toplam 350 km yol yapmışız yeme içme dahil 50 tl masraf olmuş ki hiç birşey böyle bir gezi için.deponun ufak olması ve göstergelerin fazla göstermesi biraz can sıkıcı ama yaklaşık 50 60 kmde bir mola veriyorduk benim motor daha tam açılmamıştı 100km ri zorladım açıldı biraz 110 gördü ama normaldetabi 20km düşügünü hesaplayın bizim km ortalama 20km fazla gösteriyor
arkadaşlar yanlışa düşmeyin. Bizim hız ibresi %12, kilometre ibresi %20 daha fazla hesaplamaktadır. Yani 100km/saat hızla giderken aslında 80km/saat ile değil 88km/saat hızla ilerlemektesinizdir. Toplamda 100km. yol yapmış iseniz aslında 80km. yol yapmışsınız demektir. Bilginiz olsun, yani yanlışa düşmeyin yukarıdaki şekilde hesaplamada..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------
dostum dogru soluyo söyle bir ek yapsam sanırım bana katılır altınızdaki motor kucuk cc li olması uzun yolda dez avantajın otesıne geciyor gıdılmezmı tabıkı gıdılır ben her hafta sonu paralı yada parasız yoldan sılıvrıye gıdıyorum ama bılgısayar oyunu gıbı eger bu ılk motorunuzsa ve buyuk cclı bı motorla uzun yol gıtmedıysenız sakın ama sakın bu motorla sukadar km yaptım dıyerek uzun yola cıkmanız kaza yapma oranınızı ıkıye katlar sehır dısı farklı hemde cok tecrube lazım ve km gostergesi 110u gecmıyosa aman dıyım helekı bu motorlar cok cabuk hızlanan motorlar dıyıl....
@
okan_style hocam bizim motorlarla uzun yol tercih edilmemesinin sebebi düşük cc.li oluşu değil. Hava soğutmalı motora sahip olmasıdır. Yani yanlışa düşme, ona bakıcak olursan @
mtrsz hyt=
hocamın yola çıktığı motora ybr 125 miş

yani 125 cc.lik bi motor. Tek farkı vitesli ve su soğutmalı oluşu, yani cc.ye bakıcak olursan oda 125 lik:wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------
ben kısa mesefe dıyerek dusunmustum bandırmadan canakkale arasında ılk aklımada o gelmıstı acıksı .
tekrar dusunmem gerekecek anlasılan
@jr black key hocam sen çanakkaleye bizim motorlarla 60-80km/saat hızla ilerleyerek, yaklaşık 1,5-2 saatte bir mola vererek çok rahat gidersin. Hiç bir problemde olmaz, motoru şişirip yormadan gidilebilir bir mesafe. Ne motora ne de sana yazık olur merak etme :wiinkk: