması hariç :) ) son
2000km den bakımı yeni yapıp yola çıktık motoru iyice açmış oldum son sürat 110km gösteriyordu yani normal göstergeye göre 90km civarı yolda öyle sarsma titretme asla yaşamadım gayet güzel bir yolculuk oldu

bısı sorcam yaa kac para harcadın benzıne bıde kac km gıttın hesapladınmı full depo kac km gıdıyo dıye benımkısı asagı yukarı 100 kmde 10 ytl yakıyor dıp gazlada 120 goruyorum normal yolda yokus asagı 120mıyı gecınde halıyle teklıyo :)
 

tnr

Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
140
okan hocam, 10 tl gibi gözüküyo ama km yanlış gösterdiği için aslında 100km de 12.5-13 tl yakıyor. benim motor da hafif eğim de hatta bazen düzlükte 120 yi geçiyo ve gerçekten titriyo çok zorlamak da istemiyorum :)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
okan hocam, 10 tl gibi gözüküyo ama km yanlış gösterdiği için aslında 100km de 12.5-13 tl yakıyor. benim motor da hafif eğim de hatta bazen düzlükte 120 yi geçiyo ve gerçekten titriyo çok zorlamak da istemiyorum :)

evet oda var tabıı gosterge yanlıs valla bugun bısı olmasın dıge supab ayarı yaptım yagını degıstırdım hava fılıtresını temızledım contalarını falan hallettım motor nısanlımın oyar benı valla nısan parası ıcın benım motoru satınca ses cıkarmıyo sımdı vırajlarda aklı gıtsede :mrgreen:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
107
evet hoş bir grup kursak isteyene kapımız açık arada buluşsak çay kahve gokart langırt bilorda küçük bir gezinti vs :) istanbulda olan arkadaşlarrrr :cherry:

mavı prens kardesım aslında grup super olur.
su dunyaca unlu hells angels var onlarda bı abım var adam olm kurun kolaydır boyle seyler dıyor. :)
nekadar kolay dusunmek gerekır.Aslında 4 5 motorlu bulusupta konusak su meseleyı ıstanbuldakı arkadaslar mesela ben 4 5 kasım canakkaleye gıdıcem bızım ufaklık ıle bakalım nasıl olacak.
Bandırmaya ferıbot ıleoradanda canakkale yoracak emınım ama degecek haydı yahu yapalım bırseyler kıs gelıyor sonra vay ben duymadım demeyın :)
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
arkadaşlar hevesinizi kırmak istemem ama lütfen uzun yol düşünmeyin bizim makinelerle...istanbuldan şileye gitmeye benzemiyor anasının gözü gibi araç kullanıyo o kamyoncular otobüsler tırlar vs..lütfen bakın ben de düşünüyodum hatta ayvalıka kadar gidecektim ama vazgecip arkadaşımın ybr 125'i ile tura cıktık tek motor ben artçı oldum..ve inanın daha yalova'yı bile geçmeden allahıma şükrettim benim bebekle cıkmadıgıma.. en fazla kaç dakika son hızda gidebilirsinizki?? bi süre sonra motor elimizde kalır benden soylemesi...ben seneye yaza kısmetse bi sahil turu düşünüyorum ama motoru büyütüp de yapacagım inşallah...bizim motorlar yalovaya gider, sapanca sakarya gider, tekirdag belki..ama JR hocam çanakkale açıkçası yormasından ziyade pek mümkün olmayabilir.. hem yolların durumu hem de motorun kapasitesi..yavaş yavaş tın tın sagdan sagdan giderim diyebilirsin ama malesef türkiye yollarında boyle gitmeye müsait bir bölüm yok...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2010
Mesajlar
23
arkadaşlar merhaba,

motoru kışın bahçede branda ile tutsak her hangi bir sorun olur mu motor için şiddetli yağmurlarda falan ?
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
toplam 350 km yol yapmışız yeme içme dahil 50 tl masraf olmuş ki hiç birşey böyle bir gezi için.deponun ufak olması ve göstergelerin fazla göstermesi biraz can sıkıcı ama yaklaşık 50 60 kmde bir mola veriyorduk benim motor daha tam açılmamıştı 100km ri zorladım açıldı biraz 110 gördü ama normaldetabi 20km düşügünü hesaplayın bizim km ortalama 20km fazla gösteriyor
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
arkadaşlar merhaba,

motoru kışın bahçede branda ile tutsak her hangi bir sorun olur mu motor için şiddetli yağmurlarda falan ?

hıc bısı olmaz mumkunse kar yagdıktan sonra ustundeki karları temızle kar suyu derınden erıyıp ıcıne gırerse paslanma yapar 3-4 gunde bırde mars bas motor kendıne gelsın sımdıki brandalar tas gıbı bugun drag star ıcın aldık 30 lıraya koca branda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

arkadaşlar hevesinizi kırmak istemem ama lütfen uzun yol düşünmeyin bizim makinelerle...istanbuldan şileye gitmeye benzemiyor anasının gözü gibi araç kullanıyo o kamyoncular otobüsler tırlar vs..lütfen bakın ben de düşünüyodum hatta ayvalıka kadar gidecektim ama vazgecip arkadaşımın ybr 125'i ile tura cıktık tek motor ben artçı oldum..ve inanın daha yalova'yı bile geçmeden allahıma şükrettim benim bebekle cıkmadıgıma.. en fazla kaç dakika son hızda gidebilirsinizki?? bi süre sonra motor elimizde kalır benden soylemesi...ben seneye yaza kısmetse bi sahil turu düşünüyorum ama motoru büyütüp de yapacagım inşallah...bizim motorlar yalovaya gider, sapanca sakarya gider, tekirdag belki..ama JR hocam çanakkale açıkçası yormasından ziyade pek mümkün olmayabilir.. hem yolların durumu hem de motorun kapasitesi..yavaş yavaş tın tın sagdan sagdan giderim diyebilirsin ama malesef türkiye yollarında boyle gitmeye müsait bir bölüm yok...

dostum dogru soluyo söyle bir ek yapsam sanırım bana katılır altınızdaki motor kucuk cc li olması uzun yolda dez avantajın otesıne geciyor gıdılmezmı tabıkı gıdılır ben her hafta sonu paralı yada parasız yoldan sılıvrıye gıdıyorum ama bılgısayar oyunu gıbı eger bu ılk motorunuzsa ve buyuk cclı bı motorla uzun yol gıtmedıysenız sakın ama sakın bu motorla sukadar km yaptım dıyerek uzun yola cıkmanız kaza yapma oranınızı ıkıye katlar sehır dısı farklı hemde cok tecrube lazım ve km gostergesi 110u gecmıyosa aman dıyım helekı bu motorlar cok cabuk hızlanan motorlar dıyıl....
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
107
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

[/COLOR]

dostum dogru soluyo söyle bir ek yapsam sanırım bana katılır altınızdaki motor kucuk cc li olması uzun yolda dez avantajın otesıne geciyor gıdılmezmı tabıkı gıdılır ben her hafta sonu paralı yada parasız yoldan sılıvrıye gıdıyorum ama bılgısayar oyunu gıbı eger bu ılk motorunuzsa ve buyuk cclı bı motorla uzun yol gıtmedıysenız sakın ama sakın bu motorla sukadar km yaptım dıyerek uzun yola cıkmanız kaza yapma oranınızı ıkıye katlar sehır dısı farklı hemde cok tecrube lazım ve km gostergesi 110u gecmıyosa aman dıyım helekı bu motorlar cok cabuk hızlanan motorlar dıyıl....[/QUOTE]

ben kısa mesefe dıyerek dusunmustum bandırmadan canakkale arasında ılk aklımada o gelmıstı acıksı .

tekrar dusunmem gerekecek anlasılan :(
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

[/COLOR]

dostum dogru soluyo söyle bir ek yapsam sanırım bana katılır altınızdaki motor kucuk cc li olması uzun yolda dez avantajın otesıne geciyor gıdılmezmı tabıkı gıdılır ben her hafta sonu paralı yada parasız yoldan sılıvrıye gıdıyorum ama bılgısayar oyunu gıbı eger bu ılk motorunuzsa ve buyuk cclı bı motorla uzun yol gıtmedıysenız sakın ama sakın bu motorla sukadar km yaptım dıyerek uzun yola cıkmanız kaza yapma oranınızı ıkıye katlar sehır dısı farklı hemde cok tecrube lazım ve km gostergesi 110u gecmıyosa aman dıyım helekı bu motorlar cok cabuk hızlanan motorlar dıyıl....

ben kısa mesefe dıyerek dusunmustum bandırmadan canakkale arasında ılk aklımada o gelmıstı acıksı .

tekrar dusunmem gerekecek anlasılan :([/QUOTE]

sakın yanlıs anlama aslanlar gibi gider gelirsin ama bu motorla degmez yazık gunah motorada sanada
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
toplam 350 km yol yapmışız yeme içme dahil 50 tl masraf olmuş ki hiç birşey böyle bir gezi için.deponun ufak olması ve göstergelerin fazla göstermesi biraz can sıkıcı ama yaklaşık 50 60 kmde bir mola veriyorduk benim motor daha tam açılmamıştı 100km ri zorladım açıldı biraz 110 gördü ama normaldetabi 20km düşügünü hesaplayın bizim km ortalama 20km fazla gösteriyor

arkadaşlar yanlışa düşmeyin. Bizim hız ibresi %12, kilometre ibresi %20 daha fazla hesaplamaktadır. Yani 100km/saat hızla giderken aslında 80km/saat ile değil 88km/saat hızla ilerlemektesinizdir. Toplamda 100km. yol yapmış iseniz aslında 80km. yol yapmışsınız demektir. Bilginiz olsun, yani yanlışa düşmeyin yukarıdaki şekilde hesaplamada..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------

dostum dogru soluyo söyle bir ek yapsam sanırım bana katılır altınızdaki motor kucuk cc li olması uzun yolda dez avantajın otesıne geciyor gıdılmezmı tabıkı gıdılır ben her hafta sonu paralı yada parasız yoldan sılıvrıye gıdıyorum ama bılgısayar oyunu gıbı eger bu ılk motorunuzsa ve buyuk cclı bı motorla uzun yol gıtmedıysenız sakın ama sakın bu motorla sukadar km yaptım dıyerek uzun yola cıkmanız kaza yapma oranınızı ıkıye katlar sehır dısı farklı hemde cok tecrube lazım ve km gostergesi 110u gecmıyosa aman dıyım helekı bu motorlar cok cabuk hızlanan motorlar dıyıl....

@ okan_style hocam bizim motorlarla uzun yol tercih edilmemesinin sebebi düşük cc.li oluşu değil. Hava soğutmalı motora sahip olmasıdır. Yani yanlışa düşme, ona bakıcak olursan @mtrsz hyt=:( hocamın yola çıktığı motora ybr 125 miş:) yani 125 cc.lik bi motor. Tek farkı vitesli ve su soğutmalı oluşu, yani cc.ye bakıcak olursan oda 125 lik:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------

ben kısa mesefe dıyerek dusunmustum bandırmadan canakkale arasında ılk aklımada o gelmıstı acıksı .

tekrar dusunmem gerekecek anlasılan :(

@jr black key hocam sen çanakkaleye bizim motorlarla 60-80km/saat hızla ilerleyerek, yaklaşık 1,5-2 saatte bir mola vererek çok rahat gidersin. Hiç bir problemde olmaz, motoru şişirip yormadan gidilebilir bir mesafe. Ne motora ne de sana yazık olur merak etme :wiinkk:
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Madem muhabbet bu kadar sardı bende bu hafta sonu maceramı anlatayım;

Pazar günü kardeşimle pendik'ten yola çıktık izmite gitmek için. Eski ankara yolunu kullandık. Tıngır mıngır gittik. Yarı yolu ben kullandım yarı yoldan sonra ona verdim. Toplamda gidiş 75 dönüş 75 olmak üzere 150km devirdik. Gidişte hiç poblem tekleme falan olmadı yol rahattı iki kişi gitmemize rağmen bi aksilikle karşılaşmadık. Ama dönüşte kardeşimi izmitten trene bindirdim tek döndüm yolda biraz bastım 80-90-100-110. İki kere yolda kaldım. Motor hemen şişti. Yavaş gideyim diyorum kamyonlar falan sıkıştırıyorlar. Hiç affetmiyorlar.
Tıpkı mtrsz hyt hocamın dediği gibi.
Gidişte iki kişi olmamıza rağmen motor hiç kasmadı. ortalama hızımız 60-70 idi.

Sözün kısası uzun yol için ideal olabilir motor ama malesef herşey düşündüğümüz gibi olmuyor. Zorda kalmazsanız kalkışmayın derim ben. Başınız ağrımasın. Ne olur ne olmaz. Otoyolun ortasında kalırsınız sonra kamyon ararsınız sizi merkeze atacak. :cat:

Bol keyifli sürüşler.

Ne kadarlık benzin harcadığımız yazmayı unutmuşum. gitmeden depoyu fullemiştim. bi 160 km yaptıktan sonra 15 liralık benzin aldım. yani 0,90 küsür liraya gelmiş oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
evet hava sogutmalı ve otomatik oluşu tek dezavantajı onun haricinde uzun yol dediginiz yolun uzunluguna ve verdiginiz molaya baglı ama biz gidiş geliş toplam(benim kmye göre degil) 350 km yol yaptık en küçük motor benimkiydi ve uyumlu bir şekilde gittik geldik hiçbir sıkıntı olmadı sadece sık sık benzinlige ugradık depo küçük oldugundan.onun haricinde zaten 60 70 kmde bir mola verip hem motoru hem kendimizi dinlendiriyorduk çokta gözünüzde büyütmeyin gezi yapıcaksanız sonuçta hıza gerek yok ortalama süratimiz 80km civarıydı yani büyük ccli motor sahibi arkadaşlar basıp gidebilirdi ama o zaman birlikte yola çıkmanın bir anlamı yoktu.önemli olan uyumlu bir şekilde ve dikkatli olarak yol almak.gezi fotografları forumda mevcut (istanbuldan yalovaya...)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst